מה זה נו כמה?!
זה שקיבלתי 4 תגובות מבנות שונות לא אומר שתקבלו המשך..!!
תגיבו עוד...
סתיויייי
אמאאאאאאאאאאאאאאאאא
אנייייייייי בשוקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
הסיפורר הגיעעעעע לעמודד השנייייייייי?!!?! 😠
איכככככככככ מגעילותתתתתתתתת!!!!
עכשיו שום דבר לא יעזורר והינה אני אומרת ולאא מתחרטתתתתתתתת...
איןן המשכים..
פהה הסיפורר ניגמרררררררררררררררררררררררר
איכככככככככככככ
מששש שבועע טוב עשיתןן ליייייייייייייי...
בעיייייייייייייייייייייייייייי
סתיו את מגזימה מזה כל הצומי הזה? ושתדעי שיש לך סיפור ליגה! אני לא מבינה מה עף עלך? את יודעת שיש עוד מלא קוראים שפשוט קוראים? בלי להגיב.? ושתדעי שאני אחת מהם! באאמתתת! לא אמרתי לך באייסי אבל בחופש ישבתי כל הלילה וקראתי עמוד אחרי עמוד! 98 עמודים קראתי! ושלא תחשבי אני כזה קוראתת ומפסיקה כי אני מהת לישון אבל אז במיטה אני לא נרדמת אז הולכת לקרוא עוד כמה פרקיםםם וככה קראתי 98 עמודים בלילההה וישלי שתי חברות פה שקוראות את הסיפור באמא שלי! וההן מטורפות על הסיפור שלך! אז שתדעי שקוראים אותו וחלאס עם צומי כי את באמת לא צכה אותו וזה גם לא בוגר לכותבת ליגות!
יווווווווווווווווווווו
איזההה מתוקהההההההההההה
אנייי בשוקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
קראתתת הכללללל חעחעח חמודהה..!!
אבללל תגיבייי!!
חיחי..
שמחהה שאהבתתתתתת!!
ודרך אגבב זה לא צומי בכללל!!
כייי מזה 3 תגובות?!!
זה מעצבןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!!!!!
ומגעיל!!
סתיוי
אזמה מאמי! כולה תגובה ואת נותנת לזה להעלות לך תסעיף?!
מיותר בובהה.. קבלי בכיף את התגובות שיש לך.. ואל תפסיקי לכתוב כי אפילו אם יש מישו אחד שמגיב.. לא רק הוא יתאכזבב.. כל מי שהגיב לך אי פעם וגמאני וחברות שלי נתאכזבב.. אבל מזה נתאכזב שאני לא אצא עלך הא?! למה אני אהיההה בכזהההההה דיכי !
חחחח איזה מתוקה...
את גם קוראת את הסיפור?
נו כהה יא משטרונגלתתת לא הבנתתת? חחח
חחחח טובב מאמייי קריאה נעימה...תנקסס