יש כאלו....
אהמ אהמ..חח..
סתם...
אפ'חד לא מושלם...
מהמם מאמייי
המשךךךךךךךךךךךךךךך
חג שמח
חחחחחחחחחחחחחחחחחח מצחיקההה פרק מהממםם
חחח את דורשתת סטירהה
וואיי אם הייתי אומרתת את זה למורהה שלייייי חחחח
תמשיכיי בובהה
מקסיםםםםםם
אוהבתת'תך
מאיהה
מאיה! ישלך שם מיוווווחד ואישיות מיוחחדת (: מוקדש לך בובע 😉
מהפרק הקודם
"יאא! איך שחכתי!!" קמתי במהירות לחבק את שני שישבה מאחוריי.
"מאיה את דורשת מכתב" הזהירה דפנה.
"דפנה את דורשת סטירה!" התעצבנתי עלייה, פעם ראשונה .
"אוווו" נשמעו קולות מסביב ופניתי שוב לחבק את שני.
"עד כאן" פסקה דפנה ועקבייה הרעישו בכל פסיעה שעשתה לכיווני, ידה סגרה על ידי וגררה אותי מאחורייה..
המשך
"מה הפעם?" שאלו שני וליהי כשיצאתי מחדר מורים
"חיבור" עניתי "בואו נצא"
יצאנו החוצה מתיישבות על החומה מדברות על המסיבה של ליאור
"כן..באמת.. חוץ מהסוף... המסיבה הייתה בת זונה" אמרה ליהי
"מה את יודעת?" שאלנו אני ושני בציחקוק
עוד חודש אני נוסעת
שכבתי פרוסה על הגב במיטה זורקת ותופסת את הכדור כשתיקיית התמונות הישנות שלי לידי ומהרהרת על הנסיעה שקרבה.
"טילולו טילולו" נשמע צילצול הפלאפון
"ג'ובאני סול" היה כתוב על הצג
"הלו?" שאלתי
"מאיה" נשמע קולו של ג'וב מלווה בחיוך
"היי ג'וב" החזרתי לו קול מחייך
"מה שלומך דוגמנית?" שאל
"מצוין" עניתי מסתובבת על ביטני מדפדפת בתמונות המנויילנות שבתיקייה.
"אני שמח! יום רביעי את פנויה?" שאל
"אממ אני חווושבת" אמרתי מנסה לחשוב
"יופי!" אמר במהירות "אני צריך אותך פה לצילומי מים"
"מה צילומי מים?" שאלתי
"צילומים מתחת למים" הסביר
"אווו" צייצתי
"יש בעיה?" שאל מודאג
"לא" עניתי במהירות
"יופי... אלה הצילומים הראשונים שלך תשתדלי לבוא כי זה על כסף עם חברה"
"בטח אני אבוא" אמרתי
"יופי! מצוין! להתראות מותק" אמר וניתק
הסתובבתי שוב על גבי
"מי הולך להיות דוגמנית ביום רביעי?! מי? אניייי!"
דיברתי אל המראה מאושרת עושה סיבובים בחדר.
"שובבה" נשמע קול
"תפסיק להתגנב ככה" ציחקקתי מביטה אל החלון הפתוח
"יותר פשוט מהדלת את צודקת.. אבל אני אוהב לראות אותך משתגעת"
אמר ונכנס אל החדר עושה חיקוי שלי.
"חחחח שחחר דייי" אמרתי ודילגתי לכיוונו מחבקת אותו
"אני שמח" הוא אמר
"גם אני"
"תנשקי אותי פה" אמר והצביע על הלחי
ציחקקתי ואצתי לנשק אותו אבל מיד שחר סובב את הראש והשפתיים נשקו נשיקה..
צחקתי
"שובב"
"שובבה"
"אתה יותר"
"טוב" אמר בחיוך ואימץ אותי אליו חזק
"מחר עושה טסט" אמר
"ואז תסיע אותי כל יום לביצפר כמו באמריקה?" שאלתי
"בטח" ענה "ואני אסיע את מיס יוניברס... ממש כמו באמריקה"
"אתה זוכר אותי?" שאלתי בשינוי נושא חד
"למה את מתכוונת?" שאל
"אתה זוכר אותי עוד כשרק הכרנו?"
"בטח" ענה
"השתנתי?"
"מקצה לקצה"
"באמת?"
"לא ממש"
"נוווווו" צחקתי ותקעתי בו אגרוף עדין
"אני רצינית שחר" אמרתי וכעת הבטתי בו
"גם אני" אמר והביט בי חזרה
"וואו תראה את השיער שלך" אמרתי במבט מודאג
"מה ישלו?" שאל וברח אל המראה
"אתה חייב לשנות תסרוקת" אמרתי סוקרת אותו מכל הצדדים
"על מה את מדברת?!" שאל מבולבל סוקר גם הוא את השיער של עצמו
"בוא" אמרתי והושבתי אותו על הריצפה מול המראה "חכה" אמרתי והלכתי להביא כמה דברים
"מה זה?" שאל כשחזרתי
"בייביליס" עניתי ותקעתי אותו בחשמל מצחקקת.
"מה את הולכת לעשות?" שאל
"סוד" אמרתי וכיסיתי את עיניו עם צעיף
"מאיה את שובבה"
"אני יודעת" אמרתי מתחילה לסלסל בעדינות את השיער שלו
"היית יותר מודאגת" אמר לאחר זמן מה
"מה?" שאלתי מבולבלת
"מתי שהכרתי אותך.." הסביר "היית יותר מודאגת לאיך את נראית בעיניי"
"כי אהבתי אותך" הסברתי במבוכה
"מוזר איך הזמן עושה את שלו"
"כן" הסכמתי איתו
" אף פעם לא שאלתי אותך..." אמרתי מהורהרת "מתי הייתה הנשיקה הראשונה שלך?"
שחר צחק
"באמת אף פעם לא שאלת"
"נו?" האצתי בו
"חשוב לך?"
"רוצה לדעת"
"כיתה ז', " אמר "אבל הנשיקה האמיתית שלי הייתה לפני חצי שנה... כשהכרתי אותך" הוסיף
"הווו" אמרתי מסיימת תלתל ומנשקת אותו בצוואר.
"ממממ" גירגר לי
"אני נוסעת" אמרתי בפתאומיות
"לאן?" שאל מופתע מהשינוי
"פריז+דרום אפריקה או ניו יורק"
"מהדוגמנות יעני?" שאל
"כן" עניתי "בסוף יולי"
"אני אבוא איתך?" שאל
"אני רוצה..."
"גם אני רוצה..." אמר בלשון נקבה
"חחחח שחר" צחקתי "ועל כל סט צילומים אני מקבלת בערך 2000 שקל" הוספתי
"מההה??" שאל והסיר את כיסוי העיניים והסתובב אליי
"היייי" נזפתי בו והחזרתי את כיסוי העיניים בחזרה וסובבתי אותו
"רגעעע" אמר והסיר אותו שוב "מה אמרת?"
"הייי?" שאלתי
"לאאא.. בעניין הכסף"
"2000" עניתי
"פוווו אני לא מקבל ככה כסף בשנה" אמר והסתובב בחזרה
"אאאאאא" קולו חרק אחרי שמבטו נפגש בדמותו שבמראה
"אאוייי נכון מתוקי?" שאלתי בפרצוף מלאכי
"מתוקי" אמר בזיוף והחזיר את כיסוי העינים באיטיות כמעדיף לא לראות
"עכשיו אתה צריך פדיקור" אמרתי
שחר הוריד את הכיסוי
"פדיקור זה לרגליים מאיה" הזכיר במבט מתקן
"אני יודעת" אמרתי מחפשת צבע שיתאים לו
"מאיה" צחק כלא מאמין
"כן?" שאלתי עוד מחפשת
שחר צחק
"אוייי רוצה שאני אעשה לך שפנפנים לבנים?" אמרתי והוצאתי מנקד
שחר נכנע
"מה שאת רוצה" אמר וחזר להביט במראה בדמותו החדשה "זה דווקא די יפה" הוסיף
הפעם אני צחקתי עליו...
"העיקר שאת צוחקת" אמר וחייך אליי כשהתקרבתי אליו עם 5 לקים צבעוניים
אבל כעת החיוך הפך למבט אומלל
"תוריד את הנעליים" אמרתי
"בתנאי שתתני לי לאפר אותך אחרי זה"
"טוב", אמרתי בחיוך
ונעלי האולסטאר שלו נזרקו על הריצפה מאחורה
מצטערת שיצא קצר ולא מעניין.. :/ אין לי זמן אכתוב מחר פרק מעניין (: אוווהבת 😉
חחחחחחחח מורלססס ווואוו זכורים לי פוו כמה דבריםיםים :]]
קטנההההה
חחחחחחח אני בטוחה בובה 😁
ברוכה הבאהה מלאכית שלי!
הרגת אותייייייייייייייייי!!
יאווו איזה מצוגעתתתתתתת
איזה פרק מעלףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
מדהיםםםםםםםםםםם
יצא קצרצר אבל מהמם כמו תמיד !!!!
תמשיכייייייייייי מהרררררררררררררררררר
בובייתת אבל מהררררר
מור'צי 😊
חחחחח איזה חמודייייייים המשךךךךךך
תמרוש.. יצא דווקא ממש מעניין..
כי זה אמיתי כזה..
אני פשוט מאוהבת בצורת כתיבה שלך.. פרק מושלם..
המשךך
מהמםםם..
המשךךךךךךך
חג שמח
תמרוששש איזה פרקק יפההה...
אהבתיי...!!!..(סוף סוף סגרתי ת'פער..) 😉
המשךךך...!!!
😛
eliya_s
כי יש פוו דברים אמיתיים