רק 2 תגובות???
שמתי לכם המשך ארוך...על תתפלאו אם יהיו המשכים קצרים פעם הבאה..
סתיוו'שששששששששש
יואווו זה כזה מושלם!! הלוואיי עליי!!
המשךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףף
תודה מתוקות...
תמשיכו להגיב...
סתיוו'ששש
נו מה עם תגובות???
תגיבוווו נווו..חחח
סתיוו'שש
עוד 4 תגובות ויהיה המשךךךךךךךךךך...!!
אז אם בא לכם המשך...תגיבו..
סתיוו'ששששששש 😊
התחלהה מושלמתת
המשךך כפרה
6 תגובות!?זהו?!
תגיבוו עודדדדדדדדדדד..
אני רוצהה עד מחר הרבה הרבה תגובות ומחר יהיה לכם המשךךךך..
מבטיחהההה....הכל לפי התגובות שלכם...
^*^סתיוו'ששששששש^*^
אין זה מעלףףףףף
הלוואי עליייי...חיחי=]
המשךךךךךךךךךךךך!!!
לילושש..=]]
וואה וואהה עכשוי קראתיי א כל הסיפוקר והוא פשוט מ=ו=ש=ל=םםםםםם
המשך דזחוףךף אני במתחח
נמואההה נטע 😊
יוווו תודה לכולכןןןןןן על התגובות..
אני שמחה שאתן אוהבות..באמתתתתת..
אני ימשיך אולי אולי מחר את הסיפור....לא מבטיחה..
אבל מה שכן..-תמשיכו להגיב-!!!
מתהה עליכןןןןןןן =סתיוו'שששששש=
אווווווווווווף אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך