QUOTE (chenoosh2 @ 16/07/2005) תיראי לפי דעתי בקשר לחברה שלך שרבת איתה ריב רציני לפי דעתי אם היא פגעה בך כמו שאת מספרת ואת לא עשית לה כלום אז את לא צריכה לבקש ממנה סליחה להפך היא ממך אבל אם גם את עשית משו שפגע בה והיא פגעה בך אז אתן צריכות לדבר ולהגיד אחת לשניה מה פגע בך ולבקש סליחה אחת מהשניה אבל אם את רואה שהחברה שלך עושה לך טובה שהיא משלימה איתך או שהיא בכלל לא רוצה להשלים תרדי מהעניין אל תלכי לבקש סליחה ואל תלכי לדבר איתה פשוט אל תדברי את תראי שאם באמת החברות שלכן הייתה אמיתית אז אתן תחזרו להיות חברות ולגבי החבר שלך אם כמו שאת מספרת הוא מבריז לך והכל תנסי עוד כמה אפשרויות פגישה שיבוא אליך ואת אליו והכל.. ואם את רואה שהוא מבריז או שהוא עושה לך טובה שאת מדברת איתו את צריכה או לדבר איתו ולהגיד לו מה את מרגישה ואם את רואה שהוא עושה לך טובה בתגובה תגידי לו שאת רוצה להפסיק עם הקשר עם את רואה שהוא מדבר איתך יותר טוב ומסביר לך למה הוא ככה והכל אז תמשיכי עם הקשר עם את רואה שהוא עושה לך טובה למרות שאת אוהבת אותו תנתקי את הקשר כי את לא יכולה להיות חברה של ילד שמבריז לך ועושה לך טובה...
מקווה שעזרתי לך חן 😉
מאמי ממש במיקרה אני החברה..ואני ממש לא עושה לה שום טובה!
היא פגעה בי עם תישאלי אותה מה אני עשיתי לה?..היא לא תענה לך למה לא עשיתי לה כלום!
התשובה שלך נכונה והכל והיא מדהימה אבל לא במיקרה הזה...
אלין תרגעי.. זה האשכול שלה.. והגולישם מייעצים לה לפי מה שכתוב באשכול (!!)
תני לה לנהל את האשכול שלה. ואת הבעיות בינכים תפתרו לבד.
חח את שומעת מה את אומרת?...האשכולעל הבעיות שלהם אז מזה "תני לה לנהל את האשכול שלה ואת הבעיות שלך איתה תפטרו לבד..." האשכול זה הבעיות בובה...חח...
לא מותק, אני מכתוונת שאם אלין לא הייתה באתר... אז מאוהבת_במותק הייתה יכולה לנהל את האשכול שלה כרצונהה ללא הפרעה ובעזרת הגולשים בלבד. אלין לא אמורה להביע כאן את דעתה, וכמובן שלא לתקן את ייעוץ הגולשים. אם וישנם טעויות אני בטוחה שמאוהבת_במותק שמה לב אליהם ולקחה לצומת ליבה.
QUOTE (moraless @ 18/07/2005) אלין תרגעי.. זה האשכול שלה.. והגולישם מייעצים לה לפי מה שכתוב באשכול (!!)
תני לה לנהל את האשכול שלה. ואת הבעיות בינכים תפתרו לבד.
מישהו פה ניהל את האשכול?!
זה האשכול שלה נכון!
אבל זה נוגע לי....ואני לא חושבת שאת הייתי יושבת ולא רושמת כלום על שקרים שחברה שלך רושמת לך מול העיניים ועוד אנשים מצדיקים אותה!
אז רק שתגעי אני ממש לא עצבנית אני רגועה..ואת יכולה להגיב מה שבא לך כמו שזכותי להגיב לך ולהביע את דעתי!...
QUOTE (moraless @ 19/07/2005) לא מותק, אני מכתוונת שאם אלין לא הייתה באתר... אז מאוהבת_במותק הייתה יכולה לנהל את האשכול שלה כרצונהה ללא הפרעה ובעזרת הגולשים בלבד. אלין לא אמורה להביע כאן את דעתה, וכמובן שלא לתקן את ייעוץ הגולשים. אם וישנם טעויות אני בטוחה שמאוהבת_במותק שמה לב אליהם ולקחה לצומת ליבה.
זהו שהכל פה שקרים....ועם זה רשום עליי זאתי זכותי המלאה לבוא ולהגיב!!
אלה עם כן יש איזשהוו כלל אולי שאומר שאסור לי להגיב על שקרים שאומרים עליי?!
את ממש הגזמת מה עשית מימני!?...אני בך הכל מגיבה את לא במצב שלי אז תפסיקי לשפוט אותי!!!
למה אני לא חושבת שאת היית יושבת בשקט ולא מגיבה על שקרים שמספרים עליךך!
ועם כן אז כל הכבוד!..אבל אני לא!
אלין, בסדר, מסכימה איתך 100 אחוז.
אבל, אני חושבת שזכותה של חברה שלך לבקש ייעוץ מאנשים אחרים לגביי מערכת החברות שביניכן... וכנראה שהיא מראה להם אותה מנקודת הראות שלה.
זאת אומרת.. אולי תנסי להסתכל מאיפה שהיא הסתכלה... לפי מה שהיא כתבה... ותראי שאולי יש פה אי הבנה ביניכן... ואני מדגישה את האולי בשביל שלא תבואי ותגידי שאני מקריצה ביניכן דברים חדשים כמו כולם כאן.
אלין אני רוצה בטובתך ואני לא מאשימה אותך ואנלא מאשימה את חברה שלך ולא אף אחד.
אני ייעצתי לחברה שלך בדיוק כמו שהייתי מייעצת לך באשכול שלך.
ובטח שזכותך להביע את דעתך.. אמרתי שלא?
QUOTE (moraless @ 19/07/2005) אלין, בסדר, מסכימה איתך 100 אחוז.
אבל, אני חושבת שזכותה של חברה שלך לבקש ייעוץ מאנשים אחרים לגביי מערכת החברות שביניכן... וכנראה שהיא מראה להם אותה מנקודת הראות שלה.
זאת אומרת.. אולי תנסי להסתכל מאיפה שהיא הסתכלה... לפי מה שהיא כתבה... ותראי שאולי יש פה אי הבנה ביניכן... ואני מדגישה את האולי בשביל שלא תבואי ותגידי שאני מקריצה ביניכן דברים חדשים כמו כולם כאן.
אלין אני רוצה בטובתך ואני לא מאשימה אותך ואנלא מאשימה את חברה שלך ולא אף אחד.
אני ייעצתי לחברה שלך בדיוק כמו שהייתי מייעצת לך באשכול שלך.
ובטח שזכותך להביע את דעתך.. אמרתי שלא?
כן את אמרת שלא..שאני לא צריכה להגיב פה..
אני לא יכולה לראות את זה מנקודת המבט שלה אני מנסה אבל אני לא יכולה!
למה היא מסמלת בישבילי 100% צבועה!
את צריכה לראות אותה ביום יום ואת צריכה לראות אותה פה....
ועם את היית באשכול השני שלי ואת יודעת כמה סבלתי ביגלל זה...תאמיני לי שאני לא שופטת אותה אבל היא סיכסכה ביני לבין מישהו מאודדד מאודד חשובב לי!! שהוא כמו אח בישבילי ושאני שידכתי אותהה את חברה שלי לו והיא ניסתה לסכסך בנינו ופגעה באמון שלי!
טוב אלין ממאאמי.. נמאסס ללי
גם את לא הכי מלאךך כה..?!
QUOTE (moraless @ 19/07/2005) טוב אלין ממאאמי.. נמאסס ללי
גם את לא הכי מלאךך כה..?!
נכון אני לא מלאך!
ואפ'פעם לא אמרתי שאני מלאך!
אבל במיקרה שלה ושלי המצפון שלי מאוד שקט!
למה אני יודעת שאני לא עשיתי שום דבר שגרם לריב הזה..ואני יודעת שאני לא סיכסכתי בינה לבין אפ'חד!
ואני יודעת שאני לא זאתי שהרסה את החברות שהייתה בנינו..
אז נכון אני לא מלאך! ותביני שאני לא באה בטענות עליך אוקי! וזאת ההודעה האחרונה שאני רושמת פה למה מימלא היא כבר לא ניכנסת לאשכול של עצמה ולא מיתמודדת עם המציאות....אני דיברתי איתה וניסיתי לפתור את הבעיות לא הלך מה לעשות!?!?!...אז הסיפור ניסגר...
ומי שמנהל פה את הפרום יכול לנעול את הנושא...
QUOTE (aline_angel @ 19/07/2005) QUOTE (moraless @ 19/07/2005) טוב אלין ממאאמי.. נמאסס ללי
גם את לא הכי מלאךך כה..?!
נכון אני לא מלאך!
ואפ'פעם לא אמרתי שאני מלאך!
אבל במיקרה שלה ושלי המצפון שלי מאוד שקט!
למה אני יודעת שאני לא עשיתי שום דבר שגרם לריב הזה..ואני יודעת שאני לא סיכסכתי בינה לבין אפ'חד!
ואני יודעת שאני לא זאתי שהרסה את החברות שהייתה בנינו..
אז נכון אני לא מלאך! ותביני שאני לא באה בטענות עליך אוקי! וזאת ההודעה האחרונה שאני רושמת פה למה מימלא היא כבר לא ניכנסת לאשכול של עצמה ולא מיתמודדת עם המציאות....אני דיברתי איתה וניסיתי לפתור את הבעיות לא הלך מה לעשות!?!?!...אז הסיפור ניסגר...
ומי שמנהל פה את הפרום יכול לנעול את הנושא...
אז מה יש לך בחתימהה???
חוץ מזה.. בטח שיש לך חלק בחברות הזאת שהתפרקהה! אמרת שאת סולחת לה ועדיין יש לך סלידה? מה קרה?? פיצוללל!?
QUOTE (moraless @ 19/07/2005) QUOTE (aline_angel @ 19/07/2005) QUOTE (moraless @ 19/07/2005) טוב אלין ממאאמי.. נמאסס ללי
גם את לא הכי מלאךך כה..?!
נכון אני לא מלאך!
ואפ'פעם לא אמרתי שאני מלאך!
אבל במיקרה שלה ושלי המצפון שלי מאוד שקט!
למה אני יודעת שאני לא עשיתי שום דבר שגרם לריב הזה..ואני יודעת שאני לא סיכסכתי בינה לבין אפ'חד!
ואני יודעת שאני לא זאתי שהרסה את החברות שהייתה בנינו..
אז נכון אני לא מלאך! ותביני שאני לא באה בטענות עליך אוקי! וזאת ההודעה האחרונה שאני רושמת פה למה מימלא היא כבר לא ניכנסת לאשכול של עצמה ולא מיתמודדת עם המציאות....אני דיברתי איתה וניסיתי לפתור את הבעיות לא הלך מה לעשות!?!?!...אז הסיפור ניסגר...
ומי שמנהל פה את הפרום יכול לנעול את הנושא...
אז מה יש לך בחתימהה???
חוץ מזה.. בטח שיש לך חלק בחברות הזאת שהתפרקהה! אמרת שאת סולחת לה ועדיין יש לך סלידה? מה קרה?? פיצוללל!?
מה הקשר חתימה עכשיו!?..נו מה את ילדה קטנה!
סלידה!?.בואי אני ישתף אותך בסלידה שלי...שחברה שלי שסלחתי לה והיא כמו כלום ממשכיה לסכסך?...מה את רוצה שאני ינשק לה ת'רגליםם!?!?...על זה שהיא מסכסכת בני לבין בן דוד שלי שבלעדי היא לא הייתה יודעת איך קוראים לו!!
ככה שפיצול אין לי מאמי...אני עדיין שפויה!
אבל מי שמבקש סליחה לא חוזר על אותה הטעות חבל שהיא כן...ועוד היא משחקת אותה אהבלה!
אז תעשי לי טובה..את ביקשתי מימני לנסות לראות את הצד שלה ואיך היא מרגשיה לא??
מישהו שמבקש ססליחה ובנאדם שסולח לו לא חוזר שוב פעם על אותה הטעות!!
ואני יכולה להביא לך רשימה של ילדים בנים ובנות שחושבות על הילדה הזאת בדיוקקק מילה במילה מה שאני מנסה להסביר!!
ואין לי כוח לנושא הזה כי אין לי כוח לדבר עלייה עוד!
את חושבת שהיא צודקת שיהיה לך בכייף זכותך המלאה אני לא אפ'חד שיבוא עלייך בתלונות!
אבל להגיב ולהביע דעה אני לא משהו שואלת אותך עם כן או לא....
