פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

בעיות עם חברות

✍️ מאוהבת_במותק 📅 01/07/2005 01:26 👁️ 1,285 צפיות 💬 81 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 4 מתוך 6
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 11/07/2005) [B]אוקיי..קראתי את השיחה שלכן..ואתן מתנהגות כמו ילדות קטנות..
אני יודעת..אין לי זכות לשפוט..
אני פשוט כותבת את דעתי..!!

אלין&נטלי..אני חושבת שאתן צריכות לדבר לבד..רק שתיכן..פנים מול פנים..על כל מה שמפריע לכן אחת בשנייהה..לא פהה..אף אחד לא יכול לעזור לכם לפתור תעינינים שלכם..כי לא כולם מכירים תבעיות שלכם..
ונטלי.
בקשר לחבר..
אני חושבת שאת צריכה לדבר איתו..לתפוס איתו שיחה רצינית...רק אתם ב-4 עיניים....
ולהסביר לו כל מה שאת מרגישה..שאת חושבת שהתרחקתם ובלה בלה בלה..
קיצר בהצלחהה.!!


בתאלוששששש
אני מסכימה איתך.......
יואוווו פשוט תשלימו כבר!! אתם אפיל לא זוכרות כבר על מה הריב!!...אתם סתם רבות על בן ...קיצר דיי תשלימו ותשימו את זה מאחורה... כי אני חולה על שתיכם ורוצה את שתיכם בייחד!! 😊
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 11/07/2005) [B]אוקיי..קראתי את השיחה שלכן..ואתן מתנהגות כמו ילדות קטנות..
אני יודעת..אין לי זכות לשפוט..
אני פשוט כותבת את דעתי..!!

אלין&נטלי..אני חושבת שאתן צריכות לדבר לבד..רק שתיכן..פנים מול פנים..על כל מה שמפריע לכן אחת בשנייהה..לא פהה..אף אחד לא יכול לעזור לכם לפתור תעינינים שלכם..כי לא כולם מכירים תבעיות שלכם..
ונטלי.
בקשר לחבר..
אני חושבת שאת צריכה לדבר איתו..לתפוס איתו שיחה רצינית...רק אתם ב-4 עיניים....
ולהסביר לו כל מה שאת מרגישה..שאת חושבת שהתרחקתם ובלה בלה בלה..
קיצר בהצלחהה.!!


בתאלוששששש
אני לא התחלתי ת'הכל ואני מסכימה איתך זה ריב תינוקיייי!!
אבל אני לא פתחתי את זה אני רק הגבתי על דברים שהיא רשמה עליי שהם לא נכוניםםם בגרוששששששש
QUOTE (AfArSeXyT @ 30/06/2005) קודם כל הבעיות שלך והדברים שמציקים לך ומפריעים לך בלב הם לא מפגרים בכלל!
כי אתלא מפגרת!
והבעיות האלו הם רגשות שמכאיבים לך!
ורגשות זה לא דבר מפגר! רגשות זה דבר שיש לכל בנאדם בעולם! כולל אותך!
דבר ראשון אם את באמת מצטערת על דברים שעשית לחברה שלך אז פשוט תתנצלי...אבל הבעיה היא פה..לא רק להבין את הטעויות שלך אלא גם ללמוד מהן ולא לחזור עליהן יותר!
כי לפעמים פוגעים באנשים שאנחנו הכי אוהבים! וקשה לסלוח ולחזור לשגרה כאילו כלום לא היה...אז תשבי תדברי עם חברה שלך ותגידי לה שאת באמת אוהבת אותה מכל הלב..והיא חשובה לך! ואני בטוחה שהיא תסלח לך! כי לא כל אחת מודה בטעויות שלה ומבקשת סליחה! ואת כן מודה..אז היא תשמח ותבין שאת באמת אוהבת אותה!
לגבי החבר שלך....את חייבת לדבר איתו רציני! ולא לוותר לו על זה! אם כל הכבוד לאהבה כלפיו הוא "קצת" מתחמק ו"קצת" מבריז..תגידי לו שלהיות איתך זה זכות ולא חובה...וגם את צריכה להבין שאם הוא ככה מתנהג סימן שמפריע לו משהו ולמרות האהבה שלך אליו בכוח אי אפשר להיות ביחד!
קיצר את צריכה לדעת מה קורה בינכם ולדבר איתו ולהגיד לו וגם לחברה שלך את מה שאת מרגישה באמת!
זה יעזור! אל תשמרי בבטן כי זה רק מחמיר ואת בינתיים אוכלת את עצמך מבפנים!
מקווה שתרגישי טוב ושיהיה לך רק טוב ובהצלחה 😛
-אפרסקסית-
אני עם אפרסקית..
המון בהצלחה בובה!!
אוהבת מורן! 😉
תודה רב לכל החמודות שהגיבו!!!.....=)
אין בעד מה בובה!!
רק תהיי חזקה!!
QUOTE (moranoosit @ 12/07/2005) אין בעד מה בובה!!
רק תהיי חזקה!!
יא אללה כולכם פה נסחפתם בצורה מטורפפפפת!!! מזה?!... בך הכול נטלי עשתה דברים גם לא נהדרים לאלין... ומזה תיהי חזקה מה היא הולכת למות??... כל מה שקורה לה היא הביאה על עצמה.. תאמינו לי אני אוהבת את נטלי ברמות מטורפות... אבל אין מה לעשות את האמת אני אומרת בפנים... אני חולה על נטלי ועל אלין ברמות... אבל יש פה הגזמות...
QUOTE (רומי_המאמי @ 12/07/2005) QUOTE (moranoosit @ 12/07/2005) אין בעד מה בובה!!
רק תהיי חזקה!!
יא אללה כולכם פה נסחפתם בצורה מטורפפפפת!!! מזה?!... בך הכול נטלי עשתה דברים גם לא נהדרים לאלין... ומזה תיהי חזקה מה היא הולכת למות??... כל מה שקורה לה היא הביאה על עצמה.. תאמינו לי אני אוהבת את נטלי ברמות מטורפות... אבל אין מה לעשות את האמת אני אומרת בפנים... אני חולה על נטלי ועל אלין ברמות... אבל יש פה הגזמות...
מסכימה עם שחר!!
תפסיקיי לבגודד בבן דוד שלי 😊 כי מאמי גם עם את אומרת שזה לא נכון!!...גם אני וגם מי שמכיר אותך יודע מי את במציאות אז בפורום שחקי אותה עד מחר מאמי של ילדה!...מגעילהה אותי הצביעות שלך!
QUOTE (aline_angel @ 13/07/2005) QUOTE (רומי_המאמי @ 12/07/2005) QUOTE (moranoosit @ 12/07/2005) אין בעד מה בובה!!
רק תהיי חזקה!!
יא אללה כולכם פה נסחפתם בצורה מטורפפפפת!!! מזה?!... בך הכול נטלי עשתה דברים גם לא נהדרים לאלין... ומזה תיהי חזקה מה היא הולכת למות??... כל מה שקורה לה היא הביאה על עצמה.. תאמינו לי אני אוהבת את נטלי ברמות מטורפות... אבל אין מה לעשות את האמת אני אומרת בפנים... אני חולה על נטלי ועל אלין ברמות... אבל יש פה הגזמות...
מסכימה עם שחר!!
תפסיקיי לבגודד בבן דוד שלי 😊 כי מאמי גם עם את אומרת שזה לא נכון!!...גם אני וגם מי שמכיר אותך יודע מי את במציאות אז בפורום שחקי אותה עד מחר מאמי של ילדה!...מגעילהה אותי הצביעות שלך!
קודם כל מאמי אין לך על מה להתעצבן עליי אני צד נייטרלי בריב אני אוהבת את שתיכן וכמו שעודדתי אותה..
אם את היית זקוקה לעידוד הייתי גם איתך..
אני לא מתערבת כי אני לא יודעת מה קרה בדיוק ולא מכירה את הסיפור אני רק מנסה לעזור..
אז בלי עצבים בבקשה..
אוהבת המון,
מורן! 😉
מורנוש איזה מתוקה את..
זה משהו..😊




