פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד ·´¯`·-»מאכזבה•°לאהבה°•חדשה«-·´¯`·...

·´¯`·-»מאכזבה•°לאהבה°•חדשה«-·´¯`·

✍️ stavcohen8 📅 15/05/2005 17:44 👁️ 61,058 צפיות 💬 3,321 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 6 מתוך 222
סתיוו'שששששששש
מה עם ההמשך נשמתי?? 😢
מוואה ענקיתתת 😛
אין מספיק תגובות מאמי..
עוד כמה תגובות ויהיה כפרה..

סתיוו'ש
כנראה שאני לא ירשום לכם כמה ימים..
אז אם בא לכם את ההמשךך תגיבו..!

סתיוו'ש
יואוו סתיושש זה פשוט 100מם!!
קראתי עכשיו את כל הפרקים שכתבת וזה פשוט מושלם!!
אני רוצה המשך..
והקטע הראשון הוא בדיוק המ שעבר עליי לפי 5 חודשים.. למרותשאני עדיין א והבת את אוות אחד וגם לו קראו רון!!

HeNNNNNNNN-אני ישים המשך מאמי אבל עוד מעט...

אנונימית-כנ"ל מאמי..

דיזלית-יווו מאמי אני מקווה שאת בסדרר עכשיו מאמי..
וזה ממש צירוף מקרים אה..חח
מתה עליך...!

קיצר בננות....תמשיכווו להגיבבבב..ועוד מעט יהיה המשךךךךךך..!!
מתה עליכןןן סתיוו'שש...!!!
מתוקות עכשיו אני רושמת לכם המשך..!!!!!!
תמשיכו להגיבבבב בנתיים!

סתיוו'שש
הינה ההמשך כמו שהבטחתייי..

יצאנו מהחנות..
והזמנו מונית חזרה לבית..
הגענו לבית...פתחתי ת'דלת...
ואמא שלי ישבה בסלון..
היא חייכה אלי חיוך..ואמרה.."נוי השאירו לך מכתב פה.."
"לי מכתב??"...שאלתי מופתעת..
"כן מאמי...ויש לו ריח נעיםם.."..השיבה אלי אמא..
לקחתי את המכתב מידה של אמא זרקתי לה חיוך..ועליתי לחדרי..

ישבתי על המיטה...הרחתי את המכתבב...
היה לו ריח מעלףףף..
פתחתי את המעטפה..
והתחלתי לקרוא....
וכך היה כתוב..

"יקירתי!
נכנסת לנשמתי ועשית בה סערה ענקית.
כשראיתי אותך לראשונה, נולדתי בפעם השניה,
וכל מה שהיה לפניך, כאילו לא היה.
מהרגע שראיתי אותך ידעתי שאת מזן מיוחד..
ועכשיו אני יודע שאת זו מה שאני רוצה..
ומה שבעצם תמיד רציתי.
כשאמא שלי קראה בכף ידי, היא אמרה..
שלאן שלא אפנה, תמיד יהיה מלאך שישמור עליי..
והמלאך הזה הפגיש אותי איתך.
בלילות את האחרונה שעיניי מדמיינות..
ובבוקר את הראשונה שעיניי רואות.
קולך הוא הדבר הראשון שאוזניי רוצות לשמוע..
וליטוף ידיך הדבר הראשון שידיי מבקשות.
האהבה שלי אליך היא כמו באגדות
ואת הנסיכה שלי ואוהב אותך ללא פשרות.

תיהיה מוכנה היום ב-10 וחצי...יש לי הפתעה..!
אוהב ותמיד יואהבב..ליאור.."

קראתי את המכתבבב...ודמעות של אושר הציפו את עיני..
אימצתי את המכתב קרוב לליבי..
והרגשתי אושר...
נישכבתי על המיטה..
והתחלתי לחשוב כמה יפה יכול להיות לי אם ליאור..
ואיך שהוא לא יפגע בי..
חשבתי על זה שאני אוהבת אותו..
ואולי גם מתאהבת בו..
מרוב מחשבות...נירדמתי...בלי לשים לב...

אחרי שנימנתי קצת...{חח לא לצחוק..אני ישנונית..}
קמתי..היסתכלתי בשעון והשעה הייתה 8...
"יש עוד זמן"..אמרתי לעצמי..
הלכתי לכיוון המחשב...ופתחתי ת'איסייקיו..
ישר שניכנסתי קיבלתי הודעה מליטל..

ליטל:מכוערת שלי????????
אני:אהה זוועת עולם??
ליטל:חח מה מצב כפרהה עליךךך?.
אני:וואלה מצווין מאמי שלי..
את לא יודעת איזה כיףףף...קיבלתי מכתב מליאור..
אם הקדשה...כן כן הקדשה..והוא אמר שיש לו הפתעה בשבילי...
ושאני יהיה מוכנה היום ב-10 וחצי..
ליטל:וואי איזהה נשמהה הילד הזהההההה....רואים שהוא אוהב אותך....!
אני:חח כן אה...וניראה לי שגם אני..אני חושבת..
ליטל:חחח וואלה מאמי??
יאללה תתאהבי בו ותשכחי את רון הכלב הזההההה..
אני:טוב מאמי אני עפתי..ביי נשמתי

סיימתי את השיחה והרגשתי רע...רע כי היא הזכירה את רון..
"למה היא הייתה חייבת להזכיר אותו?" אמרתי לעצמי..
"אוףףףף...טוב לא חשובב יש לי ליאור..הרבה יותר טוב"..חשבתי

השעה הייתה 9...
ואני ניכנסתי להיתקלח..
יצאתי מהמקלחת אם מגבת על הגוף.
פתחתי את הארון..והחלטתי ללבוש את הבגדים שקניתי היום..
לבשתי ת'חצאית מיני הגינ'ס..אם הגופיה הירוקה שקניתי...
היתאפרתי טיפה..
שמתי צללית ירוקה...
ועיפרון כחול בעיניים שידגיש את עיני הירקות...
לבשתי ת'נעליים החדשות..נעלי העקב...הם היו בצבע ירוק אם נוצצים..הם תאמו לחולצה..
שמתי בושם..בודי שופ..
סידרתי ת'שיער..עשיתי קצת תלתלים אם הבייביליס..כי השיער שלי חלק..
וזהו הייתי מוכנה..
השעה הייתה 10 ורבע...
בנתיים ירדתי למטה..........................

תגיבו...

סתיוו'ששש








מ=ו=ש=ל=םםםם
איזה חמוד ליאוררררררררר 😊
שימי המשךך מאמי
מוואה ענקיתתת 😛
מדהיםם כרגיל המשךךך
תודה על התגובות מתקות..
תמשיכו להגיבבבבבב...

סתיוו'ש
תמשיכו להגיבבבב..
יאללההההה נשמותתתתתתת..

לאב יו אולללללללל--->>סתיוו'ששששששששש
סיפור מושלםםםםםםםםםםםםםםםם

תמשיכי מאמי
תודה מתוקות..
המשך עוד 4 תגובות...
אז...תקתקוווווווו...

סתיוו'ששש
סיפור מהמםםםם
המשך המשך המשךךךךךך...!!
תודה ליטלו'ש..
עוד 3 תגובות..

סתיוו'ששש

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך