את גררת אותי למצבב כזהה................ ::
1.איפה אמרתי לך לא להגיב? תצצטי לי!
2. אנלא מבינה מה קשורה הסולחה לעניין הלא להגיב.[
3.. הייתי במצבים האלה הרבהההההההההה יותר ממך.. תאמיני לי.. לכן אני נוקטת פה עמדה ומנסה לייעץ ולהשלים, כי בסופו של דבר זה הפיתרון הכי טוב.
דוגמה.. מה את מעדיפה? שנהיה במלחמה עם הפלסטינים? או בשלום?
4. אמממ לא שמעתת?!!? טובבב בסדר מאמינה... הגבתי על העניין שכתבת שהיא 100% צבועה.. זה הכל..ונינסתי לקטע של החתימה בשביל להראות לך שגם את לא הכי מלאךך.. כמו שאת כותבתת.. אגב.. גם בכינוי.. ואם את כל כך בטוחה שאת מלאך.. שאת מקיפה את עצמך בזהה.. אז אל תקראי לאחרים צבועים..
5. אין לי בעיה עם הסגנו ןבו את מדברת. כלל לא.
6. תודה שהבהרת לי שזה היה בציניות זה היה נחוץץץץ..!!!!
7. טובב.. אופי שלך... אני לא הייתי מאבדת חברה שלי.
8. תודה. ובהחלטטטטטטטטטטטט גמלך! לבריאותת!
לא מותק, אני מכתוונת שאם אלין לא הייתה באתר... אז מאוהבת_במותק הייתה יכולה לנהל את האשכול שלה כרצונהה ללא הפרעה ובעזרת הגולשים בלבד. אלין לא אמורה להביע כאן את דעתה, וכמובן שלא לתקן את ייעוץ הגולשים. אם וישנם טעויות אני בטוחה שמאוהבת_במותק שמה לב אליהם ולקחה לצומת ליבה.
וו'קשה מאמי...זה את רשמת לא אני!
אלין לא אמורה...
לא אמרתי אסור לה.. או כל מילת איסור מוחלטת...
זה רק לפי שיקולי דעתך! את לא אמורה... את יכולה!
QUOTE (moraless @ 20/07/2005) טטאת גררת אותי למצבב כזהה................ ::
1.איפה אמרתי לך לא להגיב? תצצטי לי!
2. אנלא מבינה מה קשורה הסולחה לעניין הלא להגיב.[
3.. הייתי במצבים האלה הרבהההההההההה יותר ממך.. תאמיני לי.. לכן אני נוקטת פה עמדה ומנסה לייעץ ולהשלים, כי בסופו של דבר זה הפיתרון הכי טוב.
דוגמה.. מה את מעדיפה? שנהיה במלחמה עם הפלסטינים? או בשלום?
4. אמממ לא שמעתת?!!? טובבב בסדר מאמינה... הגבתי על העניין שכתבת שהיא 100% צבועה.. זה הכל..ונינסתי לקטע של החתימה בשביל להראות לך שגם את לא הכי מלאךך.. כמו שאת כותבתת.. אגב.. גם בכינוי.. ואם את כל כך בטוחה שאת מלאך.. שאת מקיפה את עצמך בזהה.. אז אל תקראי לאחרים צבועים..
5. אין לי בעיה עם הסגנו ןבו את מדברת. כלל לא.
6. תודה שהבהרת לי שזה היה בציניות זה היה נחוץץץץ..!!!!
7. טובב.. אופי שלך... אני לא הייתי מאבדת חברה שלי.
8. תודה. ובהחלטטטטטטטטטטטט גמלך! לבריאותת!
1. תיקראי זה ההודעה למעלה
2. זה היה אחרי את לא אמורה לקשר את זה
3. עם היית במצבים האלה לא היית אומרת לי לסלוח לה! אני כבר סלחתי לה אבל אני לא רוצה להיות חברה שלה!..תסבירי לי רק למה את קקוראת "המצבים האלה" את היית מוכנה להיות חברה של ילדה שמסכסכת בניך לבין מישהו חשוב לך ?..(וזה לא הפעם הראשונה ולא השנייה...)
ומזה להשלים!?!...מה אני בגנון?!..מישהו רב איתה?..אני לא רוצה להיות בקשר איתה זה כל הסיפור שעשית מימנו אגדה!
4. שוב פעם את עם החתימה?!..רדי מיזה כבר!
אני קוראת לעצמי מלאך כי אני אוהבת מלאכים מה לעשות?!..תגידי לי עכשיו גם מה לירשום בחתימה שלי?!
ואני ממש לא חושבת שזה צביעות!
5. את באת אליי בטענות את רוצה אולי שאני יצטט לך גם את זה?!..או שתעלי ותיקראי מה רשמת בעצמך!
6. אני שמחה שזה היה נחוץ ושהבנת!
7. נכון זה האופי שלי...אבל לא איבדתי חברה!..למה עם היא הייתה חברה היא לא הייתה עושה מה שהיא עושה!
8. וו'קשה
גם אצלי, לא פעם ראשונה ולא שנייה ועמדתי ב"מצבים האלה" יפה מאוד.. לא כמוך שמתנהגת באופן מאוד לא הולם לבן אדם (מלאךך..)
כיא ני מנסה להשלים לא אכפת לי מה עשו לי.. אני לא אאבד חברים..! אגבב.. לשהשלים.. איזה שורש זה את יודעת?!.. זה לא גנון.. להפךך.. אנשים כגון אראיל שרון.. שבן כמה הוא תזכירי לי?! משתמשים במילה הזו... שהיא נובעת מהשורש ש-ל-ו-ם....
ולפי השיחה שלנו כמו שאת רואה... את לא רגועה.. ואפשר כבר לראות עלייך שאת בנאדם שמאוד נוקט עמדה ובטוח על שלו.. אבל תקבלי גם דעות של אחרים.. תנסי.. לא יזיק מילה שלי!
אנלא רוצה לריב איתך.. אבל כנראה שזה בלתי אפשרי ... אם זה תלוי גם בךך..
ובקשר למספר 7..............................................................
לא איבדת חברה? ואת קוראת לה חברה שלך?
אותו עניין עם החתימה.. אלין .. מה יהיה???????
לא הבנתי מה הולך פה 😕
שמישהו יסביר לי .. 😕
QUOTE (moraless @ 20/07/2005) גם אצלי, לא פעם ראשונה ולא שנייה ועמדתי ב"מצבים האלה" יפה מאוד.. לא כמוך שמתנהגת באופן מאוד לא הולם לבן אדם (מלאךך..)
כיא ני מנסה להשלים לא אכפת לי מה עשו לי.. אני לא אאבד חברים..! אגבב.. לשהשלים.. איזה שורש זה את יודעת?!.. זה לא גנון.. להפךך.. אנשים כגון אראיל שרון.. שבן כמה הוא תזכירי לי?! משתמשים במילה הזו... שהיא נובעת מהשורש ש-ל-ו-ם....
ולפי השיחה שלנו כמו שאת רואה... את לא רגועה.. ואפשר כבר לראות עלייך שאת בנאדם שמאוד נוקט עמדה ובטוח על שלו.. אבל תקבלי גם דעות של אחרים.. תנסי.. לא יזיק מילה שלי!
אנלא רוצה לריב איתך.. אבל כנראה שזה בלתי אפשרי ... אם זה תלוי גם בךך..
ובקשר למספר 7..............................................................
לא איבדת חברה? ואת קוראת לה חברה שלך?
אותו עניין עם החתימה.. אלין .. מה יהיה???????
אני לא קוראת לה חברה אחרי מה שהיא עשתה לי כי חברות לא עושות דברים כאלה!!
למה את לא מבינהההה שעם חברה שלך הייתה חוחזרת כל פעם על הטעויות שלה ופוגעתתת בךך את לא היית משלימה איתה והיה נימאס לך להיפגעעע!!!!...ועם כן היית ממשיכה לרדוף אחריה אז סורי מאמי אבל את ממש לא שפויה! כמה אפשר לסבול ביגלל הילדה הזאת?!..וכמה אפשר לסלוח?! ככה שכניראה לא הבנת אותי!!...היא הייתה חברה שלי אבל אחרי מה שהיא עשתה היא כבר לא חברה שלי ככה שזה אומר שלא איבדתי חברה!!..אז תפסיקי לפרש את מה שאני רושמת בצורה כל כך לאא מובנת!
ועוד טעות שלך...אני ממש לא רבה איתך אנחנו פשוט חולקות אחת על השנייה ואין לנו את אותה הדעה בעיניין...עם בישבילך זה ניקרא לריב שיהיה לך בכייף!
ומה את עכשיו עושה לי שיעור בלשון על השורש של המילה שלום!!
לא ידעתי שאת יודעת לפרש לפי מה שאני רושמת עם אני רגועה או לא?!..תלמדי אותי בהיזדמנות אלה עם כן זה איזשהו "כוחות מיוחדים" למה לפי מה שאני יודעת אפשר לראות בנאדם עצבני לפי הקול או לפי הפנים...ואת לא שמעת את הקול שלי ולא ראית את הפנים שלי אז בלי הגזמות עכשיו!!