שיחה כזאת מתאימה לפנים-אל-פנים ולא לפורום!!
נראל'י שאתן כן רוצות להשלים ולא סתם להתנהג כמו זוג (וסלחו לי) כלבות 😯
( אל תקחו קשה... )
תעדכנו אותנו איך נגמר...
=]
טוב בכללי על כל מה שרשמת- שום דבר לא טיפשי ואסור להתעלם משום בעיה הכי קטנה שיכולה להיות!
אז ככה בקשר לחברה שלך: את צריכה לתפוס אותה לשיחה ולדבר איתה על הכל כי אם את באמת אוהבת
אותה והיא כלכך חשובה לך אסור לך להשאיר את הבעיה הזאת ככה סתם ואין שום סיבה שהיא לא תקשיב
לך ואם היא לא תקשיב ולא תנסה לפתור את הבעיה איתך אז היא לא חברה ואת לא באמת חשובה לה.
ובנוגע לחבר שלך: אם את מנסה לדבר איתו על זה והוא רק מכחיש תנסי לברר בעצמך אולי משהו עובר עליו
ואולי יש לו סיבה מוצדקת אבל גם יכול להיות שמשהו לא בסדר שהוא עושה.
אל תשאירי את זה ככה שאחרי זה לא תיפגעי ולא תביני מאיפה זה בא לך.
QUOTE (aline_angel @ 01/07/2005)QUOTE (moraless @ 01/07/2005) וואואו..אלין מותק, היא באמת לא אמרה פה כמה דברים שאת אמרת.
ואני במקומך אלין הייתי סולחת לה! אנחנו בני אדם! בני אדם עושים טעויות! למה שתהיו בריב? היא עשתה לך משהו? אז היא טעתה! קורה לכולנו! כל אחד רב עם החברים הכי טובים שלו פולל פעמים! בשביל זה יש את החברים הכי טובים! וכמובן אם אתן חברות מאוד מאוד מאוד טובות ואתן רבות זה מראה על קשר חזק מאוד! כי אין דבר כזה חברות כי טובות שלא רבו! א-י-ן!
ביקשה סליחה? כל הכבוד מצידה! היא רוצה להשלים איתך! את חסרה לה! את חשובה לה! היא אוהבת אותך! את רוצה לייבש מישהו? תייבשי אחרים! לא את החברה הכי טובה שלך!
אפילו אם אתן בריב! זה דבר >מכוער<
תחשבי על זה עוד קצת!!!! אולי עוד הרבה! כי אני במקומך לא הייתי סתם יושבת וכותבת הודעות שחוזרות על עצמן על זה שהיא לא אמרה את הסליחה שלה מהלב והיא מחופפת.. כי מי שבאמת יודעת מאיפה הסליחה באה ..
זאת היא, החברה הכי טובה שלך.
אני לא חושבת שיש לך סכות לשפוט אותי ואת מה שרמתי כי את לא יודעת מה קורה ביום יום!!
בקשר למה שאמרת לה מזה לכי תפלרטטי עם בנים אחרים?!...תחשבי על מה שאמרת ועל איך שזה נישמע חוץ מיזה שהיא עושה את זה יפה מאוד!!!..והוא גם ממש לא משחק איתה מישחקים אז לא יכל סוואוו וואט אני מכירה אותו יפה מאוד והוא לא ילד של מישחקים ועם הוא לא היה אוהב אותה או שתיהיה בעיה שאי אפשר לפתור הוא יחתוך את הקשר זה מה שאת רוצה!?...תמשיכי להיתנהג כמו שאת מיתנהגת
עוד משהו היא לא חברה הכי טובה שלי היא חברה שלי!!...וגם אני מאוד לא רציתי לאבד אותה אבל אני גם לא יכולה שכל פעם זה חוזר על אותן טעויות!!..ועם את יודעת על מה ביקשת סליחה אז בואי ותגידי לי?...על מה ביקשת סליחה?...כי פגיעה זה נכון פדעת בי ויכול להיות וסביר להניח שאני גם פגעתי בך...אבל אני מדברת על מעשים! על מה ביקשת סליחה?..
אני שופטת אותך לפי איך שאת מתנהגת פה בפורום! לא ביום יום, ורק לפי מה שחברה שלך תיארה בסיפור שלך! רק לפי זה אני שופטת אותך ויש לי זכות כי היא פתחה אשכול לייעוץ!
