ועם הסיפור המושלםם הזהה היא גם תגיד ל-87346576423 ע'מ
קולולולולולולולו
200 עמ'!!!!!!!!!!!!!!
יפה שלייייייייי
זה הסיפור
הכ-י-י-י-י יפהההההה בעוווווווולםם
אני כל כךךך אוהבתתת אותווווווו
כל כך מכוררררררררה אליוווווווווווווווווו
איןןן על הכישרון הזה שלךךךךךךךךךךךךךךך
על היופיייייייייייי של הסיפור הזה!!
אוהבתותךך כל כככככככככך
טוב מספיקק שהיא תהנה מהעמ' זהווו
אז בותי וגולי תודהה על העזרהה אוהבתותכןןןןן
סתיווייי מקווה שאהבת ת'הפתעההה..
יפיתי...
?!??!
אףף אחדדדדדדדדדדדדד=]
יאאאאאאאאאא.. סתוווייי עמ' 200!!.
קודם כל.. אני רוצה לומר לך.. שזה לא משנה הכמות.. אלה האיכות.. (אני.. בתאל.. יפית ועוד' לא עולה לי עכשיו שמות.. חיחי.. )..
אנחנו אוהבות אותך המון!!!!!..
מדהימה שלייייייי עם סיפור מדהיםםםםםםם מוקסםםםםםםם ומעלףףףףףףף!!!!..
כשאני קוראת אותו יש לי חשק לעוד... ועוד' .. ועוד.. ועוד!!..
שתגיעי לעוד 200 עמ'..
ואני מקווה שהעלנו לך חיוך על הפנים.. חיוך ענק.. וגדול.. =]..
תזכרי שכולנו מתות על הסיפור שלך.. וגם עליך..
תהני ילדה יפה.. כי שאת בוכה את לא יפה...=] (מאיפה המשפט הזה יצא לי 😕 )
אוהבת,
גלושק'ה
מזמן כבר הפסקתי לקרוא תסיפור כי אין לי כל כך הרבה זמן להיות באתר,
אזזזזזזז,
רק קפצתי להגיד מ-ז-ל ט-ו-ב על ה1-0-0 עמודים..
=]
כאבב לךך ליפולל מגןן עדןן?!!?!
חיחיחיחחיי
עם גלוששששששששששש=]]
ונתלילולשששש
חבל שהפסקקקקקת
כי זה הסיפוררררר
ה=כ=י
אבל
ה
כ
י
יפהה בעולםםםםםםםם
^
תפסיקי להגיב.. היא תפספס ת'עמ'!!!
חחחחחחחח טוב=]
אבל היא עוד תיראה את כלל הפצצותת שלנוווווווווווו
סתוייייייי
נכון שאנחנו חמודות ושמגיע לנו תהמשששששך הכי ארוךך בעולם?!!
נ=א=כ=כ=ו=ו=ן