בשבילי הילדה הכי מושלמת זה זאתי שתביא לי את האהבה הכי גדולה שאני יקום בבוקר בשבילה ויאהב אותה יעשה בשבילה הכל לא צריך סקס לא שום דבר רק את האהבה שלה
הלביט לה בעיניים והלגיד לה אני אוהב אותך ושהיא תבוא ותגיד לי גם אני אוהבת אותך ושכל הזמן נהיה ביחד מחובקים ונעבור כל מכשול מכשול ופשוט נהיה זוג שאף אחד לא יכול להפריד בינינו גם לא סכסכנים מבינהם
ולגדול לא לריב כל דבר פשוט להבליג ריבים מוטמטים ירקו לפח זאתי המשולמת שלי לא צריך יופי כל כך פשוט שיהיה האופי הכי טוב בעולם והלב שלי יהיה שלה
וזה כבר קרה עכשיו עם ליהי😊
QUOTE (son_of_rain @ 06/07/2005) היא לא מפגרת אם היא מושלמת בשבילו
היא פשוט טועה
גם יכולהיות..
אומרים שמטעויות לומדים אבל אני מפחד שאחרי הטעות הזאת זה יהיה כבר מאוחר מידי
QUOTE אומרים שמטעויות לומדים אבל אני מפחד שאחרי הטעות הזאת זה יהיה כבר מאוחר מידי
לא תמיד יש אנשים שלא יכולים ללמוד על טעותיהם וממשיכים לטעות. בכזה מצב אנחנו צריכים הכל כדי להראות להם דרך נכונה 😊
יכולהיות אבל עצם הטעות הזאת
יכולה לגרור הרבה השלכות שלא תמיד מוכנים ומצפים להם
ויודעים מה לעשות כשהם באים..
לכן אם נגיד נעשה את הטעות לא בטוח שנוכל לקום מהקרשים ולהמשיך בחיים כרגיל..
זה יכול להיות מאוד קשה,בעיני לפחות כי האהבה שלי אליה חזקה מאוד
ולכן אני לא בטוח שאני יוכל להמשיך בחיי אם אני יעשה את הטעות הזאת,
כי לדעתי לא תמיד אפשר לקום אחרי מפלה כזאת
כבר כשהכרנו ידעתי שמשהו כאן הולך לקרות
זרמים זרמו לי בכל הגוף כשדיברנו
מיד ידעתי שיש משיכה כלשהי שקשה להסבירה
אתה מזכיר לי קצת אותי,גם כשאני התאהבתי
תמיד פחדתי לאבד אותה,והפחד הזה לא נתן לי לפעול כמו שצריך
זה לא בדיוק הפחד שלי
זה כמו המגן שלי כי נפגעתי כבר המון מבנות ובשביל שאני לא יפגע שוב
כמו בעבר
אז אני בניתי לעצמי מעין מגן כזה שיעזור לי ברגעים מסוימים.. ואני לא ילך שולל אחרי בנות שאחר כך יזרקו אותי סתם..
ד"א היא לא סתם בת נוספת
היא הבת בשבילי
היא כל מה שאני יוכל לבקש
וכל מה שארצה כל חיי
בלי לדבר אני כבר יודע מה היא חושבת
בלי להגיד שום מילה היא כבר יודעת מה אני רוצה
כשאני חושב עליה אני זוהר
כשאני מסתכל עליה אני פורח
מפרח נבול אני הופך לשדה פרחים בשלל צבעים ריחות ומינים
היא הבת המושלמת הבת הקיימת הבת היחידה שאני רוצה שתחיה איתי
תקראו לזה טיפשות תקראו לזה אובססיה אני קורא לזה אהבה שעולה כל גבולות הדימיון האנושי
כי זו אהבה מדהימה שלא ניתן לתארה במילים
נהיית משורר!!! חח... בהצלחה!!! לך,לי ולכל שאר הבנים המתוסכלים!!!=\\\\
למה לא שילבת את הדברים הכי טובים?
כוסית פצצה רצח שאוהבת אותי ונותנת לי ותהיה איתי בכל מצב וגם שתהיה בינינו אהבה
QUOTE (kokilipi @ 09/07/2005) למה לא שילבת את הדברים הכי טובים?
כוסית פצצה רצח שאוהבת אותי ונותנת לי ותהיה איתי בכל מצב וגם שתהיה בינינו אהבה
סליחה
אבל לא שילבתי כי
דבר ראשון אני לא חרא אני בחיים לא יגיד על אהובת ליבי שהיא נותנת או שהיא עושה כל מיני דברים אחרים,
ודבר שני אני לא יודע מה היא מרגישה כלפיי בדיוק, לכן אני לא רושם דברים שקריים או מוטעיים, או מטעים
עוד דבר אחד אני לא נהייתי משורר אני תמיד רושם ככה, ככה זה האופי שלי
אני אוהב לרשום שירי אהבה
ואני בכלל לא מתוסכל..לא קרוב לזה..אם אתה מתוסכל זה כבר משו אחר
אני לא מצאתי עדיין סיבה מוצדקת מספיק בשביל להיות מתוסכל..
אוקייי.... סליחה אבל זה היה נראה ככה... טוב אז בהצלחה לי ולכל שאר הבנים המתוסכלים... פס'דרר?!?!?!
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 09/07/2005) QUOTE (kokilipi @ 09/07/2005) למה לא שילבת את הדברים הכי טובים?
כוסית פצצה רצח שאוהבת אותי ונותנת לי ותהיה איתי בכל מצב וגם שתהיה בינינו אהבה
סליחה
אבל לא שילבתי כי
דבר ראשון אני לא חרא אני בחיים לא יגיד על אהובת ליבי שהיא נותנת או שהיא עושה כל מיני דברים אחרים,
ודבר שני אני לא יודע מה היא מרגישה כלפיי בדיוק, לכן אני לא רושם דברים שקריים או מוטעיים, או מטעים
עוד דבר אחד אני לא נהייתי משורר אני תמיד רושם ככה, ככה זה האופי שלי
אני אוהב לרשום שירי אהבה
ואני בכלל לא מתוסכל..לא קרוב לזה..אם אתה מתוסכל זה כבר משו אחר
אני לא מצאתי עדיין סיבה מוצדקת מספיק בשביל להיות מתוסכל..
אז תקשיב לי חתיכת פוץ מהלך על 4
זה שלא היתה לך חברה כוסית שאהבה אותך ונתנה לך זה לא אומר שאחרים מתוסכלים
אז אני שם עליך זין, וזה הזין שלי, והוא שוקל יותר מהקבר של סבתא ש'ך ככה שאתה תימחץ יא תולעת
פעם הבאה תלמד לקבל תגובה בתור תגובה ולא בתור ירידה, יא חתול ים
ובשביל הקטע, ההודעה שלי היתה מכוונת ל ALINE_ANGEL, אז לך תמצא דרך אחרת לצאת טמבל
תראו משפט נכון:::
~אני לא אוהבת אותך כי אתה יפה..אתה יפה כי אני אוהבת אותך~
אני אוהבת ת'משפט הזה..
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 27/06/2005) בעיני בת מושלמת זו בת שמשלימה אותך שיודעת איך אתה מרגיש בכל שניה ומרגיש בדיוק אותו דבר
שמתי שכואב לך היא שם בשביל לעודד אותך
ומתי שאתה מאושר אתה מאושר בגללה
היא יודעת מתי אתה חסר , ומתי להיות שם בשבילך היא פשוט נשמה ,
לדעתי הבת המושלמת היא אחת שלא מחפשים פשוט מוצאים אותה ככה ברגע בלי לדעת אפילו ואז לפתע פתאום יודעים שככה זה אמור להיות שנועדתם להיות ביחד
כי אתה לא מפסיק לחשוב עליה , לדבר עליה , מת להיות איתה, מת להרגיש את מה שהיא מרגישה, מוכן לשנות את הכל אם ורק תגיד, מוכן לקום ולעזוב מיד בלי לשאול למה ומדוע למענה,
זה מה שאני מוכן לעשות בשביל הבת ההיא והנה כמה דברים שרשמתי עליה -
הייתי נותן את חיי רק בשביל לשמוע אותה מדברת
הייתי נותן תנשמה עבור כל שניה שהיא נושמת לידי
הייתי נותן תלב בשביל שתרגיש מה שאני מרגיש
הייתי נותן ואני יתן את חיי אם היא רק ותבקש
היא בשבילי מושלמת לא אכפת לי מחיי אכפת לי מחייה
אתן הכל רק למענה
וואאיייי.....
איזה חמוד אתה... 😊