אני רוצהה אותה עם ניררררררר=]]
ליאור סתם דוחףף מסריחחחחחח
שאפילווו לא בא להציל אותהההה
שימותתתתתתת
מסכנצ'יקק נירי שלייייי=[[
פצעו אותו הזונות האלהה.!!
חיחיחי
יאלה המשכוששששש=]
חחחחח
בתאלללללל....
נכון שניר חמוד?!!?
ודרך אגב...ליאור לא ידע ולט הבין מה קורה שם...
בפרק הבא בכל יתברר..
ובבקשה אל תשכחי שהכל קורה ב-2 בלילה..!
אולייייי...אוליייייייי...אולייייייייי..
עזבייי אני חושבתתת על מש'ו לפרק הבא....
וואיייי..הולך להיות מענייייייייייייייין!
מבטיחה לכן..
אבל שמעיי שחושבים על זה לא ניראה לי שהוא יהיה בקרוב..
כי יש לי רק 6 תגובות מבנות שונות..
לא מספק אותיי בכלל...!!
תגיבו עודד לעוד המשך!!
מווווווווווווווואהה
סתיוי 😛
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 21/09/2005) חחחחח
בתאלללללל....
נכון שניר חמוד?!!?
ודרך אגב...ליאור לא ידע ולט הבין מה קורה שם...
בפרק הבא בכל יתברר..
ובבקשה אל תשכחי שהכל קורה ב-2 בלילה..!
אולייייי...אוליייייייי...אולייייייייי..
עזבייי אני חושבתתת על מש'ו לפרק הבא....
וואיייי..הולך להיות מענייייייייייייייין!
מבטיחה לכן..
אבל שמעיי שחושבים על זה לא ניראה לי שהוא יהיה בקרוב..
כי יש לי רק 6 תגובות מבנות שונות..
לא מספק אותיי בכלל...!!
תגיבו עודד לעוד המשך!!
מווווווווווווווואהה
סתיוי 😛
נירר באמת אוהב אותהההה
כפרהה עליווווווווווווווו=]]
סתיוו'ששששששששששששששששששששששששששששש..
וואי כמה שהתגעגעתיי לסיפורר הזה...
איזה המשכיםם יפיםםםםםםםםםםםםםם וואיי ....הכי יפים בעולם!
באמתת.. חחחחח איזה כיף להשלים הכל!! :
תמשיכיייייי ..
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך מואהה
-בר-
😛 😛 😛
QUOTE QUOTE (הילדה_והאגדה @ 21/09/2005)
חחחחח
בתאלללללל....
נכון שניר חמוד?!!?
ודרך אגב...ליאור לא ידע ולט הבין מה קורה שם...
בפרק הבא בכל יתברר..
ובבקשה אל תשכחי שהכל קורה ב-2 בלילה..!
אולייייי...אוליייייייי...אולייייייייי..
עזבייי אני חושבתתת על מש'ו לפרק הבא....
וואיייי..הולך להיות מענייייייייייייייין!
מבטיחה לכן..
אבל שמעיי שחושבים על זה לא ניראה לי שהוא יהיה בקרוב..
כי יש לי רק 6 תגובות מבנות שונות..
לא מספק אותיי בכלל...!!
תגיבו עודד לעוד המשך!!
מווווווווווווווואהה
סתיוי
נירר באמת אוהב אותהההה
כפרהה עליווווווווווווווו=]]
אמממ...יש מצב..
אבלל...טל תשכחי שגם ליאור...
לא הייתי מטילה ספק באהבה שלו אליה...
מוואההההה..
QUOTE סתיוו'ששששששששששששששששששששששששששששש..
וואי כמה שהתגעגעתיי לסיפורר הזה...
איזה המשכיםם יפיםםםםםםםםםםםםםם וואיי ....הכי יפים בעולם!
באמתת.. חחחחח איזה כיף להשלים הכל!! :
תמשיכיייייי ..
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך מואהה
-בר-
השלמתתתתתתתתת!!
חיחיחיחיחיחיחיחח איזה כיףףךף לייייייייי
אני כוליי מאושרתתת!!!!
יאאאאאאאאא באאאאאאאאאא גהההההההההה אההההההההה
חיחיח עזבייייי...נידפקתיייייייייי
טוב אמא שליי...
אוהבת הכי בעולם!
מוווווווווווווווווווווווווווווואה!!!
סתיוי 😛
תתודה מותק!!
עוד!?
סתיוי 😛
אני עכשיו רושמתת בנותתתתתת!!
אני רוצהה עודד 3 תגובות ואני מפרסמתתתתת...
סתיווווווווווווו'ש 😛
יפההה שלייייי. . . אני עכשיווו קוראתתת המשכים. . . יאא מוכשרתתת שלייי זה פשוט יפההה. . . אהבתי מאוד. . . ואני ממשיכהה לקרואאא... אז ביי יפה שלי .. חח .. ותני להם המשךךך .. הנה תוסיפי תגובה גם ממני .. אז יאללה בננות יש לכן עוד 2..
וסתוי .. אוהבת אותך בלי סוףףףףףףףף...
מוואה ענקית ..
לידוריייי..