נסיכההה שלייייייי....
השלמתי פעריםםם.. קראתי את הכל .. היום ישבתי מעמוד 50 עד לפה... וואי סתוייי איזה סיפוררר... מאיפה יוצאות לך המילים האלוווו... אין פשוט מוכשרת כפרה אני על היפה הקטנה הזאת שלי .. שיום ראשון גודלת לנו בשנההה ..!!!!
אז נסיכה שלי.. רק רציתי למסור לך שאני בקצב של כולן.. אז יהיו לך יותר תגובות .. חחחח...ולא להעצבן עלינו בבקשהההה...!!!
אה ותיו תיו בקשר למה שכתבת שתרשמי את כל מה שהיא וניר עברו אז לא ממש ניראה לי .. עדיף להמשיך בסיפור... ואם את צכה הצעות להמשכים אני פה.. חח..
אוהבת אותך הכי שאפשר נסיכונת שלי..
שבת שלום.. לידורי..
המשך דחוף!!
וזה לא משנה מה תכתבי זה במילא יהיה מושלם!!
אוהבת המון
דנה
אהה ושושקלהה שלייי .._ברו'ש_
רציתי למסור לה אהבה כה גדולה ממני .. חחח אוהבת אותך בלי סוף נסיכונתתתתתתת..!!!
אה ואל תשכחי>>> פווארס מי נוביה אי ז'ו טו פרינסיפה אסטוביירס הכי קון מיגו
איייי איזה פרקים מעלפיייייייייים...
סיפור מהמםםםםםםםם!!!!
המשךךךךךךךךךךך ומהררררררררר.....
מואהההההה ענקיתתתתתתת
לילושששש=]
וווווווווווווווווואייייייייי יפות שלייי כולכןןןןןןןןןןןן!!!!
רגע רגע אני חייבת להגיב לכל אחתתת במיוחדדד...אז ככה...
QUOTE נסיכה לא קראתי את הפרקים שהיוו..
אבל מה שכן הפרק הזה מהמםם..!!
חח אני כבר יודעת על מי הסיפורר ואת צודקת בהחלט .. זה ישאר פנטזיהה..!!
חח סתם יפה שליי את יודעת שהכל תלוי בךך..
בקיצור הסיפור מהמם ותמשיכי אותו אני במ-ת-ח..
אוהבת אותך המון נסיכה שליי..
סנופי.
לנסיכה שליי בראש ובראשונה....
הילדה שאני הכי אוהבת בעולםםםםםםם
סנופיל'הה שלייייי...יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אני אוהבתת אותךךך באמא שלי!!!
י'נסיכה אחת..!!
דייי נו למה פנטזיה?!...האמת..אחרי מה שקרה לי אתמול{יום שישי בלילה..}
אני דיי חיה באיזה פנטזיה...כל השבת אני מאושרת...!!
חיחיח אני יספרר לך מחררררררר...
ו...יש לי מחרר יומהולדתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!חיחיחי..
מאמי אני שמחהה שאהבת את הפרקקק האחרון....
אוהבת הכי בעולם..
ומקווה שתיקראי את הכל...מוואההה ענקיתתתתתתתתתת...
QUOTE QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 24/09/2005)
QUOTE (G-A-L @ 24/09/2005)
אל תתעצבני מאמי!!!!!!=]..
אני חושבת שאת צריכה לספר ת'סיפור אהבה שלהם===]..
זהיהיה ממש יפה!!
המשך מעלף...
גלושק'ה
אעאעאעאעאע :]
בדיוק
קארינ'ש תודה מלאךךךךךךךךךך!!
שבוע טוב..!!
QUOTE נסיכההה שלייייייי....
השלמתי פעריםםם.. קראתי את הכל .. היום ישבתי מעמוד 50 עד לפה... וואי סתוייי איזה סיפוררר... מאיפה יוצאות לך המילים האלוווו... אין פשוט מוכשרת כפרה אני על היפה הקטנה הזאת שלי .. שיום ראשון גודלת לנו בשנההה ..!!!!
אז נסיכה שלי.. רק רציתי למסור לך שאני בקצב של כולן.. אז יהיו לך יותר תגובות .. חחחח...ולא להעצבן עלינו בבקשהההה...!!!
אה ותיו תיו בקשר למה שכתבת שתרשמי את כל מה שהיא וניר עברו אז לא ממש ניראה לי .. עדיף להמשיך בסיפור... ואם את צכה הצעות להמשכים אני פה.. חח..
אוהבת אותך הכי שאפשר נסיכונת שלי..
שבת שלום.. לידורי..
QUOTE אהה ושושקלהה שלייי .._ברו'ש_
רציתי למסור לה אהבה כה גדולה ממני .. חחח אוהבת אותך בלי סוף נסיכונתתתתתתת..!!!
אה ואל תשכחי>>> פווארס מי נוביה אי ז'ו טו פרינסיפה אסטוביירס הכי קון מיגו
לידורייי שלייי..
איזההההההההההההההה מאמייי...קראתתת הכל?!!?! יששששששששששש!!!
חיחיחיחיחייחחייחחח איזה כיףףף לי!!!
אני הכי שמחה בעולם שאהבתתתת........!!!
אז מה את חושבת?שאני לא יכתוב את הסיפור של ניר ונוי?
טובב ניראה כברר....
בכל מקרההה תודה על התגובה המדהימה הזאת..
אני אוהבת אותך הכי שיש בעולםםם!!
מוואההה ענקית..
סתיוו'שההההההההההה...!!
איייי איזה פרקים מעלפיייייייייים...
סיפור מהמםםםםםםםם!!!!
המשךךךךךךךךךךך ומהררררררררר.....
מואהההההה ענקיתתתתתתת
לילושששש=]
קראתתתתתתת!!
איזה כיףף..!!
חחחחחח שמחה שאהתתתת נסיכה!!
מוואהה ענקית..
סתיוי!!
בנותתתתתת שליי תודה לכן!!!
מטורפת עליכן....!!
ולאא לשכוחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מחררררררררררר _יום ראשוןןן-=-25.09-=-יש לי יום הולדתתתת!!-=-
חיחיח אני רוצהה הרבה מזלטובים!!
אוהבת הכי בעולםםםםםםםםםם ושבוע טובבבבבבב!!!
סתיוי 😛
חחחח קטנה שלייי... (ממחר כבר לא)
יאללה המשךךךך.. אני במתח חחח...
ולפי התגובה של סנופ סנופ אני רואה שיש קצת דברים שאני לא יודעת מהם יא געילה..
לאאאא חשובבבבבב
שבוע טוב יפההה שלייי...
אוהבת עד עמקיי הנשמההה..
לידורי..
לידורי!!
אני יספרר לךךךךך ברור שכן!!!
אבל כאילו רק נוי ותהלי יודעות מזה...חיחיחי...
קיצרר...לא היה לי זמן בכללל..!!
בכל מקרהה..אני אוהבת אותך קטנהה שלי........!!
סתיוי 😛
היום יום הולדתת
היום יום הולדתתתתתתתתת
היום יום הולדתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
לסתיוו'שששששששששששששששששששששששששששששש
מאמי המון המוןןןן המוןןןןןןןןן מזל טובבבבבבבבבבב
עד 120 !!!!!!!
מתה עלייךךךךךךך
מוואה ענקיתתתתתתתתתתתתתתת
סתיווששששש
מזל טוב מלאכייית שלייי!!!
אני מאחלת לך שיהיה לך רק טוב!!!
אוהבתותך המון המון המון הממוןןןןןןן
חנו'שששששש וקארינו'שש מושלמותת יפותת שלי!!!
תודה לכןןןןןןןןןןןן!!!
חוןלההה עליכן!!!!!!
סתיוי 😛
יאאאאאאאאאאאאא=]]
סתיושששש
שליייייייייייייייייייייייי
מזלללללללל טובבבבבבבב
המוןןן המוןן המוןןןןן אושר ועושר..
הצלחהההה בריאות וכושרררררר=]
חיחיחי
מתה עליך הכייי בעולם יפיופה שלייייי=]]
ולכבוד היומולדת שלךך..אני 'צה המשךךךך=]
חעחעחעעע
המשכווווווש
מואה ענקיתתתתתת
בתאלוושששששש
באמת ניראה לך שיש לי זמן מאמי!?!
חחחח לא ניראה ליי...היום ומחרר אני יוצאתתתתתתתת!!!!!!
ותודה יפהה שליייייייי!!!מוואההענקיתתתתתתתתת!!
סתיוי 😛
תוי (סתיו) יפה שלנווו. . .
שיהיה לך את היום ההולדת הכי יפה שרק יכול להיות..
ות'שנה הכי מדהימה בעולםםםם...
עד 120 נסיכה שלנו.. ושלא תשתניי לעולםםם..
אוהבותתת אותךך הכי שרק אפשררר..
לידורייי וירדניייי..
לידורי וירדני...נסיכות שלי...
ממש ממש ממש תודה לכן על הברכה המדהימה הזאת...
אני אוהבת את שתיכם הכייי הרבה בעולםםםם נשמות שלי!!
קבלו נשיקהההההה ענקית..
ושתמיד תמיד תשארו מושלמות כמו שאתן....
תודה!
סתיוי 😍
גמאני סבלתי בתקופה הזאת...כאב לי בדיוק כמו שכואב לו עכשיו...
אני מבינה אותו...אבל למה הוא לא הבין אותי?
בכל אופן...
הזיכרונות מאז עלו בראשי...
מאז אותו יום..בו אני והוא..שתינו...חווינו את אהבתנו.....