שוב פעם אלין... את חוזרת על אותם דברים ומאלצתת גמאותתתי.!!
אני לא אמרתי לך לא להביע דעה! זאת זוכתך ואת באמת לא צריכה לשאול אותי! (במילים שלךךךךך!!!)
ואני ילדה קטנה? תיראי איך את מדברת עלייה איך את מתייחסת אלייה.. משחקת אותה אהבלה? יופיי תני לה להיות אהבלה.. תעשה לעצמה בושותת.. לך אכפת? לא את שמהה זין.. לא?
וקשור חתימהה.. כי את לא עומדת בדברים שאת אומרת..
ועוד משהו אלין מותק.. לא אכפתץ לי כמה אנשים חושבים כמוך!
לדעתי את טועה! אם חברה שלי הייתה עושה טעות כזאת.. הייתי רצה אלייה מבררת את העניין ועושה איתה סולחהה. אותו הדבר גם הן אליי... לדעתי זה שהרעיון של חברה שלך עלה לפה בתור ביטוי היה הוכחה לעצם זה שהיא חושבת עלייך ואכפת לה ממך כמו שלי אכפת מלחברות שלי.
אז באמת כדאי שתרגעי כי לפי התגובות שלך את לא נראת רגועה..
ולנשק לה את הרגליים? מה את גנובהה... את חייה בסרטטטטטטט
QUOTE (moraless @ 19/07/2005) שוב פעם אלין... את חוזרת על אותם דברים ומאלצתת גמאותתתי.!!
אני לא אמרתי לך לא להביע דעה! זאת זוכתך ואת באמת לא צריכה לשאול אותי! (במילים שלךךךךך!!!)
ואני ילדה קטנה? תיראי איך את מדברת עלייה איך את מתייחסת אלייה.. משחקת אותה אהבלה? יופיי תני לה להיות אהבלה.. תעשה לעצמה בושותת.. לך אכפת? לא את שמהה זין.. לא?
וקשור חתימהה.. כי את לא עומדת בדברים שאת אומרת..
ועוד משהו אלין מותק.. לא אכפתץ לי כמה אנשים חושבים כמוך!
לדעתי את טועה! אם חברה שלי הייתה עושה טעות כזאת.. הייתי רצה אלייה מבררת את העניין ועושה איתה סולחהה. אותו הדבר גם הן אליי... לדעתי זה שהרעיון של חברה שלך עלה לפה בתור ביטוי היה הוכחה לעצם זה שהיא חושבת עלייך ואכפת לה ממך כמו שלי אכפת מלחברות שלי.
חבל באמת שאת לא חייה במציאות שלי!!
ועם תעלי למעלה לראות את התגובה שלך את כן אמרת לי לא להגיב (גם את מאלצת אותי לחזור על אותן דברים) וכניראה שלא קראת טוב...פעם הבאה לפני שאת אומרת לי לעשות איתה סולחה תיקראי טוב!
למה אני והיא עברנו את השלב של הבירורים והשלמנו אבל היא חזרה על אותה הטעות!
אולי את לא יודעת כמה זה מעצבן שמסכסכים בניך לבין מישהו שמאוד חשוב לך וכניראה את לא היית עדיין במצב שלי..ואני גם לא מאחלת לך להיות!...אבל עם תיהיה תביני! ואז תיזכרי אותי!
חחחח הצחקת אותי!!..לא שמעתי שהחתימה שלי צריכה להיות מציאותי למה יש פה עוד כמה שיש מלאך בשמות שלהם אבל לפי מה שאני יודעת מלאכים יש רק בשמיים!!..יש גם אנשים שקוראים לעצמם חמודים והם בעצם לא!!..מה ניכנסת ביכלל לקטע של החתימה!
ועם איך שאני מדברת מפריע לך זאת בעיה שלך ואת צריכה לפתור אותה עם עצמך!
למה את אמרת לי לסלוח לה לדבר איתה לא משנההה מה היא תעשה לי!! אז מה שהיה חסר שתגידי לי זה שאני ינשק לה ת'רגליים (וזה היה בציניות עם לא הבנת..עכשיו אני מקווה שהבנת)...
ועוד משהו שאת לא מבינה..אני לא ירוץ אחרי חברה שלי שלא עשיתי לה כלום!!
ועם את ככה שיהיה לך רק לבריאות אני לא!