אני מעלה גם ת'הודעות שלי.. וגם ת'הודעות שלה.. חעחע
טובבבבבבבבב עצרתי.. עמ' 199...=]
חעחע סי גלוששש הבנתי מאמי=]]]
סתיוווווווווווייייייייייייייייייייי אוהבתותךךךךךךךך
מעתיקניותתתתתתתת! 😠
חיחיחיחיי
וואי חח אפילו לא שמתי לב..וסבבי נחכההה לה=]]
אז חייב לעצורררר חיחי...
אז סתיוי מעכשיווו מזל טוףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!!!!!!
ותגווני אמורהההה חחח חוץ מהמשךךךך
לא כל יום היא מגיעההה ל-200 עמממממממ'