אוףףףףףףףףףף רק בתאל מגיבה!?
תצודהה רבה לכםםםםםםם!!!!
בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע עליכם..!!
איזה מעצבניםםם אתםםםםםםם!!!
סתייייייייייייייייו
מה אני עזז???
לא הגבתיייייייייי??.
הגבתייייייייייייייי
ותמשיכי כברררררררררררר
אני במתחחח
לפרקק החדש ששמתי אתמול לא הגבת...
רק עכשיו...
אבלל מה הקטע!?!?
איןן תגובות!?
לא צריךךךךךך..
אין גם המשךךךךךךךךךך!!
סתיוייי 😎
אבלל מה הקטע!?!?
איןן תגובות!?
לא צריךךךךךך..
אין גם המשךךךךךךךךךך!!
סתיוייי 😠
אופסייי
איך לא ראיתי את הפרק 😢
פדיחההה
בכל זאתת
מושלםםםםםםםםם
מאמי הבהלת אותי עם החלום הזהה יא משוגעתת
תמשיכי בובההה
איזה פארק יאאאאאפהה
סתיו'שש
תמשיכי בוביתת
מוואהההההההה
חחחחחח...
לאא נורא..
העיקרר קראתת אותו!?
וראית שהכל טובב!?
חחח...
מתהה עליייך...
הכל מקרהה...
כברר יומייםם וחצי ניראה ליי יש את ההמשךך ורק 2 תגובות!!!??!!?
בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע...
לאא בא לי להמשיךך את הסיפורררר זה דוחהה כבררררררררררר
עהעהאעאההההההה אני לא נחשבתתתתתתתתתתת?????😢 😢
לא שמתי לבב מאמי!!
כנראה שהגבת בדיוק שאני הגבתיי...
אבלל תודהה בובית!!!
אבלל זה לא ממש משנההה מש'ו....
2-3...
אותוו דברררררררררר...
איןן כימעטט תגובותתתתתתתתתתתתתת!!!!
כברר אמרתייי...
מגעילל לרשום את הסיפורררררררר..
לא אוהביםםם אותווווווו...
תודווו...
אתם קוראיםם אותוו בגלל שהתחלתםםםם לקרואאא וקראתם כבר עד עמוד 100+
ואתם מתבאסים להפסיקק...נו תודוו...
חלאסס סיפורר מכועררררררררררררררר....
אוליי אני יפסיקקקקקקקק אותו!?
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
נראה לךךךךךךך??
תיזהרי אפילו לא בצחוקקקקקקק
תיראייי התחילו הלימודים אין לכולם זמן להיכנס גם לי יש בקושי זמן היום יש לי כי אני לא לומדתת
אבל תראי סוף שבוע עכשיו יגיבווו ותמשיכיי
תיזהרי לחשוב על להפסיק אפילוו
אני לא רוצהה להפסיקק באמתתתתתתתת...!!
אבלל אני מבקשתת תגובות!?!!?
רבאקקקקקקקקקקקקקקקקקקק מזה 3 תגובות ביומייםםםםםםם!?!?!?
המשךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!