לא בבקשה תמשיכייייייייי!!!
יש לך סיפור מהמםםםםםםם!!!
פשוט מושלם!!!
יאללה פליז תמשיכייייייי....
מואה..לילוש..!!
חנושייייייייייייייייייייייייייייית בובית!!!!!
מה קרה?!!??!?!?!!? 😢
למה רע לך!?!?!?!
דברי איתי.. 330773485 😢
אני לא רוצה להמשיך כדי לא להרוס אותו אבל במילא אפ'חד לא מגיב עזבו !
😢 😢
בובה יש לך סיפור מהמם!!!
מה זה להפסיק/ להרוס אותו?!
תמשיכייי דחוףףףףףףףף
חחחחחחח יששש את ממשיכה אותוווווווו חיחי
שימי המשךך כפרה
מוואה ענקיתתת 😛
חנו'שש ילדה יפפהה מתה עלייך הסיפור דורש אבל דורש
ה=מ=ש=ך
מתה עלייך בובה 😍
אין עלייך בעולם!
וכל מה שיהיה לך תראי שאת תתגבר אליו!!
מוואאהה חולה עלייך נשמתיי... 😊
אילנושש ואודליוששש אני מתה אליכןן!!!!!!!!!!
מתה מתה מתה מתה מתההה..!!!!!!!!!!!
ונשנה את השם של רן ל.....עמרי..
המשך בקרוב חחחח
אני פשוט מאושרתתתתת הכל בזכות אילנהה ואודליהה הבובות שליי
עמרי,עמריקוש החמוד הזה השוון הזה..
עמרי: הנה ילדה יפה שלי מתקרבת מה קורה חיים שלי?
אני: וואלה הכל טוב מה איתך יפיוף??
נכנסנו לאוטובוס והתיישבנו ביחד..
עמרי: טוב אליאן תקשיבי אני רוצה שתפסיקי להסתובב עם טל
אני: מה אתה רוצה אתה לא תקבע לי עם מי להיות!!
ככה עבר לו חודש שאני הייתי עם טל כל כך אהבתי אותו רציתי אותו איתי הוא כל כך חמוד!! אבל רבתי עם מלא אנשים בזמן הזה אבל לי לא היה משנה העיקר שהייתי עם טלוש לי..
הייתי מאושרת ואז הסיוט התחיל!
טל:תקשיבי אליאן אני לא מרגיש אלייך כלום ואני מרגיש שאני כבול..
אני: אז למה לא אמרת לי קודם??
טל: כי היה לי כיף להתנשק איתך..
אני: אויש טל שתוק אתה טיפש אני שונאת אותך!!
טל: ביי ביי..
רצתי הביתה בכיתי כל הדרך כל כך הרבה בכיתי עליו על טל שכל כך אהבתי או שבעצם עדיין אוהבת אני הייתי פגוע רבתי עם החברות הקרובות שלי וזה כאב לי..!!
שככה בשבילו בשביל חרא שהיה איתי בגלל שהוא אוהב שאני מתנשקת איתו
התקלחתי אכלתי והלכתי לישון לא היה לי כוח לכלום היה לי רע כל כך רע וכמובן לא היה עם מי לדבר אמא בעבודה אבא בעבודה ואח שלי מממ.. וואלה אולי הוא בבית
אני: ניר!!!!!!!!!!
ניר: אני בחדר מפגרת!
אני: מה קורה מכוער??
ניר: מה קרה למה את ככה??
אני: זוכר את טל??
ניר: איך שאני לא ישכח על מה שעשית לי בגללו??
אני: אני מצטערת, טל הזה גמר איתי הוא לא אוהב אותי יותר.. ופשוט בכיתי כמו שלא בכיתי בחיים רציתי להתאבד..
ניר: את טיפשה הא?? על מי את בוכה עליו הוא סתם מכוער..
אני: אז מה הוא אהבת חיי אני אוהבת אותו..
ניר: תראי יש הרבה דגים בים בסוף תמצאי את הכריש שלך..
אני: חחח טיפשון יאאלה אני עפה ..
ניר: ביי מכוערת אחת
אני: אתה! ביי..
הלכתי לחדר שלי ואז ספיר שלחה לי הודעה באיסיקיו
אליאנוש תקשיבי טל טיפש אבל אל תבכי בישבילו כי מי ששווה את הדמעות שלך לא יגרום לך לבכות תתקשרי אליי בדחיפות
נבהלתי אז רצתי לקחתי ת'טלפון וחייגתי מרוב לחץ שחכתי ת'מספר ואז נזכרתי חייגתי והיא ענתה לי
ספיר: היי אליאנוש תקשיבי טל החמודי שלך..מספר לכולם שהוא ניצל אותך ושהוא בכלל לא אוהב אותך ושאת היית סתם משחק בהתערבות..
ניתקתי לא יכולתי בכיתי ים הייתי יכולה למלא אוףף הייתי כל כך עצובה פתאום צילצול..
יאאא ה=מ=ש=ך=ד=ח=ו=ף
סיפור מהמם!
חזרתי לסיפור ואפ'חד לא מגיב אוףףףף!!!!!!!! 😠 😠
סיפור מהמם!!
חנושה אל תעלבייי 😊
כולם ל=ה=ג=י=ב
מה כ"כ קשה לכם!??!
אוהבת את כולם.... 😂