ובעניין החבר..את לא אמרת שאת לא מתערבת ביניהם? שאני אבין...וכן.. שתלך לפלרטט עם בנים אחרים! היא עושה אתזה? יופפיי!! שיהיה לה בכיףף!! גם את לא צכה לשפוט אותה..! אם זה מה שבראש שלה אז בכיףף! זה לא אומר שהיעא צבועה ! וחצי מהעולם עושה אתזה...
אהה ואמרתי אתזה סתם לידע האישי שלך.. כדי שתפנימי... כי את לא אמורה להתערב.. לא?
אלין נראה לי שאנחנו מאמת צריכות לדבר על זה כי אין לי מושג על מה את מדברת (חוץ מי הקטע של הבן דוד)
וזה לא שהמצאתי אז זה ככה באמת חשבתי!!..
QUOTE (aline_angel @ 02/07/2005) QUOTE (מאוהבת_במותק @ 02/07/2005) QUOTE (aline_angel @ 01/07/2005) אני לא חושבת שיש לך סכות לשפוט אותי ואת מה שרמתי כי את לא יודעת מה קורה ביום יום!!
בקשר למה שאמרת לה מזה לכי תפלרטטי עם בנים אחרים?!...תחשבי על מה שאמרת ועל איך שזה נישמע חוץ מיזה שהיא עושה את זה יפה מאוד!!!..והוא גם ממש לא משחק איתה מישחקים אז לא יכל סוואוו וואט אני מכירה אותו יפה מאוד והוא לא ילד של מישחקים ועם הוא לא היה אוהב אותה או שתיהיה בעיה שאי אפשר לפתור הוא יחתוך את הקשר זה מה שאת רוצה!?...תמשיכי להיתנהג כמו שאת מיתנהגת
עוד משהו היא לא חברה הכי טובה שלי היא חברה שלי!!...וגם אני מאוד לא רציתי לאבד אותה אבל אני גם לא יכולה שכל פעם זה חוזר על אותן טעויות!!..ועם את יודעת על מה ביקשת סליחה אז בואי ותגידי לי?...על מה ביקשת סליחה?...כי פגיעה זה נכון פדעת בי ויכול להיות וסביר להניח שאני גם פגעתי בך...אבל אני מדברת על מעשים! על מה ביקשת סליחה?..
אני ביקשתי סליחה עם אי פעם פגעתי בך כי אני ממש לא התכוונתי.... 😁
ואני סלחתי לך אבל זה קצת מפריע לי שאת לא יודעת על מה פגעת בי...
ובואי אני יגיד לך פגע בי על זה שאת אומרת שאני מאוהבת בבן דוד שלי!!!
פגע בי על זה ששיקרת לי..
פגע בי הצביעות שלך...
אלה הדברים שמאוד פגעו בי ואני לא רוצה להכניס לפה עכשיו בדיוקק את כל הפרטים על כל אחד מהדברים שפגעו בי כי זה לא לפורום..
אלין כנראה שאנחנו באמת צריכות לדבר כי אני באמת אין לי מושג על מה את מדברת אולי עשיתי את הדברים האלה אני לא אומרת שזה לא נכון אבל כרגע אני ממש לא מצליחה להזכיר במשו כזה....ואני לא אמרתי את זה סתם!!...ככה באמת חשבתי!!...זה לא שהמצאתי עלייך שמועה או שמו כזה !!...פשוט אמרתי שככה אני חושבת!!...ועוד משו אני ממש לא מתחילה עם בנים אחרים!!....את כבר לפחות חודש עם לא יותר לא מסתובבת איתי ככה שאין לך את הזכות סתם להגיד דברים עליי!!!!!!
QUOTE (aline_angel @ 02/07/2005) QUOTE (מאוהבת_במותק @ 02/07/2005) QUOTE (aline_angel @ 01/07/2005) אני לא חושבת שיש לך סכות לשפוט אותי ואת מה שרמתי כי את לא יודעת מה קורה ביום יום!!
בקשר למה שאמרת לה מזה לכי תפלרטטי עם בנים אחרים?!...תחשבי על מה שאמרת ועל איך שזה נישמע חוץ מיזה שהיא עושה את זה יפה מאוד!!!..והוא גם ממש לא משחק איתה מישחקים אז לא יכל סוואוו וואט אני מכירה אותו יפה מאוד והוא לא ילד של מישחקים ועם הוא לא היה אוהב אותה או שתיהיה בעיה שאי אפשר לפתור הוא יחתוך את הקשר זה מה שאת רוצה!?...תמשיכי להיתנהג כמו שאת מיתנהגת
עוד משהו היא לא חברה הכי טובה שלי היא חברה שלי!!...וגם אני מאוד לא רציתי לאבד אותה אבל אני גם לא יכולה שכל פעם זה חוזר על אותן טעויות!!..ועם את יודעת על מה ביקשת סליחה אז בואי ותגידי לי?...על מה ביקשת סליחה?...כי פגיעה זה נכון פדעת בי ויכול להיות וסביר להניח שאני גם פגעתי בך...אבל אני מדברת על מעשים! על מה ביקשת סליחה?..
