וכל התגובות האלה מגיעות לךךךך ..=]
כי הסיפור שלך הוא אחד המדהימים באתר..=]
חיחי גלילילייי אני רואה שלא נטשתתת!
וברור שאני אתן לה להגיע לע'מ 200!
אז.. הגיע הזמן שנפנקקק לא,.?
שאני אנטושש?. חס וחלילה..
ובטחחח שהגיע הזמןן שנפנקקק חעחע
כן.. לא... כאילו לא התכוונתי לזה.. התכוונתי שנעצור עם ההצפה בעמ' 199