QUOTE (אהבהזהלאקל @ 27/06/2005) בעיני בת מושלמת זו בת שמשלימה אותך שיודעת איך אתה מרגיש בכל שניה ומרגיש בדיוק אותו דבר
שמתי שכואב לך היא שם בשביל לעודד אותך
ומתי שאתה מאושר אתה מאושר בגללה
היא יודעת מתי אתה חסר , ומתי להיות שם בשבילך היא פשוט נשמה ,
לדעתי הבת המושלמת היא אחת שלא מחפשים פשוט מוצאים אותה ככה ברגע בלי לדעת אפילו ואז לפתע פתאום יודעים שככה זה אמור להיות שנועדתם להיות ביחד
כי אתה לא מפסיק לחשוב עליה , לדבר עליה , מת להיות איתה, מת להרגיש את מה שהיא מרגישה, מוכן לשנות את הכל אם ורק תגיד, מוכן לקום ולעזוב מיד בלי לשאול למה ומדוע למענה,
זה מה שאני מוכן לעשות בשביל הבת ההיא והנה כמה דברים שרשמתי עליה -
הייתי נותן את חיי רק בשביל לשמוע אותה מדברת
הייתי נותן תנשמה עבור כל שניה שהיא נושמת לידי
הייתי נותן תלב בשביל שתרגיש מה שאני מרגיש
הייתי נותן ואני יתן את חיי אם היא רק ותבקש
היא בשבילי מושלמת לא אכפת לי מחיי אכפת לי מחייה
אתן הכל רק למענה
בואנה איזה חמודדדדדדדדדדדדדד
אני מקווה שבאמת אבל תמצא את הבת המושלמת הזאתת מותקק... בהצלחה חח
אלינוש לדעתי את הבת המושלמת 😉
אה תודה
אני לא רוצה אהבה
אני רוצה את האחת שאני אוהב , לתת לה את כל האהבה שבעולם..
ויש לי הרבה אהבה שאני רוצה לתת 😊
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 30/06/2005) בעיני , הבת המושלמת זו בת שאתה משתגע בגללה ורק מחכה לפגישה הבאה
מחכה לראות אותה לחבק אותה, לתת לה יד
ולומר לה כמה היא יפה
כמה אכפת לך ממנה
ורק שלא תעזוב אותך לעולם
כי בלעדיה אתה לא קיים
בלעדיה אתה נעשה שקוף לא רואים אותך לא שומעים אותך
אם העולם היה פשוט כבר מזמן היינו ביחד
אבל העולם לא פשוט
לכן אני רוצה להגיד לך את המהות שלי
אני קיים למענך אני רוצה את חיוכך
אני שמח בשבילך
כל פעם שאת מחייכת אני כולי מאושר אני בעננים מרוב שמחה כשאני לידך
את מאירה אותי כל פעם מחדש
כשאני איתך אני מרגיש כיאלו כל הכוכבים נדלקים מחדש,
כשאת נעצבת כואב לי בלב כי אני יודע שלך זה כואב
זה תוספת למה שרשמתי למעלה...😊
אני שמח שאהבתן את זה בנות
נ.ב.
הלוואי שגם אותה בת תאהב את זה לפחות כמו חצי ממה שאני אוהב את זה
איזה מאמיייייייייייי הלוואי וכל הבנים היו חושבים ככה ומיתאהבים כמוךך!!..כי לפי הסקר היה כמה אחוזים שהצביעו שהם רוצים שרמוטה! 😠
QUOTE (רומי_המאמי @ 30/06/2005) אלינוש לדעתי את הבת המושלמת 😉
תודה נשמונתתת
QUOTE אמאאא נשבעת לך שריגשת אותי עם מה שכתבת
מגיעה לך אהבה הכי טובה שיש
ואתה תראה שהיא תגיע נשמה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גם אותי.. 😁
איזה בננים חמודים אתם!!!!!!!! 😉
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 30/06/2005) QUOTE אמאאא נשבעת לך שריגשת אותי עם מה שכתבת
מגיעה לך אהבה הכי טובה שיש
ואתה תראה שהיא תגיע נשמה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גם אותי.. 😁
איזה בננים חמודים אתם!!!!!!!! 😉
מסכימה עם שתיכן =] הלוואי וכל בן ובן היה מגדיר כל אהבה שלו בצורה כל כך מרגשה ואמיתית!
וביכלל מספיקה רק האהבה כזאת שתיהיה לכל בן למישהי שהוא אוהב והעולם יתקרב ללהיות מושלם!
חחח טוב
אהבה יכולה להיות בכל הצורות בכל המינים בכל הדגמים השאלה איזה דגם אהוב אליכם ועל אהוב\ת ליבכם..
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 01/07/2005) חחח טוב
אהבה יכולה להיות בכל הצורות בכל המינים בכל הדגמים השאלה איזה דגם אהוב אליכם ועל אהוב\ת ליבכם..
הבנים שבחרו בשרומוטות הם סתומים
ולא מבינים כנראה באמת באהבה או שלא הרגישו מה זו אהבה אמיתית אף פעם בחיים שלהם..
טוב..
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 01/07/2005) QUOTE (אהבהזהלאקל @ 01/07/2005) חחח טוב
אהבה יכולה להיות בכל הצורות בכל המינים בכל הדגמים השאלה איזה דגם אהוב אליכם ועל אהוב\ת ליבכם..
הבנים שבחרו בשרומוטות הם סתומים
ולא מבינים כנראה באמת באהבה או שלא הרגישו מה זו אהבה אמיתית אף פעם בחיים שלהם..
טוב..
מסכימה בנים שבחרו בשרומטה!! כניראה עדיין לא הכירו מישהי שהם אוהבים באמת אחרת לא היו רושמים את זה...
הבת המושלמת?
הבת המושלמת בשבילי זו אחת שתהייה שם תמיד בשבילך,שתדע בדיוק מ'כואב לך ואיפה ושתוכל לתת נשיקה ושהכל יעבוור...
אחת שפשוט אני לא אוכל בלעדייה ,לא איתה ולא בלעדייה! שתגיד לי שהיא אוהבת אותי,שתנשק אותי בלהט, שפשוט תהיה כמו שהיא: חכמה,מושלמת,יפה, חסרת מוסר (אהם אהם..המבינה תבין), שאפשר לדבר איתה על ה-כ-ל ,לשתף אותה ברגעים טובים\רעים\יפים\מכוערים\עצובים\שמחים!!! פשוט אחת מלאך כמוה... כמו אותה אחת שאני מדבר עלייה עם היופי המהפנט שלה,הצניעות והמתיקות!!!!!
אם את רואה את זה את כנראה כבר הבנת שלעולם לא הפסקתי לאהוב אותך גם אם אמרתי לך שכן אז.. לא!!! אני אווהב אותך כרגע יותר מאי-פעם כי את פשוט נכנסת לי ללב ואני ממש רוצה שזה לא תהיה אהבה חד-סטרית אלא דו-סטריתת!!!
אני אוהב אותך ועכשיו אחרי המכתב על ערן ואודי יותר מכל אני ממש רוצה שיהיה ביננו משו כי אי אפשר לדעת מ'צופן המחר!!!! אני פשוט...
[SIZE=14]אוהבבבבבבב אותךךךךךךך!!!!!
את רוצה להיות חברה שלי?! 😁
הבת המושלמת 🙄 אחת שתבין אותי תיהיה איתי בכל מצב ושיהיה בנינו אהבה והאהבה היא המרכז
של הקשר ואמון מלא..!..
וואלה... כוסית שיש איתה על מה לדבר ושיש אהבה בינינו
QUOTE (oshri_Ok @ 04/07/2005) הבת המושלמת?
הבת המושלמת בשבילי זו אחת שתהייה שם תמיד בשבילך,שתדע בדיוק מ'כואב לך ואיפה ושתוכל לתת נשיקה ושהכל יעבוור...
אחת שפשוט אני לא אוכל בלעדייה ,לא איתה ולא בלעדייה! שתגיד לי שהיא אוהבת אותי,שתנשק אותי בלהט, שפשוט תהיה כמו שהיא: חכמה,מושלמת,יפה, חסרת מוסר (אהם אהם..המבינה תבין), שאפשר לדבר איתה על ה-כ-ל ,לשתף אותה ברגעים טובים\רעים\יפים\מכוערים\עצובים\שמחים!!! פשוט אחת מלאך כמוה... כמו אותה אחת שאני מדבר עלייה עם היופי המהפנט שלה,הצניעות והמתיקות!!!!!
אם את רואה את זה את כנראה כבר הבנת שלעולם לא הפסקתי לאהוב אותך גם אם אמרתי לך שכן אז.. לא!!! אני אווהב אותך כרגע יותר מאי-פעם כי את פשוט נכנסת לי ללב ואני ממש רוצה שזה לא תהיה אהבה חד-סטרית אלא דו-סטריתת!!!
אני אוהב אותך ועכשיו אחרי המכתב על ערן ואודי יותר מכל אני ממש רוצה שיהיה ביננו משו כי אי אפשר לדעת מ'צופן המחר!!!! אני פשוט...
[SIZE=14]אוהבבבבבבב אותךךךךךךך!!!!!
את רוצה להיות חברה שלי?! 😁
איזה חמודד!!..אני מקווה שהבת שהיתקוונת עלייה ראתה את זה או תיראה את זה
בהצלחה מאמי!!
QUOTE (liorii @ 04/07/2005) הבת המושלמת 🙄 אחת שתבין אותי תיהיה איתי בכל מצב ושיהיה בנינו אהבה והאהבה היא המרכז
של הקשר ואמון מלא..!..
מקווה שתימצא אותה מאמי