בעקבות זה שאין תגובות אני לא ימשיך יותר את הסיפור..
ותודה למי שהגיבבב..כל הזמן..
סתיוו'שששששש
לאאאאאאאאאאא נו תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
אבל אין הרבה תגובות..
רק את-גל-חן-וליטל קוראות את הסיפור...
וזה לא הרבה תגובות בכלל לעומת סיפורים אחרים..
אני ימשיך רק אם יהיו הרבה תגובות...אם לא..אז לא..
סתיוו'ששששששש
סתיוו'שששששששש
תיראי בובה זאת רק ההתחלה של הסיפור... ובהמשך תיראי שיגיבו לך יותר ויותר ילדיםםםםם
אז יאללה נשמה שימי המשךך פליזז כפרה
מוואה ענקיתתת 😛
טוב בובות..
קצת שיכנעתם אותי..בעיקר את חן..מתה עליך..!
אז אני עוד מעט ישים המשךךךךך..
סתיוו'ש
QUOTE (stavcohen8 @ 25/05/2005) טוב בובות..
קצת שיכנעתם אותי..בעיקר את חן..מתה עליך..!
אז אני עוד מעט ישים המשךךךךך..
סתיוו'ש
ישששששששששש
חחחחחחחח כפרה עלייך
אני מחכה להמשךך נשמתי
חולה עלייך
מוואה ענקיתתת 😛
בבנות מצטערת אבל לא נירהא לי שיהיה המשך היום...
יש לי עבודדה לעשות בגאוגרפיה...אוחח נימאס לי מהביצפר הזההההההה...
אם אני יוכל ואני יסיים אותה יהיה לכן המשך..
מתה עליכן--סתיוו'ששששש
טוב סיימתי את העבודה...דווקא הלך לי מהר..חחח
ותודה על התגובות..
הינה ההמשך...
הגעתי לבית..
אמרתי לאמא שלום..
ניכנסתי להיתקלח..
יצאתי מהמקלחת..
פתחתי ת'ארון ולבשתי מכנס קצר וגופיה..וכפכפים...
ירדתי למטה..
הריח של האוכל היה מגרה ושאלתי את אמא.."לפי הריח יש מש'ו טעים..מה הכנת?"
אמא-אממ...ת'אוכל האהוב עליך..
אני-מה אם לא..צ'יפס ושניצל וסלט ירקות...חיחי
אמא-חח בואי תואכלי...
ישבתי לאכול...
סיימתי לאכול...
ועליתי לחדר..
קפצתי על המיטה...
והתיישבתי אם הגב אל הדלת..
היתקשרתי לליטל...
נישמע כל הצילצול...
טו...טו...טו...טו.......
ואז כל של בן ענה לי..
אני-הלו???
הוא-מי זאת?
אני-נוי..מי אתה?{הקול לא היה לי מוכר...!!!}
מה הפלאפון של ליטל עושה אצלך?
הוא-חטפתי את ליטל...{הוא היה נישמע רציני ביותר..}
אני-מה?!!??!?מי זהההההההה?????????...ואז שמעתי ציחקוקים מאחורי..
הוא-לא רוצה להגיד לך..
אני-נווו אתה תעשה לי התקף לבבבבב...תגיד לי כבררררררר...ואז נותקה השיחה..
הייתי כולי מודאגת..ובאתי לצאת מהחדר להגיד את זה לאימי..
פתחתי את הדלת ושם עמדה ליטל....
מתפוצצת לה מצחוק...
ואני מסתכלת עליה ולא מבינה מה קורה..
"לא חטפו אותך?"...שאלתי..
"ניראה לךך סתומההה"..והיא עדיין צוחקת...
הייתי בשוקקקק...
היסתכלתי עליה..
ולא יכולתי להאמין..
"מה את נורמלית?!!??!"....צעקתי עליהההה..
"את לא יודעת איך הבהלת אותייייי...
הלב שלי ירד לתחתונים...!!!!!!!!!"...והמשכתי לצעוקקקקקק...
והיא באה וקפצה עלי בנשיקות...
ליטל-מאמי אני מצטערת...
אין לך מושג כמה..
עשיתי את זה בשביל הצחוק...סורי..לאב יו..!
אני-חח טוב מאמי....אבל שזה יהיה פעם אחרונה..
וחוצמיזה...מה איתך מטורפת שלי??
ליטל-וואלה מצווין...מה איתך שרוטה??
אני-חח הכל טוב...מאושרת..!
ליטל-נו איך לא...אם חבר כמו ליאור...אני מתה עליו..!
אני-חח כן..והכל בזכותך..
ליטל-טוב יאללה אנחנו הולכות לשופינגגגג?
אני-ברוררררר..אמאא כמה זמן לא קניתי בגדים..
היתקשרנו למוניות נתנו להם את הכתובת והם אמרו שעוד 10 דקות הם אצלי..
בנתיים היתארגנתי..
לבשתי גינ'ס של קרוקר...חולצה של דיזל שחורה..נעליים שחורות..
היתאפרתי קצת...
שמתי בושם..
שפתון כמובןןןןן..
סידרתי ת'שיער...
והייתי מוכנה..
לקחתי מפתחות...
פלאפון..
ירדתי למטה..
וראיתי פתק מאמא..
-=-"נוי הלכתי לעבודה...השארתי לך כסף לשופינג שלך..חח
אז שיהיה לך מסע קניות מהנה..."
אוהבת..אמא"-=-
וראיתי ליד הפתק 600 שקל..
"אוייש כמה שאני אוהבת את האמא הזאתתת"...צעקתי...
ליטל-כן..אין על אמא שלך בעולםםםם...
אני-טוב מאמי...המונית מצפצפת לנו....
יצאנו מהבית..
נעלתי ת'דלת..
וניכנסנו למונית..
הייתה נסיעה בערך של חצי שעה...
הגענו לקניון..שילמנו למונית..ויצאנו לכיוונו..
"אוקי אז פה זה מתחיל..מסע השיגעונות שלנו..."..אמרתי..
ליטל-חח כן אה..יאללהה...לאן הולכים?
אני-מה אם לא לי קופר..
ליטל-כן..ליגה..
הלכנו לכיוון לי קופר..
ניכנסנו ומדדתי חצאיות מיני..
לקחתי לי 2 אחת מגינ'ס..קצרה קצרה..
ואחת בצבע לבן..גם קצרה אבל הגינ'ס יותר..
מדדתי גופיות...
ואחרי חיפושים מצאתי את מה שרציתי..
גופיה ירוקה..
אם פייטים..
ונוצצים...
ממש מיוחדת....
ליטל-וואיי יפהה מה שבחרת..
עכשיו תורי..
תעזרי לי לחפש..
ליטל בחרה מה שהיא רצתה..
שילמנו ויצאנו..
ניכנסנו לחנות נעליים...
וקנינו נעלי ספורט..ונלי עקב..מש'ו סוףףףףף
יצאנו מהחנות..
והזמנו מונית חזרה לבית..
הגענו לבית...פתחתי ת'דלת...
ו-...ישב בסלון..
המשךךך ארוך הפעם...ולמרות שלא היה לי כוח רשמתי לכם..
אז כפיצוי אני רוצה הרבה תגובות...
סתיוו'ששששששששששש
מ=ה=מ=םםםםםםם
שימי המשךךך נשמתי
מוואה ענקיתתת 😛
אני מחכה לתגובות...י'יבשותתתתתתתתת..!!
סתיוו'ש 😁
מה זהו?!
רק 2 תגובות!?
בקצבב הזהה לא יהיה המשךךךךך..!!
😊
יאללההה יאללה..
תקתקווו תגובות..!!
כולם לדעת..
מעכשיו אני מחוברת ב-2..
אני זאת גם stavcohen8 וגם הילדה_והאגדה..
אז לא להיתבלבל....!מעכשיו אני מגיבה לסיפורים שלכם רק מזה..
ות'המשך של הסיפור שלי אני כותבת מ-stavcohen8
מתה עליכן..
סתיוו'שששש