"איפה את?" הוא שאל.
"שם" אמרתי מנסה לבלבל אותו.
"איפה?" שאל והתקרב יותר ויותר לכיווני.
"שם" אמרתי וזרקתי את אחת הבובות שלי לכיוון השני של החדר
"שם?" שאל בלחש וידיו ליטפו את פניי.
"שם" לחשתי באישור ושיפתותינו נצמדו ברכות...
המשך
"נאמ נאמ" לחשתי כשהתנתקנו.
"את יודעת מה את?" שאל בלחש
"מה אני?" שאלתי
"את חצופה" הוא אמר וזרק עליי כרית "מי אמר שאני רוצה להתנשק איתך?!"
ולפני שהספקתי לענות שפתינו נצמדו שוב.
"לא רוצה להתנשק? לא צריך!" אמרתי והתנתקתי ממנו אני
"נסיכה...אני אבוא לדגדג אותך אם לא נתנשק" הזהיר
"תדגדג" אמרתי כלא מאמינה שבאמת יעשה את זה.
התנפלנו שנינו על המיטה
"שחחחררר" פלטתי צעקה תוך כדי ציחקוק.
"דייי נווווו שחררר"
"תתנשקי איתי!" איים
"לאאאא" צחקתי
ושחר המשיך לדגדג צוחק יחד איתי.
"דיייי שחררר" ניסיתי לברוח, אבל הגוף של שחר גדול הרבה משלי.
"נו?" שאל והפסיק לרגע.
צחוק הדיגדוגים עוד התגלגל מעט בינינו,
צחוקו הזכיר לי את יהודה לוי שהכרתי היום.
ולמרות החושך שהקיף, שני אורות לבנים האירו בעיניו של שחר, ומבטו היה אליי.
"מממ" גירגרתי בנעימות והסתובבתי כך שלא הבטן ולא הפה היו חופשיים ל'זממו' של שחר,
שכבתי על ביטני בין שתי ידיו של שחר שהחזיק עצמו מעליי.
"מה קרה?" שאל אבל אני שתקתי.
הוא שכב, מעליי.
"שחחרר" נחנקתי מכובד משקלו מצחקקת.
"מה?" שאל בתמימות מזוייפת.
"אני נחנקת!"
"תגידי לי מה קרה לך" אמר ברכות והתחיל לנשק את הגב שלי שנחשף מגופית האיקס.
"ממממ" חייכתי "אני עייפה" אמרתי וחיפשתי את ידיו הנעימות והחמימות על הסדין.
שחר ירד ממני, שכב על צידו מביט בי, מלטף אותי. הסתובבתי כדי להביט בו גם.
רגעים שקטים ונעימים עברו בינינו. בעצם, לא שקטים... מלאים במנגינות קסומות.
"פגשתי היום את יהודה לוי" אמרתי מביטה בו נזכרת במבט ובריח של יויו.
"דיגמנת איתו?" שאל מלטף את שיערי.
"כן... אתם דומים" אמרתי ספק בקול ספק בלחש.
"אז את מאוהבת בו גם?" שאל
"שחחרר" נזפתי בו.
"אמרת שאנחנו דומים" אמר בשקט.
"נכון, אבל בשבילי רק אתה קיים בלב" הסברתי לו
עוד רגעים של מנגינות עברו בינינו ולפתע שחר החל לשיר, לא לשיר... אבל זימזם.
"בצבא הכי חזק שבעולם
אלחם למענך
את התקווה האמיתית שבחיי
שואב אני ממך
בבקשה לעולם היי מחייכת
כשאת נעצבת
אני כמו לא קיים, אני כמוו לא קיים"
חזר על מילותיו האחרונות בלחש וידיי מיד החלו ללטף את פניו החשוכות.
"אני אוהבת אותך" לחשתי מתקרבלת לידו עוצמת את עיניי.
מיד נרדמתי...
"לאן?" שאלתי מסתנוורת מקרני השמש שכעת שטפו את החדר.
שחר קם מהמיטה ובעקבותיו חרקו הקפיצים.
"לעשן" אמר בלחש "תישני" הוסיף ונשק לי במצח
"לא" אמתי תופסת בידיו, "אל תלך"
שחר התישב על המיטה ודיגדג בעדינות את גבי.
שני אהבה דיגדוגים עדינים בגב.
"שני" אמרתי בלחש והתרוממתי מהמיטה מחפשת את הפלאפון.
"מה קרה?" שאל שחר
"שני" אמרתי מבולבלת מחפשת אחר הפלאפון.
"איפה הפלאפון?" שאלתי אותו מתחילה להסתובב מטורללת בחדר.
"פה" אמר והושיט ידו אל קפל בין הסדינים והוציא משם את הפלאפון.
"שניני" אמרתי בשקט מחפשת אותה בין מספרי הטלפון.
"מאיה.. עכשיו שש" אמר שחר בפרצוף מסכן
"הא" אמרתי מנתקת וממששת את מיצחי מעומס מחשבות על הבוקר.
"את בסדר?" שאל צוחק עליי
"כן" עניתי מבולבלת והתיישבתי על הריצפה "מה השעה אמרת?" שאלתי ממקדת את עיניי
"שש" חייך שחר
"שש" חזרתי על מילותיו בייסורים ונשכבתי עוצמת עיניים על הריצפה.
שוב קפיצי המיטה הרעישו צעדים איטיים ודלת החדר נסגרה בשקט.
'טר רר רר-טר רר רר' נשמע רטט על הריצפה לידי.
"ליקוש" היבהב בלבן.
"הלו?" לחשתי אל הפלאפון
"מאאאיהה" שמעתי את קולה צועק בפראות
"מה?" שאלתי מרחיקה את הפלא מהאוזן בבהלה.
"ביצפר?!?"
"אוי"
"אוי!" חזרה אחריי מדגישה את המילה עוד יותר
"אוי" אמרתי שוב
"באמת אוי יא אדישהה!"
"מממ" גירגרתי לה בטלפון מתמתחת.
"מה הפעם? עשיתם את זה? "
ולפני שהספקתי לענות הוסיפה
"לפחות תארגני את זה בסופי שבוע ..."
"לא.. לא עשינו את זה" אמרתי בשקט. "אני באה עוד מעט" הוספתי
"שני איתי.. והיא רוצה לראות אותך, אז בואי מהר"
"אני באה" אמרתי וניתקתי.
קמתי באיטיות עושה את דרכי להכנות היום החדש.
"איפה אתה?" שלחתי מיסמוס לשחר בדרך לתחנה.
"בשיעור, בוקר טוב מלאך" ושלח אנימציה של ילד שולח נשיקה.
איך הוא הספיק?! תהיתי והכפלתי את קצב ההליכה שלי.
"בוקר טוב למאיה אליישר" אמרה דפנה לכיתה אחרי שהביטה בי ברשעות
וכל הכיתה חזרה אחרייה לפי בקשתה-
"בוקר טוב למאיה אליישר" .
בלי להקשיב או להתווכח, שבכלל לא היה לי בראש התיישבתי בשקט במקום.
"פסס" נשמעה לחישה מאחוריי
"יאא! איך שחכתי!!" קמתי במהירות לחבק את שני שישבה מאחוריי.
"מאיה את דורשת מכתב" הזהירה דפנה.
"דפנה את דורשת סטירה!" התעצבנתי עלייה, פעם ראשונה .
"אוווו" נשמעו קולות מסביב ופניתי שוב לחבק את שני.
"עד כאן" פסקה דפנה ועקבייה הרעישו בכל פסיעה שעשתה לכיווני, ידה סגרה על ידי וגררה אותי מאחורייה..
חחחחח איזה חוצפניתתת!! עלק סטירהה..עוד משהו??...
אם אני אומרת רק למורה טוב.. היא כבר שולחת אותי למנהלתתתת!!!
חחחחחח גלל.. את לא מכירה תביצפר שלנוו..
ישלנו מורה.. לא שריטה.. שבר סורי אפריקאי ישלה בראש.. מישו הזיז תשלוחן לכיוון שלה היא ישר... 'תקיפה'.. מישו נגע לה בדברים.. 'פלישה':mellow:
חוץ מזה מאיה רק דיברה לא עשתה..
איזה פק יפהה..
איזה חמוד שחררר.. הוא כזה מתוקיי
תמרייייייייייי!!
2פרקים מעלפיםםםםםםםםםםםםם
מה מעלפים? מסנוורים..!!
מה מסנוורים..? מ-ד-ה-י-מ-י-ם!!!
מה מדהימיםם?? מושלמיםםםםםםםםםםםםםםםםם
אין מילה אחרתתתת!! אין פשוט איןןן
איזה כתיבה אמאאאאאא
אהתיי את הסטירה חיחיחיחי
המשך מידידידי
מור'צי 😊
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הבטחת לי שהיא תדבר עם מורר 😢((0000000
פרק מדהים ליק דהההההההההההההההה 😊
חחחחחח...
אחלה פרקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק 😁
המשך המשךךךךךךךךךך...! =]]]]]]]]]]]]]]]]
וואאיי וואאיי תממרר..איזה פרקקקקקקקקקקקק!!!!!
אלוהיםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!
אני מסומםם!!! אני צריך עוד מננהה!!!
דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!!!
בבקשהה? בשבילי? פורבור?! חוחוי...
אין כמוך בעולםםם!!!!!
ת=מ=ש=י=כ=י!
תודה מראש! ;]
גררררררררר איזה מושלמים הם ביחדד
אני גם רוצה שחר כזההההההה
אופיי למה הבנים כאלוו מושלמים רק בסיפורים?!😢
תמשיכייי מאמיי
מוואהההההההההה
חחח את מספרת לי?...
חחח ואי אני שונאת ת'מורות בבצפר שלי!!!!!!
היה לי שיעור פיסול..וכזה אני אומרת למורה שאני צריכה קערה קטנה..
אז היא מראה לי קערה בגודל של פח זבל ענק..מלא באדמה..והיא כזה אומרת לי..תנקי..
אז כזה אמרתי לה.. חחח..לא ממש..עזבי לא משנה..
אז היא התחילה לצרוח עלייייייייי
שהיא תשלח אותי למנהלתתתתתת..בת זונההה..יאא!!..
חחחח והיא אומרת לי.. למה את אומרת לי לנקות את הקערה? מה אני משרתת שלךך??..
זזזוווונננהה..
קיצר התעצבנתיי סתםםםם עכשיו..חיחי..
הההמממששךךך
למה אין לי חבר כמו שחר?! חחחחחחחחחח טוב נו..... ככה זה בסרטים וסיפורים... תמיד יש בנים מושלמים כאלה =]
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחח יאאא
המשךךךך