סתיושששששששששש יפיופה שלייייייייי
מזל"טט על ה0 0 2 עמודיםםםםםםם
שתגיעי ל2348786 עמודים=]
טוב.. היא כבר פיספסה.. מזל שצלימתי לה תמסך..=]
עהאעהא
למהההההההההה דווקא בהודעה שליי
זה עבר ל201 ? 😢 😢 😢
מצצצצצטערתתתתתתתתתת 😢 😢 😢 😢
גוליי זה בכלל לא מצחיקק
בכלל בכלל ב כ ל ל לאא... 😢 😢 😢
מצטערתתת סתיוויייי
ומצטערתת גם מימכןן בננות 😢 😢 😢
גלל באמת מזללל שצילמת לה..!!!
^
חפיף..=]
כן ידעתי שזה יקרה.. צילמתי להה..==]
העיקר שתהנה מהתגובות..
חחחחחחחח
חן אין לך על מה להיצטער מאמי=]
וגל מה צילמת לה?
סתוייייייי=[
את מחוברת לאתר כבר הרבה זמן!
תמשיכייי
אני עצופהה
הגבנו לך הרבהה
בערך 10 תגובות+ [מגיבים שונים]
תמשיכיי כבר
אני עצובההההה😢
יפותתתתתת שלי!!!!!
איזהה מושלמות אתןן..
מעמודדדד 185 עדד 201!!!!!!
אלוהיםםםםם ישמורר בחחיים לא ציפייתתיי לכזה דבר..
בדוק שאין עליכן!!!
יפיתיי בתאליייי גלו'ששששששששש חנו'שששששש אתןןןןןןן הכי מתוקות בעולם!!
אני בחיים לא הייתי מגיבההה בצורה כזאתתתת זה המוןן עבודהההה וזה דורשש המון סבלנות וכוח...אין לי את זה..
קיצורר כמה שאני רקק ידבר וידבר ויכתוב וימשיךך אני בחיים לא יגיעע למצב החמודיות שלכן!!
אייייייי אתןןן הכי חמודות שיש!!
אני עכשיו אצל דודים שלייי ובגלל זה אני לא מפרסמת המשךך.
אבלך אני שאבואא הביתה אני ישים לכןןן מבטיחהההההההההההההההה
וארוךך ארוךךךךךךךך ובמיוחדד מפתיעעעעע!!!
ועכשיו לזה שאנייי כבר בעמודד 201....עברתיי את עמוד 200!!!!
איזההה כיףףףףףףףףףףףףףףףףף ליי!!!!!!!!!!!!!!
המון המון מזל טוב לייי..
והמון המון תודה לכן!!!
כי אתןן מושלמותתת שדואגות לעלות לי ת'מצב רוח כל פעם מחדשש!
ובכל זאת....
זה שרציתי כל פעם להפסיק את הסיפורר זה רק אתן ששיכנעתן אותיי להמשיך תמיד..
אין עליכןןןן בעולם..
ואני תמיד מקווה שתישארוו פה לשמחח!!!
אזז כמו שכבר אמרתיי המשךךךךךך יהיה כשאני יהיה בבית וזה יהיה עוד שעה ערך..!!
אוהבת אותכןןןןןןןןןןןןן הכי שבעולםםםםםםםםםםםםםם!!!!!
סתיווש'קהההההההההההההה 😊
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך=]]
מאמי שמת לב כמה הבנות פה אוהבות אותך?!?!
אל תפסיקי ת'סיפור =]]
אני בטוחה שאם תפסיקי זה יעציב הרבה בנות =\
אז מאמי תמשיכיייייייייייייי ד-ח-ו-ף 😊)
חחח סתיוששששש יאא מושלמתתתתתתת
אני מחכה להמשךך 😊