פיי איזה מ=ת=ח הרגת אותי ואולי זה ניר?
תודהה בנותתתתתת...
אמממ אני ממשיכה למתוח אותכן...
חעחע.....
עודדדד 3 תגובות....
חולהההההההההההההההההההההה עלייייייייכן!
תביאו עוד אופציותתתתת מי יהיה באוטו...
סתיוי 😛
שימי כבר המשךךך חחח
אני עוד שניה מתהה פההה
המשךךךךךךךךךךךךךךךך
יאללה עוד תגובה אחתתתתתתתתתת
סתיווש אתה רוצה להרוג אותי?
בעצם כבר הרגת!
שימי כבר המשךךך
חחחחחח סוריייייי!!!!
תחזריייי..רק אל תמותיייייייייייייי....
ו...ביקשתי עוד 3 תגובות מבנות שונות...
מה שהגבתן לא ניחשב...חעחע סוריי....
עודד 3 יאללההה חעחע...
מוואהה ענקיתתתתתתתתתתת
וסורי שזה ככה מותח....
סתיוי 😛
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 15/09/2005) חחחחחח סוריייייי!!!!
תחזריייי..רק אל תמותיייייייייייייי....
ו...ביקשתי עוד 3 תגובות מבנות שונות...
מה שהגבתן לא ניחשב...חעחע סוריי....
עודד 3 יאללההה חעחע...
מוואהה ענקיתתתתתתתתתתת
וסורי שזה ככה מותח....
סתיוי 😛
את רעההה בטרוףףףףףף=[[
אני לא רעה...את רעה שאת חושבת שאני רעהה...
חיחי..
למה רעה?!
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 15/09/2005) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 15/09/2005) חחחחחח סוריייייי!!!!
תחזריייי..רק אל תמותיייייייייייייי....
ו...ביקשתי עוד 3 תגובות מבנות שונות...
מה שהגבתן לא ניחשב...חעחע סוריי....
עודד 3 יאללההה חעחע...
מוואהה ענקיתתתתתתתתתתת
וסורי שזה ככה מותח....
סתיוי 😛
את רעההה בטרוףףףףףף=[[
לגמריי 😠 😠 😢 😢 😢
נווו אני מריגשהה רעע עכשיו=[
אני רושמת המשךך לסיפורר השני שלי פשוט..
מצטערתת..
אוליי יהיה ליי זמן עוד מעט לכתובב המשך....
וחצמיזהה שחסרותת עוד כמהה תגובותת...נכון!?חח
סתיוי 😛
נווווווווווו כבררררררררררררררררררררררררר 😠