QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 16/09/2005) נווווווווווו כבררררררררררררררררררררררררר 😠
😠
QUOTE נווווווווווו כבררררררררררררררררררררררררר
😠
בנותתת מצטערתת.!!!
אבל אני רוצהה עודד תגובותת..!!
6 לא מספיק!!חעחע...
עודדדדדד 3 תגובותתתת מבנות שונות וישש המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!
סתיוי.... 😛
יאללה נשמה המשךךך...!!!
שירוש
סתיוווווווו
הגזמתת כבר שבוע אין לנו המשךךךךך😢 😢
QUOTE (HeNNNNNNN @ 17/09/2005) סתיוווווווו
הגזמתת כבר שבוע אין לנו המשךךךךך😢 😢
דיי זה לא פייר, כל-כך לא פייר.
דיי זה מה זה לא בסדר מה שאת עושה!!
וואי!!
אני לא יודעת מה איתכןןןןןןןןןןןןן אבלל מה החלטתן לעשות לי מצפון או מההההה!?
אניי ישים!!
אני ינסה היוםםם אוקי??!!?!?לא מבטיחה רק אם אני ישן אצל חברה ש/לי..
ואם לאא..
אז מחר מבטיחההההההה!!!!
יאלללההההההההההההההההההההההה עוד תגובות..
חיחיח
שבתת שלום לכן...
ומצטערת..
סתיו'ששש 😛
???????????????
המשךךךךךךךךךךךךךךךך
טוב טוב מתחתי אותכןןןןן מספיק!!
אניי שמה עוד מעט פרקק...
ואני מצפהה להרבה תגובות...
תשמעוו גם יש לי מצבב רוח..
אזז נצלו את זההה שלא יהרסססססססססס
חעחע...
אוהבת מלא מלא...
סתיויי 😛
סתיוו'ששששש
איפה ההמשך?😢 😢
QUOTE (HeNNNNNNN @ 18/09/2005) סתיוו'ששששש
איפה ההמשך?😢 😢
😢
אני עוד מעט מסיימת לכתוב אותו..
מצטערת על העיכוב...
אתמול לא היה לי כוחח לסיים אותו..
חכו בסבלנות..חחח
סתיוי 😛