QUOTE (tonyhawk @ 05/07/2005) וואלה... כוסית שיש איתה על מה לדבר ושיש אהבה בינינו
אני מקווה שתימצא אחת כזאת חח..=]
אני חושב שענתו'ש היא הבת המושלמת...
מה לא?!
היא מדהימה ויש לה אופיייייייי ממש טוב וכולם פה אומרים שהיא מושלמת!!!!!!
😊
יואווווווווו נשמה איזה חמוד אתה אתה באמתתת מאמי ומתוק ונשמה!!
רק מי אתה?
אוהבתת המוןןן
**ענתו'ש**
😉
QUOTE (מטורף_עליך @ 05/07/2005) אני חושב שענתו'ש היא הבת המושלמת...
מה לא?!
היא מדהימה ויש לה אופיייייייי ממש טוב וכולם פה אומרים שהיא מושלמת!!!!!!
😊
חח...איזה חמוד!! גם אני חושבת שענתושש מושלמתת =]
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 30/06/2005) בעיני , הבת המושלמת זו בת שאתה משתגע בגללה ורק מחכה לפגישה הבאה
מחכה לראות אותה לחבק אותה, לתת לה יד
ולומר לה כמה היא יפה
כמה אכפת לך ממנה
ורק שלא תעזוב אותך לעולם
כי בלעדיה אתה לא קיים
בלעדיה אתה נעשה שקוף לא רואים אותך לא שומעים אותך
אם העולם היה פשוט כבר מזמן היינו ביחד
אבל העולם לא פשוט
לכן אני רוצה להגיד לך את המהות שלי
אני קיים למענך אני רוצה את חיוכך
אני שמח בשבילך
כל פעם שאת מחייכת אני כולי מאושר אני בעננים מרוב שמחה כשאני לידך
את מאירה אותי כל פעם מחדש
כשאני איתך אני מרגיש כיאלו כל הכוכבים נדלקים מחדש,
כשאת נעצבת כואב לי בלב כי אני יודע שלך זה כואב
זה תוספת למה שרשמתי למעלה...😊
אני שמח שאהבתן את זה בנות
נ.ב.
הלוואי שגם אותה בת תאהב את זה לפחות כמו חצי ממה שאני אוהב את זה
דיי אתה כזה מתוק...
הלוואי שמי שאתה אוהב תראה את זה גם ותבין כמה בן אדם טוב ומושלם אתה.. 😉
ותאהב אותך ותיהיו ביחד... חחייח
מואהההה זוהר!
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 30/06/2005) בעיני , הבת המושלמת זו בת שאתה משתגע בגללה ורק מחכה לפגישה הבאה
מחכה לראות אותה לחבק אותה, לתת לה יד
ולומר לה כמה היא יפה
כמה אכפת לך ממנה
ורק שלא תעזוב אותך לעולם
כי בלעדיה אתה לא קיים
בלעדיה אתה נעשה שקוף לא רואים אותך לא שומעים אותך
אם העולם היה פשוט כבר מזמן היינו ביחד
אבל העולם לא פשוט
לכן אני רוצה להגיד לך את המהות שלי
אני קיים למענך אני רוצה את חיוכך
אני שמח בשבילך
כל פעם שאת מחייכת אני כולי מאושר אני בעננים מרוב שמחה כשאני לידך
את מאירה אותי כל פעם מחדש
כשאני איתך אני מרגיש כיאלו כל הכוכבים נדלקים מחדש,
כשאת נעצבת כואב לי בלב כי אני יודע שלך זה כואב
זה תוספת למה שרשמתי למעלה...😊
אני שמח שאהבתן את זה בנות
נ.ב.
הלוואי שגם אותה בת תאהב את זה לפחות כמו חצי ממה שאני אוהב את זה
איזה יפה זה!!!
ממש ממש יפה!
*~ענבל~*
QUOTE (LooVee @ 06/07/2005) QUOTE (אהבהזהלאקל @ 30/06/2005) בעיני , הבת המושלמת זו בת שאתה משתגע בגללה ורק מחכה לפגישה הבאה
מחכה לראות אותה לחבק אותה, לתת לה יד
ולומר לה כמה היא יפה
כמה אכפת לך ממנה
ורק שלא תעזוב אותך לעולם
כי בלעדיה אתה לא קיים
בלעדיה אתה נעשה שקוף לא רואים אותך לא שומעים אותך
אם העולם היה פשוט כבר מזמן היינו ביחד
אבל העולם לא פשוט
לכן אני רוצה להגיד לך את המהות שלי
אני קיים למענך אני רוצה את חיוכך
אני שמח בשבילך
כל פעם שאת מחייכת אני כולי מאושר אני בעננים מרוב שמחה כשאני לידך
את מאירה אותי כל פעם מחדש
כשאני איתך אני מרגיש כיאלו כל הכוכבים נדלקים מחדש,
כשאת נעצבת כואב לי בלב כי אני יודע שלך זה כואב
זה תוספת למה שרשמתי למעלה...😊
אני שמח שאהבתן את זה בנות
נ.ב.
הלוואי שגם אותה בת תאהב את זה לפחות כמו חצי ממה שאני אוהב את זה
דיי אתה כזה מתוק...
הלוואי שמי שאתה אוהב תראה את זה גם ותבין כמה בן אדם טוב ומושלם אתה.. 😉
ותאהב אותך ותיהיו ביחד... חחייח
מואהההה זוהר!
חחח מסכימה =]
QUOTE (LooVee @ 06/07/2005) QUOTE (אהבהזהלאקל @ 30/06/2005) בעיני , הבת המושלמת זו בת שאתה משתגע בגללה ורק מחכה לפגישה הבאה
מחכה לראות אותה לחבק אותה, לתת לה יד
ולומר לה כמה היא יפה
כמה אכפת לך ממנה
ורק שלא תעזוב אותך לעולם
כי בלעדיה אתה לא קיים
בלעדיה אתה נעשה שקוף לא רואים אותך לא שומעים אותך
אם העולם היה פשוט כבר מזמן היינו ביחד
אבל העולם לא פשוט
לכן אני רוצה להגיד לך את המהות שלי
אני קיים למענך אני רוצה את חיוכך
אני שמח בשבילך
כל פעם שאת מחייכת אני כולי מאושר אני בעננים מרוב שמחה כשאני לידך
את מאירה אותי כל פעם מחדש
כשאני איתך אני מרגיש כיאלו כל הכוכבים נדלקים מחדש,
כשאת נעצבת כואב לי בלב כי אני יודע שלך זה כואב
זה תוספת למה שרשמתי למעלה...😊
אני שמח שאהבתן את זה בנות
נ.ב.
הלוואי שגם אותה בת תאהב את זה לפחות כמו חצי ממה שאני אוהב את זה
דיי אתה כזה מתוק...
הלוואי שמי שאתה אוהב תראה את זה גם ותבין כמה בן אדם טוב ומושלם אתה.. 😉
ותאהב אותך ותיהיו ביחד... חחייח
מואהההה זוהר!
תודה! זוהר ותודה לענבל
הלוואי וזה יהיה ככה, אבל עד אז..
אני עדיין כאן והיא שם..
אני עדיין מחכה לרגע היפה
שבו אני יראה אותה מגיעה לכיווני
אומרת שלום ונעצרת לידי
תופסת אותי חזק חזק מדביקה נשיקה במהירות הבזק
נשיקה כמו מהאגדות אחת שמקפיצה את כל המערכות (הכוונה למערכות בגוף)
ואז ניהיה ביחד אני והיא אחד ליד השני
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 06/07/2005) QUOTE (LooVee @ 06/07/2005) QUOTE (אהבהזהלאקל @ 30/06/2005) בעיני , הבת המושלמת זו בת שאתה משתגע בגללה ורק מחכה לפגישה הבאה
מחכה לראות אותה לחבק אותה, לתת לה יד
ולומר לה כמה היא יפה
כמה אכפת לך ממנה
ורק שלא תעזוב אותך לעולם
כי בלעדיה אתה לא קיים
בלעדיה אתה נעשה שקוף לא רואים אותך לא שומעים אותך
אם העולם היה פשוט כבר מזמן היינו ביחד
אבל העולם לא פשוט
לכן אני רוצה להגיד לך את המהות שלי
אני קיים למענך אני רוצה את חיוכך
אני שמח בשבילך
כל פעם שאת מחייכת אני כולי מאושר אני בעננים מרוב שמחה כשאני לידך
את מאירה אותי כל פעם מחדש
כשאני איתך אני מרגיש כיאלו כל הכוכבים נדלקים מחדש,
כשאת נעצבת כואב לי בלב כי אני יודע שלך זה כואב
זה תוספת למה שרשמתי למעלה...😊
אני שמח שאהבתן את זה בנות
נ.ב.
הלוואי שגם אותה בת תאהב את זה לפחות כמו חצי ממה שאני אוהב את זה
דיי אתה כזה מתוק...
הלוואי שמי שאתה אוהב תראה את זה גם ותבין כמה בן אדם טוב ומושלם אתה.. 😉
ותאהב אותך ותיהיו ביחד... חחייח
מואהההה זוהר!
תודה! זוהר ותודה לענבל
הלוואי וזה יהיה ככה, אבל עד אז..
אני עדיין כאן והיא שם..
אני עדיין מחכה לרגע היפה
שבו אני יראה אותה מגיעה לכיווני
אומרת שלום ונעצרת לידי
תופסת אותי חזק חזק מדביקה נשיקה במהירות הבזק
נשיקה כמו מהאגדות אחת שמקפיצה את כל המערכות (הכוונה למערכות בגוף)
ואז ניהיה ביחד אני והיא אחד ליד השני
דייי היא מפגרת מי שאתה אוהב (סליחה על הקללה!!!)
יאוו אני לא מאמינה.... איזה מושלמון קטן חיחיח
היא לא מפגרת אם היא מושלמת בשבילו
היא פשוט טועה
QUOTE (LooVee @ 06/07/2005) QUOTE (אהבהזהלאקל @ 06/07/2005) QUOTE (LooVee @ 06/07/2005) QUOTE (אהבהזהלאקל @ 30/06/2005) בעיני , הבת המושלמת זו בת שאתה משתגע בגללה ורק מחכה לפגישה הבאה
מחכה לראות אותה לחבק אותה, לתת לה יד
ולומר לה כמה היא יפה
כמה אכפת לך ממנה
ורק שלא תעזוב אותך לעולם
כי בלעדיה אתה לא קיים
בלעדיה אתה נעשה שקוף לא רואים אותך לא שומעים אותך
אם העולם היה פשוט כבר מזמן היינו ביחד
אבל העולם לא פשוט
לכן אני רוצה להגיד לך את המהות שלי
אני קיים למענך אני רוצה את חיוכך
אני שמח בשבילך
כל פעם שאת מחייכת אני כולי מאושר אני בעננים מרוב שמחה כשאני לידך
את מאירה אותי כל פעם מחדש
כשאני איתך אני מרגיש כיאלו כל הכוכבים נדלקים מחדש,
כשאת נעצבת כואב לי בלב כי אני יודע שלך זה כואב
זה תוספת למה שרשמתי למעלה...😊
אני שמח שאהבתן את זה בנות
נ.ב.
הלוואי שגם אותה בת תאהב את זה לפחות כמו חצי ממה שאני אוהב את זה
דיי אתה כזה מתוק...
הלוואי שמי שאתה אוהב תראה את זה גם ותבין כמה בן אדם טוב ומושלם אתה.. 😉
ותאהב אותך ותיהיו ביחד... חחייח
מואהההה זוהר!
תודה! זוהר ותודה לענבל
הלוואי וזה יהיה ככה, אבל עד אז..
אני עדיין כאן והיא שם..
אני עדיין מחכה לרגע היפה
שבו אני יראה אותה מגיעה לכיווני
אומרת שלום ונעצרת לידי
תופסת אותי חזק חזק מדביקה נשיקה במהירות הבזק
נשיקה כמו מהאגדות אחת שמקפיצה את כל המערכות (הכוונה למערכות בגוף)
ואז ניהיה ביחד אני והיא אחד ליד השני
דייי היא מפגרת מי שאתה אוהב (סליחה על הקללה!!!)
יאוו אני לא מאמינה.... איזה מושלמון קטן חיחיח
לא מסכימה איתך!!
כל בנאדם שתיכירי והוא יהיה מאמי מושלם והכל אבל הוא לא משהו כרגע בתוכניות או בכיוון שלך אז מה היא מחוייבת להיות איתו ביגלל שהוא מאמי והכל?
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 06/07/2005) QUOTE (LooVee @ 06/07/2005) QUOTE (אהבהזהלאקל @ 30/06/2005) בעיני , הבת המושלמת זו בת שאתה משתגע בגללה ורק מחכה לפגישה הבאה
מחכה לראות אותה לחבק אותה, לתת לה יד
ולומר לה כמה היא יפה
כמה אכפת לך ממנה
ורק שלא תעזוב אותך לעולם
כי בלעדיה אתה לא קיים
בלעדיה אתה נעשה שקוף לא רואים אותך לא שומעים אותך
אם העולם היה פשוט כבר מזמן היינו ביחד
אבל העולם לא פשוט
לכן אני רוצה להגיד לך את המהות שלי
אני קיים למענך אני רוצה את חיוכך
אני שמח בשבילך
כל פעם שאת מחייכת אני כולי מאושר אני בעננים מרוב שמחה כשאני לידך
את מאירה אותי כל פעם מחדש
כשאני איתך אני מרגיש כיאלו כל הכוכבים נדלקים מחדש,
כשאת נעצבת כואב לי בלב כי אני יודע שלך זה כואב
זה תוספת למה שרשמתי למעלה...😊
אני שמח שאהבתן את זה בנות
נ.ב.
הלוואי שגם אותה בת תאהב את זה לפחות כמו חצי ממה שאני אוהב את זה
דיי אתה כזה מתוק...
הלוואי שמי שאתה אוהב תראה את זה גם ותבין כמה בן אדם טוב ומושלם אתה.. 😉
ותאהב אותך ותיהיו ביחד... חחייח
מואהההה זוהר!
תודה! זוהר ותודה לענבל
הלוואי וזה יהיה ככה, אבל עד אז..
אני עדיין כאן והיא שם..
אני עדיין מחכה לרגע היפה
שבו אני יראה אותה מגיעה לכיווני
אומרת שלום ונעצרת לידי
תופסת אותי חזק חזק מדביקה נשיקה במהירות הבזק
נשיקה כמו מהאגדות אחת שמקפיצה את כל המערכות (הכוונה למערכות בגוף)
ואז ניהיה ביחד אני והיא אחד ליד השני
חשבת עעל זה לא לצפות שהיא תבוא עליךך!! כי זה לא יקרה וזה באמת באגדותת!!
תבוא עלייה תגיד לה מה אתה מרגישששש תסביר לההה אין לך המון מה להפסיד כי זה או לאא או כןן!
זה שאלה של שחור לבן מתאים לה או לא!...אז אל תחכה חבל על הזמן =] למה אתה אחלה בנאדם ועם זה לא מתאים ממשיכים האלה
QUOTE (aline_angel @ 06/07/2005) QUOTE (LooVee @ 06/07/2005) QUOTE (אהבהזהלאקל @ 06/07/2005) QUOTE (LooVee @ 06/07/2005) QUOTE (אהבהזהלאקל @ 30/06/2005) בעיני , הבת המושלמת זו בת שאתה משתגע בגללה ורק מחכה לפגישה הבאה
מחכה לראות אותה לחבק אותה, לתת לה יד
ולומר לה כמה היא יפה
כמה אכפת לך ממנה
ורק שלא תעזוב אותך לעולם
כי בלעדיה אתה לא קיים
בלעדיה אתה נעשה שקוף לא רואים אותך לא שומעים אותך
אם העולם היה פשוט כבר מזמן היינו ביחד
אבל העולם לא פשוט
לכן אני רוצה להגיד לך את המהות שלי
אני קיים למענך אני רוצה את חיוכך
אני שמח בשבילך
כל פעם שאת מחייכת אני כולי מאושר אני בעננים מרוב שמחה כשאני לידך
את מאירה אותי כל פעם מחדש
כשאני איתך אני מרגיש כיאלו כל הכוכבים נדלקים מחדש,
כשאת נעצבת כואב לי בלב כי אני יודע שלך זה כואב
זה תוספת למה שרשמתי למעלה...😊
אני שמח שאהבתן את זה בנות
נ.ב.
הלוואי שגם אותה בת תאהב את זה לפחות כמו חצי ממה שאני אוהב את זה
דיי אתה כזה מתוק...
הלוואי שמי שאתה אוהב תראה את זה גם ותבין כמה בן אדם טוב ומושלם אתה.. 😉
ותאהב אותך ותיהיו ביחד... חחייח
מואהההה זוהר!
תודה! זוהר ותודה לענבל
הלוואי וזה יהיה ככה, אבל עד אז..
אני עדיין כאן והיא שם..
אני עדיין מחכה לרגע היפה
שבו אני יראה אותה מגיעה לכיווני
אומרת שלום ונעצרת לידי
תופסת אותי חזק חזק מדביקה נשיקה במהירות הבזק
נשיקה כמו מהאגדות אחת שמקפיצה את כל המערכות (הכוונה למערכות בגוף)
ואז ניהיה ביחד אני והיא אחד ליד השני
דייי היא מפגרת מי שאתה אוהב (סליחה על הקללה!!!)
יאוו אני לא מאמינה.... איזה מושלמון קטן חיחיח
לא מסכימה איתך!!
כל בנאדם שתיכירי והוא יהיה מאמי מושלם והכל אבל הוא לא משהו כרגע בתוכניות או בכיוון שלך אז מה היא מחוייבת להיות איתו ביגלל שהוא מאמי והכל?
דיי נשמות אל תכעסו עליי... לא התכוונתי לרע!!! לא התכוונתי שהיא חייבת להיות איתו וזה...
מה נגיד עכשיו שואלים אתכם בן עם אופי מהמם אוהב מישהי היא לא אוהבת אותו? מה אתם חושבים עליה מפגרת לא? חחחחחחחח כמובן שזה לא בכוונה לרעה... מקווה שהבנתם אותי
מישהי שרק לראות אותה יגרום לי לחייך,שתמיד תשמח לראות אותי,שתדבר ותספר לי הכל,שתקשיב ותשמע את כל מה שאני ארצה לספר לה,שתהיה בשבילי מתי שאני צריך ותיתן לי להיות בשבילה מתי שתצטרך.
לא צריך בלונדינית חטובה,פשוט מישהי שתגרום לי להימשך אליה..
בשבילי קשר בנוי בצורה לא מודעת מהדברים הבאים:אמון,כנות,כימיה,משיכה ועוד קצת דברים..
אני רוצה שתהיה לי מישהי שתוכל להגיד לי מה שהיא חושבת בלי משחקים.
מישהי שתדע מתי משהו לא בסדר.....תתעניין גם כשנעלמים....
ויש עוד דברים...אבל זה מוזר לכתוב את זה....
QUOTE (LooVee @ 06/07/2005) QUOTE (aline_angel @ 06/07/2005) QUOTE (LooVee @ 06/07/2005) QUOTE (אהבהזהלאקל @ 06/07/2005) QUOTE (LooVee @ 06/07/2005) QUOTE (אהבהזהלאקל @ 30/06/2005) בעיני , הבת המושלמת זו בת שאתה משתגע בגללה ורק מחכה לפגישה הבאה
מחכה לראות אותה לחבק אותה, לתת לה יד
ולומר לה כמה היא יפה
כמה אכפת לך ממנה
ורק שלא תעזוב אותך לעולם
כי בלעדיה אתה לא קיים
בלעדיה אתה נעשה שקוף לא רואים אותך לא שומעים אותך
אם העולם היה פשוט כבר מזמן היינו ביחד
אבל העולם לא פשוט
לכן אני רוצה להגיד לך את המהות שלי
אני קיים למענך אני רוצה את חיוכך
אני שמח בשבילך
כל פעם שאת מחייכת אני כולי מאושר אני בעננים מרוב שמחה כשאני לידך
את מאירה אותי כל פעם מחדש
כשאני איתך אני מרגיש כיאלו כל הכוכבים נדלקים מחדש,
כשאת נעצבת כואב לי בלב כי אני יודע שלך זה כואב
זה תוספת למה שרשמתי למעלה...😊
אני שמח שאהבתן את זה בנות
נ.ב.
הלוואי שגם אותה בת תאהב את זה לפחות כמו חצי ממה שאני אוהב את זה
דיי אתה כזה מתוק...
הלוואי שמי שאתה אוהב תראה את זה גם ותבין כמה בן אדם טוב ומושלם אתה.. 😉
ותאהב אותך ותיהיו ביחד... חחייח
מואהההה זוהר!
תודה! זוהר ותודה לענבל
הלוואי וזה יהיה ככה, אבל עד אז..
אני עדיין כאן והיא שם..
אני עדיין מחכה לרגע היפה
שבו אני יראה אותה מגיעה לכיווני
אומרת שלום ונעצרת לידי
תופסת אותי חזק חזק מדביקה נשיקה במהירות הבזק
נשיקה כמו מהאגדות אחת שמקפיצה את כל המערכות (הכוונה למערכות בגוף)
ואז ניהיה ביחד אני והיא אחד ליד השני
דייי היא מפגרת מי שאתה אוהב (סליחה על הקללה!!!)
יאוו אני לא מאמינה.... איזה מושלמון קטן חיחיח
לא מסכימה איתך!!
כל בנאדם שתיכירי והוא יהיה מאמי מושלם והכל אבל הוא לא משהו כרגע בתוכניות או בכיוון שלך אז מה היא מחוייבת להיות איתו ביגלל שהוא מאמי והכל?
דיי נשמות אל תכעסו עליי... לא התכוונתי לרע!!! לא התכוונתי שהיא חייבת להיות איתו וזה...
מה נגיד עכשיו שואלים אתכם בן עם אופי מהמם אוהב מישהי היא לא אוהבת אותו? מה אתם חושבים עליה מפגרת לא? חחחחחחחח כמובן שזה לא בכוונה לרעה... מקווה שהבנתם אותי
אהה.. טוב
אני לא בנאדם מושלם , והיא לא חייבת דוגרי להיות איתי..,
אם היא אוהבת אותי ומרגישה בדיוק כמוני אז סבבה
אני לא רוצה שהיא תיהיה איתי בגלל רגשות אשמה שהיא חשה כלפי,
אני לא זקוק לרחמים, אני בסך הכל מעוניין באהבה פשוטה וטהורה
ד"א אני לא פונה אליה בגלל שאם אני יפנה זה ישנה את המצב ביני לבינה ואני לא רוצה שהיחסים בינינו ישתנו,
כי הרבה ממכן חושבות שהכל טוב והיא יכולה להגיד שהיא גם אוהבת אותי גם אני חושב על זה, אבל מה אם היא תגיד שהיא אוהבת אותי רק בתור ידיד ולא בתור חבר, אז כל המערכת יחסים בינינו תהרס ואני לא מעוניין שזה יקרה מיצידי שאני יסבול אבל אני לא רוצה לראות אותה סובלת בגללי
אני בחיים לא יתן שיפגעו בה, ואם אני זה שיפגע אני יתאבד
אני יגן עליה תמיד עד הנשימה האחרונה
בשביל שהיא תזכור תמיד מי עמד לצידה
מי חשב עליה תמיד, מי עודד אותה ברגעים עצובים
מי הקשיב לה והיה לצידה
מי היה מוכן לחכות שעות לטלפון שלה, לחכות ימים ושבועות רק בשביל לראות את פרצופה, לראות שוב את הפרצוף היפה שלה, את החיוך המתוק, והעיניים הקסומות