אני ביקשתי סליחה עם אי פעם פגעתי בך כי אני ממש לא התכוונתי.... 😁
ואני סלחתי לך אבל זה קצת מפריע לי שאת לא יודעת על מה פגעת בי...
ובואי אני יגיד לך פגע בי על זה שאת אומרת שאני מאוהבת בבן דוד שלי!!!
פגע בי על זה ששיקרת לי..
פגע בי הצביעות שלך...
אלה הדברים שמאוד פגעו בי ואני לא רוצה להכניס לפה עכשיו בדיוקק את כל הפרטים על כל אחד מהדברים שפגעו בי כי זה לא לפורום..
אלין אני חושבת שאנחנו מתישהו צרכות לדבר על זה באמת כי אין לי מושג על מה את מדברת אני לא אומרת שלא עשיתי את הדברים האלה אני פשוט לא יכולה כרגע לחשוב על משו ששיקרתי לך לגביו ....וכו"....חוץ מי הקטע של הבן דוד!!....את זה אני מודה שחשבתי ככה....לא המצאתי את זה סתם ככה באמת חשבתי!!!!!
QUOTE (moraless @ 02/07/2005) QUOTE (aline_angel @ 01/07/2005)QUOTE (moraless @ 01/07/2005) וואואו..אלין מותק, היא באמת לא אמרה פה כמה דברים שאת אמרת.
ואני במקומך אלין הייתי סולחת לה! אנחנו בני אדם! בני אדם עושים טעויות! למה שתהיו בריב? היא עשתה לך משהו? אז היא טעתה! קורה לכולנו! כל אחד רב עם החברים הכי טובים שלו פולל פעמים! בשביל זה יש את החברים הכי טובים! וכמובן אם אתן חברות מאוד מאוד מאוד טובות ואתן רבות זה מראה על קשר חזק מאוד! כי אין דבר כזה חברות כי טובות שלא רבו! א-י-ן!
ביקשה סליחה? כל הכבוד מצידה! היא רוצה להשלים איתך! את חסרה לה! את חשובה לה! היא אוהבת אותך! את רוצה לייבש מישהו? תייבשי אחרים! לא את החברה הכי טובה שלך!
אפילו אם אתן בריב! זה דבר >מכוער<
תחשבי על זה עוד קצת!!!! אולי עוד הרבה! כי אני במקומך לא הייתי סתם יושבת וכותבת הודעות שחוזרות על עצמן על זה שהיא לא אמרה את הסליחה שלה מהלב והיא מחופפת.. כי מי שבאמת יודעת מאיפה הסליחה באה ..
זאת היא, החברה הכי טובה שלך.
אני לא חושבת שיש לך סכות לשפוט אותי ואת מה שרמתי כי את לא יודעת מה קורה ביום יום!!
בקשר למה שאמרת לה מזה לכי C עם בנים אחרים?!...תחשבי על מה שאמרת ועל איך שזה נישמע חוץ מיזה שהיא עושה את זה יפה מאוד!!!..והוא גם ממש לא משחק איתה מישחקים אז לא יכל סוואוו וואט אני מכירה אותו יפה מאוד והוא לא ילד של מישחקים ועם הוא לא היה אוהב אותה או שתיהיה בעיה שאי אפשר לפתור הוא יחתוך את הקשר זה מה שאת רוצה!?...תמשיכי להיתנהג כמו שאת מיתנהגת
עוד משהו היא לא חברה הכי טובה שלי היא חברה שלי!!...וגם אני מאוד לא רציתי לאבד אותה אבל אני גם לא יכולה שכל פעם זה חוזר על אותן טעויות!!..ועם את יודעת על מה ביקשת סליחה אז בואי ותגידי לי?...על מה ביקשת סליחה?...כי פגיעה זה נכון פדעת בי ויכול להיות וסביר להניח שאני גם פגעתי בך...אבל אני מדברת על מעשים! על מה ביקשת סליחה?..
אני שופטת אותך לפי איך שאת מתנהגת פה בפורום! לא ביום יום, ורק לפי מה שחברה שלך תיארה בסיפור שלך! רק לפי זה אני שופטת אותך ויש לי זכות כי היא פתחה אשכול לייעוץ!
ובעניין החבר..את לא אמרת שאת לא מתערבת ביניהם? שאני אבין...וכן.. שתלך לפלרטט עם בנים אחרים! היא עושה אתזה? יופפיי!! שיהיה לה בכיףף!! גם את לא צכה לשפוט אותה..! אם זה מה שבראש שלה אז בכיףף! זה לא אומר שהיעא צבועה ! וחצי מהעולם עושה אתזה...
אהה ואמרתי אתזה סתם לידע האישי שלך.. כדי שתפנימי... כי את לא אמורה להתערב.. לא?
תקשיבי ותקשיבי לי טוב!!
באמירה "לפלרטט" זה אומר לבגוד אוקיי!?!?!!
ולא מיתערבת אני לא מיתערבת!!..אבל ברגע שהיא תבגוד בבן דוד שלי אז אני כן יתערב שיהיה לך ברור!
וילדה שאוהבת את זה לא צריכה שיהיה לה חבר עם כל הכבוד היא לא צריכה את זה עם היא הולכת לפלרטט עם כל אחד שעובר ברחוב!!...אולי את כזאת אבל שתדעי שרובבבב הבנות לא כאלה אז אל תגידי הרבה עושות את זה כי יש בודדות ובימינו קוראים להן זונות!..לאחת שיש חבר לא תילך לפלרטט עם בנים אחרים!
נכון היא פתחהה אשכול ייעוץ ואת יכולה להביע דעה לא לישפוטטט אותי כי את לא אפ'חת לעשות את זה!!!!
ורק שתדעי אני לא מיתערבת להם בקשר אבל עם את תיראי חברה שלך בוגדת בבן דוד שלך מין הסתם שאת לא תישבי בצד כמו מפגרתתת!!!
ככה שעם עצות כמו שלך אני בטוחה שבקצב הזה הם יפרדו יפה מאוד מה שהיא לא רוצה כי יש אהבה מאוד יפה שניהם!!! ככה שעם כל הכבוד את לא תבואי ותגידי לי מתי אני מיתערבת ומתי אני לא כי זה שיקולים שלי והחיים שלי ועם הערות שלך או בילעדיהם אני בסוף יעשה מה בראש שלי!!
ולמה ניראה לך שאני קוראת לה צבועה ביגלל זה?!
תפסיקי להגיד דברים שאת לא יודעת אני לא אמרתי שאני קוראת לה צבועה ביגלל הסיפור הזהה!!
ונטלי באמת כדי שנדבר וניפתור את זה באיסיקיו ואני יסביר לך אחד על אחד למה אני חושבת כל אחד מהדברים שרשמתי!! ונטלי אולי אני לא מיסתובבת איתך חודשש אבל אל תחשביי שאני לא יודעת !
ממש במיקרה אני ואת מכירים את אותם האנשים ואני לא רומזת לכלום אז אל תלכי ותאשימי אנשים ותריבי איתם! ככה שאל תגידי שאני לא יכולה להגיד לך את זה למה אני לא ממציאה שוםם דבר שיהיה לך מאוד ברור!
הפה הפה הפהההההההה..
א)תרגעי!
ב)תרגעי!!
ג) היא לא עשתה כלום עם אפח'ד וזה שהציעו לה זה לא אומר כלום!!
אז...תרגעי!!!
ואני באמת חושבת שזה לא המקום לפתור בעיות ביניכן כי אתן הייתן חברות טובות!! אז תנסו לפחות לדבר!
אלין=> להתערב אני לא!
אני רק נתתי את דעתי לזאת שכתבה פה את הבעיה..
אבל אלין, את בעצמך היית בבעיה עם החברות...תנסי לראות אותך בצד שלה! תנסי להבין אותך...אולי היא פגעה בך ואולי את צודקת! אבל רואים שהיא מתחרטת! תני לה להוכיח לך שהיא משתנה ולא חוזרת על הטעויות!
אל תדברי בתוקפנות כלפיה כי שמתי לב גם אני שעזרתי לך את דיברת אלי בתוקפנות!
סכ"ה ניסיתי לעזור לך.
וסכ"ה אותה ילדה באמת אוהבת אותך ורוצה להשאר חברה שלך!
אז תתנהגי יפה...אל תאבדי אותה..כי היום קשה למצוא חברות(מניסיון)
שיהיה לשתיכן רק טוב!
