תודה ליטלו'ש..
עוד 3 תגובות..
סתיוו'ששש
סתיו מותק קראתי ה-כ-ו-ל עכשיו ויש לך סיפור מקסיייים
אני מחכה להמשךךךךךך
חחח יוו הכל?!
איזה חמודה...שמחה שאת אוהבת..
עוד 2 תגובות ויש המשךךךך..
אז תתחילו להגיבב..
סתיוו'שש
חחחחח את יותר מותק אני מחכה להמשך..
חחח פסדר מאמי..
עוד כמה תגובות..
סתיוו'ששש
יווו מתוקות תודה על התגובות...
אני יודה באופן אישי לכולם..חחח
L-I-T-A-L-תודה מאמי...
HeNNNNNNN-את הכי חמודה בעולםם...אני ממשיכה...וההמשך הבא מוקדש לך..! 😁
smallgirl-אז מה קראת הכל?איזה חמודהההה..תודה מאמי..
אלין_יוסף-תודה בובית...
דיזלית-גם לך מאמי..
אנונימית-תודה כפרהההה...
נטללליייי-תודה גם לך מאמי...
ואחרי שהודתי לכולם...
אתם מוזמנים להמשיך להגיב..
ואם יהיה לי זמן היום...אני ישים לכם המשך...אני ינסה..
LOVE-סתיוו'ששששש
QUOTE HeNNNNNNN-את הכי חמודה בעולםם...אני ממשיכה...וההמשך הבא מוקדש לך..!
חחחחח תודהה מושלמת שלי
מתה עלייך
אני מחכה להמשךך כפרה.... 😊
מוואה ענקיתתת 😛
טוב אז הינה אני ממשיכה לכם כמו שהבטחתייייי..
ואם לא שמתם לב..
זאת הודעה מס' 100!!
כבר אני רושמת לכם המשך..
סתיוו'שששששששש
ההמשך...
תקציר הפרק הקודם:
השעה הייתה 9...
ואני ניכנסתי להיתקלח..
יצאתי מהמקלחת אם מגבת על הגוף.
פתחתי את הארון..והחלטתי ללבוש את הבגדים שקניתי היום..
לבשתי ת'חצאית מיני הגינ'ס..אם הגופיה הירוקה שקניתי...
היתאפרתי טיפה..
שמתי צללית ירוקה...
ועיפרון כחול בעיניים שידגיש את עיני הירקות...
לבשתי ת'נעליים החדשות..נעלי העקב...הם היו בצבע ירוק אם נוצצים..הם תאמו לחולצה..
שמתי בושם..בודי שופ..
סידרתי ת'שיער..עשיתי קצת תלתלים אם הבייביליס..כי השיער שלי חלק..
וזהו הייתי מוכנה..
השעה הייתה 10 ורבע...
בנתיים ירדתי למטה..........................
המשך:
אני-אמאאאא...איך אני?
אמא-אם הייתי בן הייתי מתחילה איתך..חחח..כיף לליאורררר..
אני-חחח אמאא אין לך מושג כמה אני אוהבת אותך...ונתתי לה נשיקה..
אמא-טוב מאמי..אז מתי באים לאסוף אותך?
אני-אממ...היה רשום ב-10 וחצי להיות מוכנה..ורגע מאיפה את יודעת על זה בכלל?
אמא-תחושות של אמא...חחח...
אני-חח נווו אמאאאאאא...
אמא-אני רצינית...את אל תדאגי....פשוט נצלי את הלילה הזה בלהנות כמה שיותר...
אני-חחח איזהה אמא את....
אמא-איזה?
אני-מושלמת...!!!נו ברוררר..
אמא-אני משתדלת..{וחייכה לי חיוך אוהב..}
אז היו דפיקות בדלת...
ואז ניכנס מיש'ו לא מוכר...
האיש-פה גרה נוי בן-לוי?
אני-כן כן זאת אני...מי אתה?
האיש-באתי לקחת אותך...תתלווי אלי?
אני-חח כן..ביי אמא..מתה עליך...{צעקתי בעודי יוצאת מפתח הבית...}
אמא-בייי מתוקה שלי...
כשיצאתי בחוץ ראיתי כרכרה...רתומה לשתי סוסים לבנים...
ושם יושב לו ליאור..חתיך מתמיד...
הייתי בהלם...האיש פתח לי את דלת הכרכרה..ואמר לי לעלות...
"אתם מוכנים לצאת לדרך?"..שאל הנהג..
אני+ליאור-צא לדרך..
ישבתי ליד ליאור ולא יכולתי להוציא מילה מהפה..הייתי המומה..
ואז עד שבאתי לפתוח את הפה..כדי לומר מש'ו..
השתיק אותי ליאור אם נשיקה קטנה...
אני-ליאורי..אני עדיין לא מאמינה...זה חלום..
ליאור-חלום אמיתי מציאותי..וזה עוד לא הכל..זאת רק ההתחלה..
אני-רק ההתחלה?חחח טוב מאמי סומכת עליךך..
אחרי כמה דקות של נשיקות, חיבוקים, ושטויות שלנו אמר ליאור...
"עכשיו אני צריך להשים לך את זה על העיניים...."
אני-מה??לאא נו מאמי..
ליאור-חייבבבבב...רוצה הפתעה או לא?
אני-בטח בטח..חח..
ליאור..אז תקשיבי לי ושימי את זה י'עקשנית..
אני-חח טוב נו..שים לי..
-=-=-אחרי כמה דקות-=-=-
"הגענווווו.."..הכריז ליאור...ויצא מן הכרכרה..
אני-לאן?
ליאור-חכי ותראי...
הוא פתח לי את הדלת של הכרכרה וירדתי ממנה..{הרגשתי כמו סינדרלה..חח}
"מאמי פה מתחיל כל הכיף.."..אמר ליאור..
חייכתי אליו..ורציתי כבר להוריד את הכיסוי מן העיניים..
ליאור הוביל אותי...ואז הוא פתח דלת..
ניכנסו לאיזה מקום..ולפתע נעצרנו..
אני-למה עצרנו?..עד שהיתרגלתי להיות עיוורת...חח
ליאור-חח סתומה...
אני-ליאוררררררר..
ליאור-סליחה מאמי..ונתן לי נשיקה ענקית...
אני-מתה עליך..!
ליאור-יאללה את מוכנה לראות מה הולך פה?חח
אני-אין לך מושג כמה..
וצחקנו ביחד..
הוא הוריד לי את הכיסוי של העיניים..
ולא הצלחתי לסגור את העיניים..הכל היה מושלםםםםם..
+*+תיאור המקום...+*+
צימר..הכל מעץ..רהיטים..הכל..
ניכנסים עוד טיפה..
ואז יש מטבח כזה..
וכמה מטרים מהמטבח יש פינת אוכל מעץ..אם כיסאות מעור..
ואז יש דלת...
פותחים אותה..ואז יש...
מיטה ענקיתתתתתתתתתתתתתת...וסדינים בצבע בורדו..
על המיטה היה דובי ענקקקקקקקקקקקק!!
ומלא מלא עלי כותרת מיובשים..בצבע בורדו ואדום..
מסביב למיטה היו נרות...
ככה כל הצימר..מלא מלא נרות...
אחר כך...יש כמו בד כזה בצבע לבן..
הלכתי לכיוון הבד הלבן..והזזתי אותו..
שם היה ג'קוזי ל-2 אנשים..יפה יפה..
ושם היה בגד ים ורוד...לבנות..
ומכנס קצר לגבר...בגד ים..
היה ליד הג'קוזי בקבוק יין..וכוסות..
הכלל היה פשוט מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםם...!!!
ליאור עשה לי סיבובבב ואני רק היסתכלתי ואמרתי...
אני-כל זה בשבילי?
ליאור-רק בשבילך נשמתי..
אני-יווו מאמי אני אוהבתתתתתתתת אותך..!
ליאור-מה מה מה אמרת?
אני-כן כן מאמי מה ששמעת..
אני אוהבת אותךךך..הצלחת לכבוש אותי...ורק עכשיו הבנתי שזה נכון..
ליאור-גמאני אוהב אותך נשמה יפה שלי...!!!
ואז היתנשקנו נשיקה חמה ואוהבת..ארוכה וטעימההה..
אחרי כמה דקות של הנאה..היתנתקנו..
אני-אני כ"כ מאושרת..!!
ליאור-אני שמח מאמי...ככה זה יהיה תמיד..
והוא נתן לי נשיקה קטנטונת..
ואז היו דפיקות בדלת............................................................
תגיבווווו והרבה..המשךךךךךך ארוך..אז אני מצפה להרבה תגובות..!!!!
LOVE-->סתיוו'ששששששששששששששש!
וואי כיאילו איזה סיפור הורס את חייבת להמשיך...