תודה בנות!!
אבל המילה אחת אני מאוכזבת..
מהבוקר שמתי את ההמשך ויש רק 3 תגובות?!
תודה..
לא ניראה לי יהיה המשךךך בזמןן הקרובב...
צטערת..
סתיוו'שששש
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 06/09/2005) תודה בנות!!
אבל המילה אחת אני מאוכזבת..
מהבוקר שמתי את ההמשך ויש רק 3 תגובות?!
תודה..
לא ניראה לי יהיה המשךךך בזמןן הקרובב...
צטערת..
סתיוו'שששש
תגידי את בסדר או משהו כזה?!!!?!!?
הפורום יבששש אם לא שמתת לבבבב..
מהבוקר..תחשבי.....בבוקר כולם בבצפר.ר.ויש כאלה שחוזרים רק עכשיו מבצפרררר..
אז תירגעי!
יגיבו לך נווו
אמאלההההההה מה יש להההההההה😢 😢
סתיוו'ששששששששש
תמשיכי בוביתת
מוואה ע-נ-ק-י-תתתתתתתתתתתתת
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 06/09/2005) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 06/09/2005) תודה בנות!!
אבל המילה אחת אני מאוכזבת..
מהבוקר שמתי את ההמשך ויש רק 3 תגובות?!
תודה..
לא ניראה לי יהיה המשךךך בזמןן הקרובב...
צטערת..
סתיוו'שששש
תגידי את בסדר או משהו כזה?!!!?!!?
הפורום יבששש אם לא שמתת לבבבב..
מהבוקר..תחשבי.....בבוקר כולם בבצפר.ר.ויש כאלה שחוזרים רק עכשיו מבצפרררר..
אז תירגעי!
יגיבו לך נווו
בת-אל צודקת לגמריי!
זה לא כמו בחופש כי זה בצפר..
אל תדאגי
קארין אולי את צודקת...
ואולי גם לרגע שכחתי..
טוב לא נורא...
אבל זה לא הכי מצדיק שיש ביצפר..
סבבה הבנתיי זה רק בשעות הבוקרר והצהריים..
אבל עכשיו כבר ערב..
ויש רק 4 תגובות!?
יש לך סיבה לזה!?
עזביי...
סתיוו'ש 😛
טוב פה באמת הזנחתי קצתת
וואי סתיוו'ששש
ארבע פרקים בערך קראתי עכשיוו !!!!!!
מושלם פשוטט
מ-ד-ה-י-ם !!!
איפה ניר נעלם לי??.
למה נראה לי היא בהריון ??
למרות שלא תעני לי שאלתי חחח !!!
תמשיכי בובהההה
ובננותת תגיבוו מהררר
ליגלו'שש חחח י'ננושטתתתתתתתתת קטנההההההה..!!!
דרך אגבב לא מגיע ליי איזהה מזל טובב על ה-100 עמודים!?!
חחחח...
מתהה עלייייייך ותודהה..
סתיויייי
חחחחחחחחחחח
אופסיייי
שכחתייייייייייייייייי
מזל טובבבבבבבבבבבב
שתזכי לעוד מאה דפים
ויותר חיחיחיח !!!
יומהולדת שמח ל100 דפיםם !!!!!
סתם נדפקתי חחח !!!!
יאללה בובה תמישיכי
חולה עלייך !!!
מואהה ענקיתת
ליגלוששש
חחח קרועהה אחתתתת...
מוואה
בנות...תגובות!?
מה קורהההההההה??
כן עם לא היה רק 5 תגובות הייתם מקבלים המשךךך מזמןןן..
עזבו..אתם לא רציניים..
סתיווווויי
גאדדדדדדד...אז הכל היה חלום?!?!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך