פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי הבת המושלמת בעינייך!...

הבת המושלמת בעינייך!

✍️ aline_angel 📅 27/06/2005 15:10 👁️ 1,806 צפיות 💬 84 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 5 מתוך 6
תודה בנות חח
קוקלימי או איך שקוראים לך
מה אתה קופץ...
לא אמרתי תדברים שלי בקטע של ירידה
אלה בקטע של תגובה
ועוד דבר יכולת להגיד שזה לא מכוון אלי , מאיפה אני אמור לדעת..
זה היה ישירות אחרי ההודעה שלי בגלל זה חשבתי שזה מכון אלי
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 10/07/2005) תודה בנות חח
קוקלימי או איך שקוראים לך
מה אתה קופץ...
לא אמרתי תדברים שלי בקטע של ירידה
אלה בקטע של תגובה
ועוד דבר יכולת להגיד שזה לא מכוון אלי , מאיפה אני אמור לדעת..
זה היה ישירות אחרי ההודעה שלי בגלל זה חשבתי שזה מכון אלי
לא נורא עכשיו אתה יודע והכל בסדר
QUOTE (tsafrir @ 06/07/2005) מישהי שרק לראות אותה יגרום לי לחייך,שתמיד תשמח לראות אותי,שתדבר ותספר לי הכל,שתקשיב ותשמע את כל מה שאני ארצה לספר לה,שתהיה בשבילי מתי שאני צריך ותיתן לי להיות בשבילה מתי שתצטרך.
לא צריך בלונדינית חטובה,פשוט מישהי שתגרום לי להימשך אליה..
בשבילי קשר בנוי בצורה לא מודעת מהדברים הבאים:אמון,כנות,כימיה,משיכה ועוד קצת דברים..
אני רוצה שתהיה לי מישהי שתוכל להגיד לי מה שהיא חושבת בלי משחקים.
מישהי שתדע מתי משהו לא בסדר.....תתעניין גם כשנעלמים....
ויש עוד דברים...אבל זה מוזר לכתוב את זה....
איזה מאמי אהבתי מה שרשמת =]
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 07/07/2005) QUOTE (LooVee @ 06/07/2005) QUOTE (aline_angel @ 06/07/2005) QUOTE (LooVee @ 06/07/2005) QUOTE (אהבהזהלאקל @ 06/07/2005) QUOTE (LooVee @ 06/07/2005) QUOTE (אהבהזהלאקל @ 30/06/2005) בעיני , הבת המושלמת זו בת שאתה משתגע בגללה ורק מחכה לפגישה הבאה
מחכה לראות אותה לחבק אותה, לתת לה יד
ולומר לה כמה היא יפה
כמה אכפת לך ממנה
ורק שלא תעזוב אותך לעולם
כי בלעדיה אתה לא קיים
בלעדיה אתה נעשה שקוף לא רואים אותך לא שומעים אותך
אם העולם היה פשוט כבר מזמן היינו ביחד
אבל העולם לא פשוט
לכן אני רוצה להגיד לך את המהות שלי
אני קיים למענך אני רוצה את חיוכך
אני שמח בשבילך
כל פעם שאת מחייכת אני כולי מאושר אני בעננים מרוב שמחה כשאני לידך
את מאירה אותי כל פעם מחדש
כשאני איתך אני מרגיש כיאלו כל הכוכבים נדלקים מחדש,
כשאת נעצבת כואב לי בלב כי אני יודע שלך זה כואב

זה תוספת למה שרשמתי למעלה...😊
אני שמח שאהבתן את זה בנות
נ.ב.
הלוואי שגם אותה בת תאהב את זה לפחות כמו חצי ממה שאני אוהב את זה
דיי אתה כזה מתוק...
הלוואי שמי שאתה אוהב תראה את זה גם ותבין כמה בן אדם טוב ומושלם אתה.. 😉
ותאהב אותך ותיהיו ביחד... חחייח

מואהההה זוהר!

תודה! זוהר ותודה לענבל
הלוואי וזה יהיה ככה, אבל עד אז..

אני עדיין כאן והיא שם..
אני עדיין מחכה לרגע היפה
שבו אני יראה אותה מגיעה לכיווני
אומרת שלום ונעצרת לידי
תופסת אותי חזק חזק מדביקה נשיקה במהירות הבזק
נשיקה כמו מהאגדות אחת שמקפיצה את כל המערכות (הכוונה למערכות בגוף)
ואז ניהיה ביחד אני והיא אחד ליד השני
דייי היא מפגרת מי שאתה אוהב (סליחה על הקללה!!!)
יאוו אני לא מאמינה.... איזה מושלמון קטן חיחיח
לא מסכימה איתך!!
כל בנאדם שתיכירי והוא יהיה מאמי מושלם והכל אבל הוא לא משהו כרגע בתוכניות או בכיוון שלך אז מה היא מחוייבת להיות איתו ביגלל שהוא מאמי והכל?
דיי נשמות אל תכעסו עליי... לא התכוונתי לרע!!! לא התכוונתי שהיא חייבת להיות איתו וזה...
מה נגיד עכשיו שואלים אתכם בן עם אופי מהמם אוהב מישהי היא לא אוהבת אותו? מה אתם חושבים עליה מפגרת לא? חחחחחחחח כמובן שזה לא בכוונה לרעה... מקווה שהבנתם אותי
אהה.. טוב
אני לא בנאדם מושלם , והיא לא חייבת דוגרי להיות איתי..,
אם היא אוהבת אותי ומרגישה בדיוק כמוני אז סבבה
אני לא רוצה שהיא תיהיה איתי בגלל רגשות אשמה שהיא חשה כלפי,
אני לא זקוק לרחמים, אני בסך הכל מעוניין באהבה פשוטה וטהורה
ד"א אני לא פונה אליה בגלל שאם אני יפנה זה ישנה את המצב ביני לבינה ואני לא רוצה שהיחסים בינינו ישתנו,
כי הרבה ממכן חושבות שהכל טוב והיא יכולה להגיד שהיא גם אוהבת אותי גם אני חושב על זה, אבל מה אם היא תגיד שהיא אוהבת אותי רק בתור ידיד ולא בתור חבר, אז כל המערכת יחסים בינינו תהרס ואני לא מעוניין שזה יקרה מיצידי שאני יסבול אבל אני לא רוצה לראות אותה סובלת בגללי

אני בחיים לא יתן שיפגעו בה, ואם אני זה שיפגע אני יתאבד
אני יגן עליה תמיד עד הנשימה האחרונה
בשביל שהיא תזכור תמיד מי עמד לצידה
מי חשב עליה תמיד, מי עודד אותה ברגעים עצובים
מי הקשיב לה והיה לצידה
מי היה מוכן לחכות שעות לטלפון שלה, לחכות ימים ושבועות רק בשביל לראות את פרצופה, לראות שוב את הפרצוף היפה שלה, את החיוך המתוק, והעיניים הקסומות
כן אבל אתה לא חייב להגיד לה שאתה מאוהב בה אתה יכול לבוא ולרמוז לה רמזים קטנים ותיראה את התגובהה שלהה ביכלל בן כמה אתה?..
QUOTE (kokilipi @ 09/07/2005) למה לא שילבת את הדברים הכי טובים?

כוסית פצצה רצח שאוהבת אותי ונותנת לי ותהיה איתי בכל מצב וגם שתהיה בינינו אהבה
חח..אולי כי אין כזה דבר?!
זה יותר מידי שלמות יכול להיות שתימצא אחת כזאת אבל בלי אופי משהו
QUOTE (kokilipi @ 09/07/2005) QUOTE (אהבהזהלאקל @ 09/07/2005) QUOTE (kokilipi @ 09/07/2005) למה לא שילבת את הדברים הכי טובים?

כוסית פצצה רצח שאוהבת אותי ונותנת לי ותהיה איתי בכל מצב וגם שתהיה בינינו אהבה
סליחה
אבל לא שילבתי כי
דבר ראשון אני לא חרא אני בחיים לא יגיד על אהובת ליבי שהיא נותנת או שהיא עושה כל מיני דברים אחרים,
ודבר שני אני לא יודע מה היא מרגישה כלפיי בדיוק, לכן אני לא רושם דברים שקריים או מוטעיים, או מטעים
עוד דבר אחד אני לא נהייתי משורר אני תמיד רושם ככה, ככה זה האופי שלי
אני אוהב לרשום שירי אהבה
ואני בכלל לא מתוסכל..לא קרוב לזה..אם אתה מתוסכל זה כבר משו אחר
אני לא מצאתי עדיין סיבה מוצדקת מספיק בשביל להיות מתוסכל..
אז תקשיב לי חתיכת פוץ מהלך על 4
זה שלא היתה לך חברה כוסית שאהבה אותך ונתנה לך זה לא אומר שאחרים מתוסכלים

אז אני שם עליך זין, וזה הזין שלי, והוא שוקל יותר מהקבר של סבתא ש'ך ככה שאתה תימחץ יא תולעת

פעם הבאה תלמד לקבל תגובה בתור תגובה ולא בתור ירידה, יא חתול ים

ובשביל הקטע, ההודעה שלי היתה מכוונת ל ALINE_ANGEL, אז לך תמצא דרך אחרת לצאת טמבל
וואי איזה ריב תינוקי =] עזבו כל אחד והדעה שלו והתגובה שלו אל תריבו 😊
QUOTE (aline_angel @ 10/07/2005) QUOTE (tsafrir @ 06/07/2005) מישהי שרק לראות אותה יגרום לי לחייך,שתמיד תשמח לראות אותי,שתדבר ותספר לי הכל,שתקשיב ותשמע את כל מה שאני ארצה לספר לה,שתהיה בשבילי מתי שאני צריך ותיתן לי להיות בשבילה מתי שתצטרך.
לא צריך בלונדינית חטובה,פשוט מישהי שתגרום לי להימשך אליה..
בשבילי קשר בנוי בצורה לא מודעת מהדברים הבאים:אמון,כנות,כימיה,משיכה ועוד קצת דברים..
אני רוצה שתהיה לי מישהי שתוכל להגיד לי מה שהיא חושבת בלי משחקים.
מישהי שתדע מתי משהו לא בסדר.....תתעניין גם כשנעלמים....
ויש עוד דברים...אבל זה מוזר לכתוב את זה....
איזה מאמי אהבתי מה שרשמת =]
חחח...אני שמח שאהבת מה שרשמתי.. 😊
QUOTE (aline_angel @ 10/07/2005) QUOTE (אהבהזהלאקל @ 07/07/2005) QUOTE (LooVee @ 06/07/2005) QUOTE (aline_angel @ 06/07/2005) QUOTE (LooVee @ 06/07/2005) QUOTE (אהבהזהלאקל @ 06/07/2005) QUOTE (LooVee @ 06/07/2005) QUOTE (אהבהזהלאקל @ 30/06/2005) בעיני , הבת המושלמת זו בת שאתה משתגע בגללה ורק מחכה לפגישה הבאה
מחכה לראות אותה לחבק אותה, לתת לה יד
ולומר לה כמה היא יפה
כמה אכפת לך ממנה
ורק שלא תעזוב אותך לעולם
כי בלעדיה אתה לא קיים
בלעדיה אתה נעשה שקוף לא רואים אותך לא שומעים אותך
אם העולם היה פשוט כבר מזמן היינו ביחד
אבל העולם לא פשוט
לכן אני רוצה להגיד לך את המהות שלי
אני קיים למענך אני רוצה את חיוכך
אני שמח בשבילך
כל פעם שאת מחייכת אני כולי מאושר אני בעננים מרוב שמחה כשאני לידך
את מאירה אותי כל פעם מחדש
כשאני איתך אני מרגיש כיאלו כל הכוכבים נדלקים מחדש,
כשאת נעצבת כואב לי בלב כי אני יודע שלך זה כואב

זה תוספת למה שרשמתי למעלה...😊
אני שמח שאהבתן את זה בנות
נ.ב.
הלוואי שגם אותה בת תאהב את זה לפחות כמו חצי ממה שאני אוהב את זה
דיי אתה כזה מתוק...
הלוואי שמי שאתה אוהב תראה את זה גם ותבין כמה בן אדם טוב ומושלם אתה.. 😉
ותאהב אותך ותיהיו ביחד... חחייח

מואהההה זוהר!

תודה! זוהר ותודה לענבל
הלוואי וזה יהיה ככה, אבל עד אז..

אני עדיין כאן והיא שם..
אני עדיין מחכה לרגע היפה
שבו אני יראה אותה מגיעה לכיווני
אומרת שלום ונעצרת לידי
תופסת אותי חזק חזק מדביקה נשיקה במהירות הבזק
נשיקה כמו מהאגדות אחת שמקפיצה את כל המערכות (הכוונה למערכות בגוף)
ואז ניהיה ביחד אני והיא אחד ליד השני
דייי היא מפגרת מי שאתה אוהב (סליחה על הקללה!!!)
יאוו אני לא מאמינה.... איזה מושלמון קטן חיחיח
לא מסכימה איתך!!
כל בנאדם שתיכירי והוא יהיה מאמי מושלם והכל אבל הוא לא משהו כרגע בתוכניות או בכיוון שלך אז מה היא מחוייבת להיות איתו ביגלל שהוא מאמי והכל?
דיי נשמות אל תכעסו עליי... לא התכוונתי לרע!!! לא התכוונתי שהיא חייבת להיות איתו וזה...
מה נגיד עכשיו שואלים אתכם בן עם אופי מהמם אוהב מישהי היא לא אוהבת אותו? מה אתם חושבים עליה מפגרת לא? חחחחחחחח כמובן שזה לא בכוונה לרעה... מקווה שהבנתם אותי
אהה.. טוב
אני לא בנאדם מושלם , והיא לא חייבת דוגרי להיות איתי..,
אם היא אוהבת אותי ומרגישה בדיוק כמוני אז סבבה
אני לא רוצה שהיא תיהיה איתי בגלל רגשות אשמה שהיא חשה כלפי,
אני לא זקוק לרחמים, אני בסך הכל מעוניין באהבה פשוטה וטהורה
ד"א אני לא פונה אליה בגלל שאם אני יפנה זה ישנה את המצב ביני לבינה ואני לא רוצה שהיחסים בינינו ישתנו,
כי הרבה ממכן חושבות שהכל טוב והיא יכולה להגיד שהיא גם אוהבת אותי גם אני חושב על זה, אבל מה אם היא תגיד שהיא אוהבת אותי רק בתור ידיד ולא בתור חבר, אז כל המערכת יחסים בינינו תהרס ואני לא מעוניין שזה יקרה מיצידי שאני יסבול אבל אני לא רוצה לראות אותה סובלת בגללי

אני בחיים לא יתן שיפגעו בה, ואם אני זה שיפגע אני יתאבד
אני יגן עליה תמיד עד הנשימה האחרונה
בשביל שהיא תזכור תמיד מי עמד לצידה
מי חשב עליה תמיד, מי עודד אותה ברגעים עצובים
מי הקשיב לה והיה לצידה
מי היה מוכן לחכות שעות לטלפון שלה, לחכות ימים ושבועות רק בשביל לראות את פרצופה, לראות שוב את הפרצוף היפה שלה, את החיוך המתוק, והעיניים הקסומות
כן אבל אתה לא חייב להגיד לה שאתה מאוהב בה אתה יכול לבוא ולרמוז לה רמזים קטנים ותיראה את התגובהה שלהה ביכלל בן כמה אתה?..
כן את צודקת..
אני יתן לה רמזים , אבל ניראה לי פשוט שכבר נתתי לה מלא רמזים בגלל זה אני לא יודע כבר מה לעשות..
וד"א אני בן 18 עוד שבועיים בדיוק
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 11/07/2005) QUOTE (aline_angel @ 10/07/2005) QUOTE (אהבהזהלאקל @ 07/07/2005) QUOTE (LooVee @ 06/07/2005) QUOTE (aline_angel @ 06/07/2005) QUOTE (LooVee @ 06/07/2005) QUOTE (אהבהזהלאקל @ 06/07/2005) QUOTE (LooVee @ 06/07/2005) QUOTE (אהבהזהלאקל @ 30/06/2005) בעיני , הבת המושלמת זו בת שאתה משתגע בגללה ורק מחכה לפגישה הבאה
מחכה לראות אותה לחבק אותה, לתת לה יד
ולומר לה כמה היא יפה
כמה אכפת לך ממנה
ורק שלא תעזוב אותך לעולם
כי בלעדיה אתה לא קיים
בלעדיה אתה נעשה שקוף לא רואים אותך לא שומעים אותך
אם העולם היה פשוט כבר מזמן היינו ביחד
אבל העולם לא פשוט
לכן אני רוצה להגיד לך את המהות שלי
אני קיים למענך אני רוצה את חיוכך
אני שמח בשבילך
כל פעם שאת מחייכת אני כולי מאושר אני בעננים מרוב שמחה כשאני לידך
את מאירה אותי כל פעם מחדש
כשאני איתך אני מרגיש כיאלו כל הכוכבים נדלקים מחדש,
כשאת נעצבת כואב לי בלב כי אני יודע שלך זה כואב

זה תוספת למה שרשמתי למעלה...😊
אני שמח שאהבתן את זה בנות
נ.ב.
הלוואי שגם אותה בת תאהב את זה לפחות כמו חצי ממה שאני אוהב את זה
דיי אתה כזה מתוק...
הלוואי שמי שאתה אוהב תראה את זה גם ותבין כמה בן אדם טוב ומושלם אתה.. 😉
ותאהב אותך ותיהיו ביחד... חחייח

מואהההה זוהר!

תודה! זוהר ותודה לענבל
הלוואי וזה יהיה ככה, אבל עד אז..

אני עדיין כאן והיא שם..
אני עדיין מחכה לרגע היפה
שבו אני יראה אותה מגיעה לכיווני
אומרת שלום ונעצרת לידי
תופסת אותי חזק חזק מדביקה נשיקה במהירות הבזק
נשיקה כמו מהאגדות אחת שמקפיצה את כל המערכות (הכוונה למערכות בגוף)
ואז ניהיה ביחד אני והיא אחד ליד השני
דייי היא מפגרת מי שאתה אוהב (סליחה על הקללה!!!)
יאוו אני לא מאמינה.... איזה מושלמון קטן חיחיח
לא מסכימה איתך!!
כל בנאדם שתיכירי והוא יהיה מאמי מושלם והכל אבל הוא לא משהו כרגע בתוכניות או בכיוון שלך אז מה היא מחוייבת להיות איתו ביגלל שהוא מאמי והכל?
דיי נשמות אל תכעסו עליי... לא התכוונתי לרע!!! לא התכוונתי שהיא חייבת להיות איתו וזה...
מה נגיד עכשיו שואלים אתכם בן עם אופי מהמם אוהב מישהי היא לא אוהבת אותו? מה אתם חושבים עליה מפגרת לא? חחחחחחחח כמובן שזה לא בכוונה לרעה... מקווה שהבנתם אותי
אהה.. טוב
אני לא בנאדם מושלם , והיא לא חייבת דוגרי להיות איתי..,
אם היא אוהבת אותי ומרגישה בדיוק כמוני אז סבבה
אני לא רוצה שהיא תיהיה איתי בגלל רגשות אשמה שהיא חשה כלפי,
אני לא זקוק לרחמים, אני בסך הכל מעוניין באהבה פשוטה וטהורה
ד"א אני לא פונה אליה בגלל שאם אני יפנה זה ישנה את המצב ביני לבינה ואני לא רוצה שהיחסים בינינו ישתנו,
כי הרבה ממכן חושבות שהכל טוב והיא יכולה להגיד שהיא גם אוהבת אותי גם אני חושב על זה, אבל מה אם היא תגיד שהיא אוהבת אותי רק בתור ידיד ולא בתור חבר, אז כל המערכת יחסים בינינו תהרס ואני לא מעוניין שזה יקרה מיצידי שאני יסבול אבל אני לא רוצה לראות אותה סובלת בגללי

אני בחיים לא יתן שיפגעו בה, ואם אני זה שיפגע אני יתאבד
אני יגן עליה תמיד עד הנשימה האחרונה
בשביל שהיא תזכור תמיד מי עמד לצידה
מי חשב עליה תמיד, מי עודד אותה ברגעים עצובים
מי הקשיב לה והיה לצידה
מי היה מוכן לחכות שעות לטלפון שלה, לחכות ימים ושבועות רק בשביל לראות את פרצופה, לראות שוב את הפרצוף היפה שלה, את החיוך המתוק, והעיניים הקסומות
כן אבל אתה לא חייב להגיד לה שאתה מאוהב בה אתה יכול לבוא ולרמוז לה רמזים קטנים ותיראה את התגובהה שלהה ביכלל בן כמה אתה?..
כן את צודקת..
אני יתן לה רמזים , אבל ניראה לי פשוט שכבר נתתי לך מלא רמזים בגלל זה אני לא יודע כבר מה לעשות..
וד"א אני בן 18 עוד שבועיים בדיוק
יואוו מאמי תקשיב חבל לך סתם ככה לשבת בחיבוק ידיים!!
יש אפשרות שגם היא מרגישה ככה עליךך...חו מיזה אתה בן 18!! היא בטח גם כבר גדולה למה ניראה לך שעם תביע את הרגשות שלך היא תנתק איתך את הקשר?????....אני לא חושבת מאמי!!
עם כבר היא תגיד לך שהיא רואה בך רק ידיד ושאין שום אפשרות שהיא תיראה בך משהו אחר!!
לא יודעת מאמי לא מזיק לנסות אני חושבת =] =] =]
חחח יש לי טיפה ניסיון בקטע הזה
וקרו לי כבר מקרים כאלה בעבר.. מבינה
לכן אני חושב שאם אני יגיד לה שאני כן אוהב והיא לא אוהבת אותי אז סתם נתרחק
וגם היא תגיד שהיא אוהבת אותי בתור ידיד וזהו זה גם ירחיק בינינו
בגלל שאז יהיה בינינו תמיד מתח כזה, ולא נעים כשניהיה אחד ליד השני
ואני לא מעוניין בשום מצב כזה או דומה לזה
כי זה סתם יפגע ויצור בעיות שאני לא חושב שהיא מעוניינת בהן או אני..
וד"א היא לא כזאת גדולה היא בת 16 וחצי אבל הגיל לא משנה לי , האהבה היא הקובעת וגם אם היא הייתה בן 14 הייתי מוכן לצאת איתי אם היא הייתה מרגישה מה שאני מרגיש כלפיה, לאהבה אין גבולות של גיל מין או צבע אהבה שייכת לכולם ולכל אחד יש אותה במידה כזו או אחרת
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 13/07/2005) חחח יש לי טיפה ניסיון בקטע הזה
וקרו לי כבר מקרים כאלה בעבר.. מבינה
לכן אני חושב שאם אני יגיד לה שאני כן אוהב והיא לא אוהבת אותי אז סתם נתרחק
וגם היא תגיד שהיא אוהבת אותי בתור ידיד וזהו זה גם ירחיק בינינו
בגלל שאז יהיה בינינו תמיד מתח כזה, ולא נעים כשניהיה אחד ליד השני
ואני לא מעוניין בשום מצב כזה או דומה לזה
כי זה סתם יפגע ויצור בעיות שאני לא חושב שהיא מעוניינת בהן או אני..
וד"א היא לא כזאת גדולה היא בת 16 וחצי אבל הגיל לא משנה לי , האהבה היא הקובעת וגם אם היא הייתה בן 14 הייתי מוכן לצאת איתי אם היא הייתה מרגישה מה שאני מרגיש כלפיה, לאהבה אין גבולות של גיל מין או צבע אהבה שייכת לכולם ולכל אחד יש אותה במידה כזו או אחרת
[COLOR=red] מסכימה מאמי =]
16 ו18 זה גילאים בסדר גמור (לדעתי בכל מיקרה)..
אני מאוד מקווה שתימצא את הדרך הכי נכונה לגשת עלייה =] בה=צ=ל=ח=ה 😁
סבבי תודה 😊
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 13/07/2005) סבבי תודה 😊
וו'קשה בכייף מאמי 😉
אאוווו 😍 😍
אהבהזהלאקל איזה מותק אתה😊

אני מצאתי בן שחושב כמוך...חח והוא שלי כפרה עליוווו!!!
תמשיך ככה...חח

איזה בנים חמודים יש פה:-}

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך