חח תודה
אני שמח בשבילך שמצאת את הבן ושהוא שלך
אני גם מצאתי את אהובת ליבי אבל לצערי היא לא שלי..
אחת שתבין אותך תיהיה איתך בכל מצב ושיהיה בניכם אהבה
אין בחורה מושלמת, וכולם יכולים לבוא ולתאר בחורה שתאהב אותם, ותהיה יפה, ושהם יקבלו מה שהם רוצים, ושאף פעם לא יריבו, ושתמיד יהיה רק טוב ובלהבלהבלה. פוף, אין בועה, צאו מזה.
צריך לדבר ראסמי, אבל יש בחורות שהם מושלמות בשביל מישו, כמו ששירלי[חברה שלי] בשבילי, ברור שהיא לא מושלמת, וכמו כל אחד, יש לה חסרונות ויתרונות, אבל בשבילי, היא מושלמת.
ובכל קשר חייבים ריבים לפעמים, וחייבים להשלים אחריהם, ולהחזיק מעמד, ולאהוב, כי זה מה שחשוב, ובקשר ליופי, זה בולשיט אחד גדול, זה בדיוק כסף, הוא בא והוא הולך ובמהלך החיים הוא משתנה 13513521356 פעם. וגם יופי זה עניין של טעם, כמו שיש בחורה שכל החברים שלי אומרים לי שהיא שווה וכל זה ולדעתי היא בכלל אל ניראית טוב.
אז בשבילי הבחורה המושלמת?
שירלי 😊
חחחח איזה חמוד חח
אתה מפ"ת נכון?
QUOTE (RapeShit @ 23/07/2005) אין בחורה מושלמת, וכולם יכולים לבוא ולתאר בחורה שתאהב אותם, ותהיה יפה, ושהם יקבלו מה שהם רוצים, ושאף פעם לא יריבו, ושתמיד יהיה רק טוב ובלהבלהבלה. פוף, אין בועה, צאו מזה.
צריך לדבר ראסמי, אבל יש בחורות שהם מושלמות בשביל מישו, כמו ששירלי[חברה שלי] בשבילי, ברור שהיא לא מושלמת, וכמו כל אחד, יש לה חסרונות ויתרונות, אבל בשבילי, היא מושלמת.
ובכל קשר חייבים ריבים לפעמים, וחייבים להשלים אחריהם, ולהחזיק מעמד, ולאהוב, כי זה מה שחשוב, ובקשר ליופי, זה בולשיט אחד גדול, זה בדיוק כסף, הוא בא והוא הולך ובמהלך החיים הוא משתנה 13513521356 פעם. וגם יופי זה עניין של טעם, כמו שיש בחורה שכל החברים שלי אומרים לי שהיא שווה וכל זה ולדעתי היא בכלל אל ניראית טוב.
אז בשבילי הבחורה המושלמת?
שירלי 😊
איזה חמוד =]
חחחח אני לא חמוד, צאו מזה....
וכה אני מפ"ת...למה?
ועזוב\עזבי לא נציף ת'פורום.
אייסי - 164505911
מסנג'ר
roei.sherman@gmail.com
QUOTE (RapeShit @ 24/07/2005) חחחח אני לא חמוד, צאו מזה....
וכה אני מפ"ת...למה?
ועזוב\עזבי לא נציף ת'פורום.
אייסי - 164505911
מסנג'ר
roei.sherman@gmail.com
חחחחח...תפסיק להיות צנוע!....אתה חמוד נקודה !
😊
כוסית לא נורמלית שאני אוהב אותה והיא אותי כיף להיות איתה היא מתה עליי טיפה קשה להשגה (נותן עיניין 😛) המממממ וזהו בעיקרון אה ונאמנה אני יודע ששאני יכול לבטוח בה וזה
QUOTE (DarkArt @ 25/07/2005) כוסית לא נורמלית שאני אוהב אותה והיא אותי כיף להיות איתה היא מתה עליי טיפה קשה להשגה (נותן עיניין 😛) המממממ וזהו בעיקרון אה ונאמנה אני יודע ששאני יכול לבטוח בה וזה
מקווה שתימצא אחת כזאת מאמי =] ובעניין הכוסית
"יופי פותח דלתות אופי מכניס אותך פנימה"...
אני חושבת שעם תיתאהב במישהי היא תיהיה מושלמת בישבילך =]
בעיני , הבת המושלמת זו בת שאתה משתגע בגללה ורק מחכה לפגישה הבאה
מחכה לראות אותה לחבק אותה, לתת לה יד
ולומר לה כמה היא יפה
כמה אכפת לך ממנה
ורק שלא תעזוב אותך לעולם
כי בלעדיה אתה לא קיים
בלעדיה אתה נעשה שקוף לא רואים אותך לא שומעים אותך
אם העולם היה פשוט כבר מזמן היינו ביחד
אבל העולם לא פשוט
לכן אני רוצה להגיד לך את המהות שלי
אני קיים למענך אני רוצה את חיוכך
אני שמח בשבילך
כל פעם שאת מחייכת אני כולי מאושר אני בעננים מרוב שמחה כשאני לידך
את מאירה אותי כל פעם מחדש
כשאני איתך אני מרגיש כיאלו כל הכוכבים נדלקים מחדש,
כשאת נעצבת כואב לי בלב כי אני יודע שלך זה כואב
זה תוספת למה שרשמתי למעלה...
אני שמח שאהבתן את זה בנות
נ.ב.
הלוואי שגם אותה בת תאהב את זה לפחות כמו חצי ממה שאני אוהב את זה
אהבתי את מה שרשמת..
באמת יפה..חח