-אפרסקסית-
אלי=> להתערב אני לא יתערב! ********
תודה חמודות!!! לכל מי שענה לי אתם באמת עזרתם לי.....חח איזה כיף זה שעונים לך...חח..אבל אלין שתידעי לך בקשר לבן דוד שלך(אני פשוט לא רוצה להגיד את השם) אני אוהבת אותו הכי בעולםםם ואין מצב שאני הולכת עם בנים אחרים!!....תביני כבר!!
QUOTE (aline_angel @ 02/07/2005) מה שהיא לא רוצה כי יש אהבה מאוד יפה שניהם!!!
אני יכולה רק להגיד לך על זה תודה ......ששמת לב....חח 😁
QUOTE (AfArSeXyT @ 03/07/2005) אלין=> להתערב אני לא!
אני רק נתתי את דעתי לזאת שכתבה פה את הבעיה..
אבל אלין, את בעצמך היית בבעיה עם החברות...תנסי לראות אותך בצד שלה! תנסי להבין אותך...אולי היא פגעה בך ואולי את צודקת! אבל רואים שהיא מתחרטת! תני לה להוכיח לך שהיא משתנה ולא חוזרת על הטעויות!
אל תדברי בתוקפנות כלפיה כי שמתי לב גם אני שעזרתי לך את דיברת אלי בתוקפנות!
סכ"ה ניסיתי לעזור לך.
וסכ"ה אותה ילדה באמת אוהבת אותך ורוצה להשאר חברה שלך!
אז תתנהגי יפה...אל תאבדי אותה..כי היום קשה למצוא חברות(מניסיון)
שיהיה לשתיכן רק טוב!
-אפרסקסית-
מאמי לא היתכוונתי עליךך במה שרשמת אלה למישהי אחרת...ודווקא ביגלל שהיה לי גם בעיות עם חברות שלי זה ככה..כי אחת מאלה שפגעו בי והרבה רק שזה היתגלה עכשיו!
ולכל מי שאמר לי תירגעי אני לא יכולה להירגעעע כי הילדה הזאת מוציאה אותי מדעתי במה שהיא רושמת לנטלי!!..זה ממש לעשות מימנה זונה וזהו...זה מגעילללל אותי!!
ועוד יותר מעצבן שאתן באות וחושבות שאני הרעה ושלי קשה לסלוח...אתן לא יודעות חציי מימה שקרה וזה לא אשמתי שהיא פתחה פה אשכול ומעמידה אותי בצורה כזאת שעם אני לא יסלח לה אני יהיה הרעה בסיפור!!
כי יש הרבה ומספיק גורמים למה אני והיא היתנתקנ!
QUOTE (AfArSeXyT @ 03/07/2005) אלין=> להתערב אני לא!
אני רק נתתי את דעתי לזאת שכתבה פה את הבעיה..
אבל אלין, את בעצמך היית בבעיה עם החברות...תנסי לראות אותך בצד שלה! תנסי להבין אותך...אולי היא פגעה בך ואולי את צודקת! אבל רואים שהיא מתחרטת! תני לה להוכיח לך שהיא משתנה ולא חוזרת על הטעויות!
אל תדברי בתוקפנות כלפיה כי שמתי לב גם אני שעזרתי לך את דיברת אלי בתוקפנות!
סכ"ה ניסיתי לעזור לך.
וסכ"ה אותה ילדה באמת אוהבת אותך ורוצה להשאר חברה שלך!
אז תתנהגי יפה...אל תאבדי אותה..כי היום קשה למצוא חברות(מניסיון)
שיהיה לשתיכן רק טוב!
-אפרסקסית-
וגם אני לא תוקפת אפ'חד...זה פשוט מעצבן אני לא עושה לה את זה דווקא או משהו אבל זה לא פעם ראשונה שאני עומדת במצב הזה איתה אוקיי!??!..וזה מעצבןן כי זה כל פעם על אותן השטויות אני סלחתי תבינווו אבל יש הרבה מאוד דברים שמפרידים בנינו!
QUOTE (מאוהבת_במותק @ 03/07/2005) QUOTE (aline_angel @ 02/07/2005) מה שהיא לא רוצה כי יש אהבה מאוד יפה שניהם!!!
אני יכולה רק להגיד לך על זה תודה ......ששמת לב....חח 😁
זה לא בעיה לשים לב לזה!!אבל אהבה ניגמרת שעושים יותר מידי טעויות ואני מקווה שאת לא תעשי אותן!