אהההה!!!
המשךךךךך
אוהבת אותך תמרייי
מישל
תמרושששששששששש מושלמת קטנהה!!
איזה מ-ה-מ=םםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!
ממש מעלףףףףףףףףףף!!
אהבתייייייי ברמותתתתתתתתתתתתתתת
איזה שלמותתתתתת
מעלףףףףףףףףףףףףףף!!
המשך מידדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
מובן חעחעחעחעח!!
לפ יוו מוצוווווווווווווווווווווווו
מור'צי 😊
שששששששששששששלמותת
תמשיכיי תמריי
אני מתגעגעתת לשחריי .. 😢
וואאוו..
שייז אט ניו-יורקק!!!
חעחחע... טה ביג אפלל!! חוחיי..
אחללה כתייבה!! המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!
היה פרק טוב..!! כרגיל.. 😊
😊
המשךךךך...
ציון: 7.5...
עוד יתפקשקש לך יום אחד.. את תראי. 😊
מאמייי פרק מדהיםםם
מתי המשכי??
מחכהה
ואוהבתת
טלוש
תמרושית שלייי
תמשכי פלייזייייי
אוהבת אתוך המונים המונים
ומכורה לסיפור שלך בטירופי טירופים
מישל
ה-מ-ש-ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!
דדחוףףףףףףףףףףףף!!
אאניי בקררייזזז.....;]]
חעעחחע
יואווו..
אני הפסקתי לקרוא בערך בעמוד 30 מלפני ה-מ-ו-ן זמן..
אז עכשיו אני משלימה.. חחחחח..