אהבה נגמרת ל תמיד קשור בטעיות ולא קשור אם זה טעות אחת או הרבה.. ותקווי בלב!
QUOTE (moraless @ 03/07/2005) אהבה נגמרת ל תמיד קשור בטעיות ולא קשור אם זה טעות אחת או הרבה.. ותקווי בלב!
נכון אבל עם טעויות אהבה ניגמרת יותר מהר!!
אלין...אני תקנתי את עצמי!
התכוונתי לזה שאני לא יכנס לכן לענינים ולא יתערב!
פשוט רק תנסו לסדר תענינים..ואל תתעצבני! שומדבר לא שווה עצבים!
תקחי תדברים יותר בקלות ופחות עצבים..כי עצבים לא עוזרים!
צודקתתתתתתתתת!! צודקתת בטירוףףף!! ^^
QUOTE (מזי__ @ 02/07/2005) הפה הפה הפהההההההה..
א)תרגעי!
ב)תרגעי!!
ג) היא לא עשתה כלום עם אפח'ד וזה שהציעו לה זה לא אומר כלום!!
אז...תרגעי!!!
ואני באמת חושבת שזה לא המקום לפתור בעיות ביניכן כי אתן הייתן חברות טובות!! אז תנסו לפחות לדבר!
טוב יש לי כמה דברים לומר!!?..דבר ראשון תירגעו כולכם פה!! ותפסיקו לתקוף את אלין!!!
מה שהיא אומרת זה נכון אבל גם מה שנטלי אומרת זה נכון... אני חברה של שניהם ואני יודעת את שני הצדדים.. שניהם היו לא סה תמים בקטע הזה... נטלי פגעה לא מעט וככה גם אלין..
וההערות שלכם ממש לא עוזרות..
חוץ מזה שנטלי באמת לא צריכה להתחיל עם בנים... לעשות עיניים זה בסדר אבל לא יותר מזה!! כי יש לה חבר שאוהב אותה והיא אותו והיא לא צריכה את זה אם היא אוהבת אותו בקטע הזה אני מסכימה עם אלין 😉 בכל זאת אלין ונטלי אני רוצה שתדעו שאני מתה עליכם ואני לא רוצה שתפגעו מהדעות שלי......
רומי-את צודקת בזה שקצת יותר מדי שופטים את אלין ואת נטלי בלי להכיר את הסיפור
אבל ההערות כן עוזרות ובמיוחד לנטלי כי היא פתחה את האשכול הזה כדי לשאול את דעת הבנות כאן וכדי לקבל עיצות..אז הדיעות של הבנות חשובות לנטלי!
QUOTE (רומי_המאמי @ 03/07/2005) QUOTE (מזי__ @ 02/07/2005) הפה הפה הפהההההההה..
א)תרגעי!
ב)תרגעי!!
ג) היא לא עשתה כלום עם אפח'ד וזה שהציעו לה זה לא אומר כלום!!
אז...תרגעי!!!
ואני באמת חושבת שזה לא המקום לפתור בעיות ביניכן כי אתן הייתן חברות טובות!! אז תנסו לפחות לדבר!
טוב יש לי כמה דברים לומר!!?..דבר ראשון תירגעו כולכם פה!! ותפסיקו לתקוף את אלין!!!
מה שהיא אומרת זה נכון אבל גם מה שנטלי אומרת זה נכון... אני חברה של שניהם ואני יודעת את שני הצדדים.. שניהם היו לא סה תמים בקטע הזה... נטלי פגעה לא מעט וככה גם אלין..
וההערות שלכם ממש לא עוזרות..
רומי מה אני פגעתי בנטלי?
ואני מדברת על התקופה האחרונה?
לא פגעתי בה בגרושששש
QUOTE (AfArSeXyT @ 03/07/2005) אלין...אני תקנתי את עצמי!
התכוונתי לזה שאני לא יכנס לכן לענינים ולא יתערב!
פשוט רק תנסו לסדר תענינים..ואל תתעצבני! שומדבר לא שווה עצבים!
תקחי תדברים יותר בקלות ופחות עצבים..כי עצבים לא עוזרים!
תקשיבו לי אין בעיה שכולם היתערבו פה ויביעו דעה!!
אבל מי זה לעד לשפוט אותי!!..כי אני חושבת שהרבה בנות במיקרה שלי לא היה להן
קל להשלים עם ילדה שחזרה על טעויות יותר מפעם אחת...
נטלי אני סלחתי לך אוקי!?..אז די ואני לא סובלת את זה שאת פה כל כך שונה מימה שאת במציאות אז עם את רושמת על בעיות שלך לפחות תיהיה את עצמך!
QUOTE (aline_angel @ 03/07/2005) QUOTE (רומי_המאמי @ 03/07/2005) QUOTE (מזי__ @ 02/07/2005) הפה הפה הפהההההההה..
א)תרגעי!
ב)תרגעי!!
ג) היא לא עשתה כלום עם אפח'ד וזה שהציעו לה זה לא אומר כלום!!
אז...תרגעי!!!
ואני באמת חושבת שזה לא המקום לפתור בעיות ביניכן כי אתן הייתן חברות טובות!! אז תנסו לפחות לדבר!
טוב יש לי כמה דברים לומר!!?..דבר ראשון תירגעו כולכם פה!! ותפסיקו לתקוף את אלין!!!
מה שהיא אומרת זה נכון אבל גם מה שנטלי אומרת זה נכון... אני חברה של שניהם ואני יודעת את שני הצדדים.. שניהם היו לא סה תמים בקטע הזה... נטלי פגעה לא מעט וככה גם אלין..
וההערות שלכם ממש לא עוזרות..
רומי מה אני פגעתי בנטלי?
ואני מדברת על התקופה האחרונה?
לא פגעתי בה בגרושששש
איך את יודעת עם פגעת בי או לא ???..........................
QUOTE (מאוהבת_במותק @ 04/07/2005) QUOTE (aline_angel @ 03/07/2005) QUOTE (רומי_המאמי @ 03/07/2005) QUOTE (מזי__ @ 02/07/2005) הפה הפה הפהההההההה..
א)תרגעי!
ב)תרגעי!!
ג) היא לא עשתה כלום עם אפח'ד וזה שהציעו לה זה לא אומר כלום!!
אז...תרגעי!!!
ואני באמת חושבת שזה לא המקום לפתור בעיות ביניכן כי אתן הייתן חברות טובות!! אז תנסו לפחות לדבר!
טוב יש לי כמה דברים לומר!!?..דבר ראשון תירגעו כולכם פה!! ותפסיקו לתקוף את אלין!!!
מה שהיא אומרת זה נכון אבל גם מה שנטלי אומרת זה נכון... אני חברה של שניהם ואני יודעת את שני הצדדים.. שניהם היו לא סה תמים בקטע הזה... נטלי פגעה לא מעט וככה גם אלין..
וההערות שלכם ממש לא עוזרות..
רומי מה אני פגעתי בנטלי?
ואני מדברת על התקופה האחרונה?
לא פגעתי בה בגרושששש
איך את יודעת עם פגעת בי או לא ???..........................
טוב תיזכרי שאת פתחת את העיניין!!
במהההה אני פגעתי בך?...למה עד עכשיו אנחנו רבנו ביגללך וביגלל הטעויות שלך ואת אפילו הרגשת צורך לבקש סליחה!!..אבל אני לא רואה שפגעתי בך וסורי עם לא ראיתי וכן פגעתי בך!!
אז בואי נישמע על מה פגעתי בך נטלייי?...תרגישי חופשי לפרט!
ואני מדברת על התקופהה הזאתתת!!!...לא דברים שפגעתי בך לפני 30 שנה!
מה הישתתקת?..אין לך מה להגיד?...תלמדי לא להגיד דברים בלי סיבה!
QUOTE (רומי_המאמי @ 03/07/2005) חוץ מזה שנטלי באמת לא צריכה להתחיל עם בנים... לעשות עיניים זה בסדר אבל לא יותר מזה!! כי יש לה חבר שאוהב אותה והיא אותו והיא לא צריכה את זה אם היא אוהבת אותו בקטע הזה אני מסכימה עם אלין 😉 בכל זאת אלין ונטלי אני רוצה שתדעו שאני מתה עליכם ואני לא רוצה שתפגעו מהדעות שלי......
א=נ=י ל=א ע=ם ב=נ=י=ם א=ח=ר=י=ם
אלין אני אל השתתקתי אני פשוט בחופששש!!.....באילת!!!.....ולא מתאים לי עכשיו לפתוח את כל זה שאני יחזור מהחופש אני יתחיל לפרט אבל בנתיים אני רוצה לשכוח את הכל !!....
[B]אוקיי..קראתי את השיחה שלכן..ואתן מתנהגות כמו ילדות קטנות..
אני יודעת..אין לי זכות לשפוט..
אני פשוט כותבת את דעתי..!!
אלין&נטלי..אני חושבת שאתן צריכות לדבר לבד..רק שתיכן..פנים מול פנים..על כל מה שמפריע לכן אחת בשנייהה..לא פהה..אף אחד לא יכול לעזור לכם לפתור תעינינים שלכם..כי לא כולם מכירים תבעיות שלכם..
ונטלי.
בקשר לחבר..
אני חושבת שאת צריכה לדבר איתו..לתפוס איתו שיחה רצינית...רק אתם ב-4 עיניים....
ולהסביר לו כל מה שאת מרגישה..שאת חושבת שהתרחקתם ובלה בלה בלה..
קיצר בהצלחהה.!!
בתאלוששששש