בתאלושששש
QUOTE (רומי_המאמי @ 12/07/2005) QUOTE (moranoosit @ 12/07/2005) אין בעד מה בובה!!
רק תהיי חזקה!!
יא אללה כולכם פה נסחפתם בצורה מטורפפפפת!!! מזה?!... בך הכול נטלי עשתה דברים גם לא נהדרים לאלין... ומזה תיהי חזקה מה היא הולכת למות??... כל מה שקורה לה היא הביאה על עצמה.. תאמינו לי אני אוהבת את נטלי ברמות מטורפות... אבל אין מה לעשות את האמת אני אומרת בפנים... אני חולה על נטלי ועל אלין ברמות... אבל יש פה הגזמות...
וואי נמאס לי כבר......כל מה שקרה הבאתי על עצמייי?!!
QUOTE (aline_angel @ 13/07/2005) QUOTE (רומי_המאמי @ 12/07/2005) QUOTE (moranoosit @ 12/07/2005) אין בעד מה בובה!!
רק תהיי חזקה!!
יא אללה כולכם פה נסחפתם בצורה מטורפפפפת!!! מזה?!... בך הכול נטלי עשתה דברים גם לא נהדרים לאלין... ומזה תיהי חזקה מה היא הולכת למות??... כל מה שקורה לה היא הביאה על עצמה.. תאמינו לי אני אוהבת את נטלי ברמות מטורפות... אבל אין מה לעשות את האמת אני אומרת בפנים... אני חולה על נטלי ועל אלין ברמות... אבל יש פה הגזמות...
מסכימה עם שחר!!
תפסיקיי לבגודד בבן דוד שלי 😊 כי מאמי גם עם את אומרת שזה לא נכון!!...גם אני וגם מי שמכיר אותך יודע מי את במציאות אז בפורום שחקי אותה עד מחר מאמי של ילדה!...מגעילהה אותי הצביעות שלך!
זה התגובה האחרונה שאני כותבת פה....אלין נמאס לי כבר את יודעת מה לא מעניין אותי מה את או כל מי שמכיר אותי חושב עליי!!....את רוצה לחשוב שאני "בוגד" בו תחשבי!!!....ת'אמת לא מעניין אותי!!....
לכל האחרים שענה לי תודהה =)
QUOTE (מאוהבת_במותק @ 13/07/2005) QUOTE (aline_angel @ 13/07/2005) QUOTE (רומי_המאמי @ 12/07/2005) QUOTE (moranoosit @ 12/07/2005) אין בעד מה בובה!!
רק תהיי חזקה!!
יא אללה כולכם פה נסחפתם בצורה מטורפפפפת!!! מזה?!... בך הכול נטלי עשתה דברים גם לא נהדרים לאלין... ומזה תיהי חזקה מה היא הולכת למות??... כל מה שקורה לה היא הביאה על עצמה.. תאמינו לי אני אוהבת את נטלי ברמות מטורפות... אבל אין מה לעשות את האמת אני אומרת בפנים... אני חולה על נטלי ועל אלין ברמות... אבל יש פה הגזמות...
מסכימה עם שחר!!
תפסיקיי לבגודד בבן דוד שלי 😊 כי מאמי גם עם את אומרת שזה לא נכון!!...גם אני וגם מי שמכיר אותך יודע מי את במציאות אז בפורום שחקי אותה עד מחר מאמי של ילדה!...מגעילהה אותי הצביעות שלך!
זה התגובה האחרונה שאני כותבת פה....אלין נמאס לי כבר את יודעת מה לא מעניין אותי מה את או כל מי שמכיר אותי חושב עליי!!....את רוצה לחשוב שאני "בוגד" בו תחשבי!!!....ת'אמת לא מעניין אותי!!....
לכל האחרים שענה לי תודהה =)
סבבה מאמי זה מה שאני חושבת מה אני יעשה?!
את לא יודעת כמה את היית חשובה לי אבל כניראה אני לא הייתי מספיק חשובה לך אז זה גם ההודעה האחרונה שאני רושמת פה!...כי זה ביכלל הייתה טעות שהכנסת את זה לפה!
אבל עם זה עשה לך טוב אז בכייףף ביי ביי
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 13/07/2005) מורנוש איזה מתוקה את..
זה משהו..😊




בתאלושששש
איזה מתוקה בתאלוש... אני אוהבת אותך!!
אבל רק הבעתי את עתי והתנפלו עליי..
אוהבת המון..
מורן! 😉
תיראי לפי דעתי בקשר לחברה שלך שרבת איתה ריב רציני לפי דעתי אם היא פגעה בך כמו שאת מספרת ואת לא עשית לה כלום אז את לא צריכה לבקש ממנה סליחה להפך היא ממך אבל אם גם את עשית משו שפגע בה והיא פגעה בך אז אתן צריכות לדבר ולהגיד אחת לשניה מה פגע בך ולבקש סליחה אחת מהשניה אבל אם את רואה שהחברה שלך עושה לך טובה שהיא משלימה איתך או שהיא בכלל לא רוצה להשלים תרדי מהעניין אל תלכי לבקש סליחה ואל תלכי לדבר איתה פשוט אל תדברי את תראי שאם באמת החברות שלכן הייתה אמיתית אז אתן תחזרו להיות חברות ולגבי החבר שלך אם כמו שאת מספרת הוא מבריז לך והכל תנסי עוד כמה אפשרויות פגישה שיבוא אליך ואת אליו והכל.. ואם את רואה שהוא מבריז או שהוא עושה לך טובה שאת מדברת איתו את צריכה או לדבר איתו ולהגיד לו מה את מרגישה ואם את רואה שהוא עושה לך טובה בתגובה תגידי לו שאת רוצה להפסיק עם הקשר עם את רואה שהוא מדבר איתך יותר טוב ומסביר לך למה הוא ככה והכל אז תמשיכי עם הקשר עם את רואה שהוא עושה לך טובה למרות שאת אוהבת אותו תנתקי את הקשר כי את לא יכולה להיות חברה של ילד שמבריז לך ועושה לך טובה...

מקווה שעזרתי לך חן 😉

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך