המשךך וקשהה ..
כאילו דהה אני במתח חחח..(אני לא פקצה צאו מזה חחח)
שלך חנושית....
ניראה סיפור יפה ברמותתתתת 😁
שימי המשךךך בובה
מוואה ענקיתתת 😛
יאאלה אני רושמת המשך שנייה אבל..
והרגשתי שאני פשוט לא יכולה אז אמרתי לו..
אני: טל אני לא יכולה לנשק אותך פשוט לא יכולה
טל: זה לא שאת לא יכולה את לא רוצה חשבתי שאת רוצה אותי
אני: אני רוצה אותך אבל אני פשוט לא רוצה עכשיו שנתנשק אני מבולבלת עדייף שתלך..
ואז טל התקרב ונישק אותי בכוח ניסיתי להעיף אותו ממני אבל פשוט לא יכולתי ואז נשמעה דפיקה בדלת..
זה היה רן הוא נכנס
רן:את רוצה לשתות משו?
ואז הוא ראה את טל אלי ושאני בוכה הוא בא והעיף ממני את טל
כל כך בכיתי רציתי כל כך את הנשיקה הזאתי ושהיא הגיעה לא יכולתי..!!
בכיתי כל כך בכיתי שטל זה שאני מתה עליו עשה את זה רן דחף אותו מהחדר שלי והוא הספיק לצעוק
טל: תתחברי לאיסיקיו!
אני בכיתי ונרדמתי הרגשתי כל כך רע! קמתי והתחברתי לאיסיקיו..
טל>>החיים שלי.. (10:35 AM) :
אליאנוש תסלחי לי בבקשה..
+^+^אליאנוש+^+^+ (10:59 AM) :
אני לא רוצה יותר שתדבר איתי בחיים!!
טל>>החיים שלי.. (10:35 AM) :
אליאן בבקשה!!
+^+^אליאנוש+^+^+ (10:59 AM) :
אתה מגעיל אותי אחרי מה שעשית בחיים אני לא יסלח לך!
טל>>החיים שלי.. (10:35 AM) :
תקשיבי אליאן אני חושב שאני אוהב אותך ואנילא יכולתי להתעפק עד שתסכימי שניתן נשיקה
+^+^אליאנוש+^+^+ (10:59 AM) :
טוב טל אני יסלח לך אבל רק הפעם בגלל שאני מתה עלייך
טל>>החיים שלי.. (10:35 AM) :
מחר תבואי אלי..
+^+^אליאנוש+^+^+ (10:59 AM) :
לא יודעת עם מחר מתאים לי..
טל>>החיים שלי.. (10:35 AM) :
אז תגידי לי עם כן או לא..
+^+^אליאנוש+^+^+ (10:59 AM) :
טוב אני עפתיי ביי מאמי מתה עלייך
טל>>החיים שלי.. (10:35 AM) :
גם אני עלייך נסיכה שלי
+^+^אליאנוש+^+^+ (10:59 AM) :
בעיי..
פתאום נשמעה דפיקה בדלת..
רוצים המשך?! תגיבו והפעם 8 תגובות ויש המשך עוד היום!!!!
מושלםםםםם
שימי המשךךך כפרה
מוואה ענקיתתת 😛
יפה !!! 😁
המשך .......... !
לוב יו אול ==> נדיושששששששששששש...... !
יאאאאא איזה יפה..
קראאתיי עכשיו את כל הסיפור..
מדהים
יאלה המשך!! 😛
גלוש- 😊
יאאא איזה ילד...
חצוףף
המשךךךך!!!!
היא ולא אחרת שיר ראיתי את שיר ופשוט לא יכולתי להסתכל לה בעניים..
הייתי כל כך נבוכה לא חשבתי שככה יראו הפנים שלה כולה הייתה מכות וחבלות כל כך הצטערתי על עצמי עשיתי טעות כל כך גדולה שבכלל התייחסתי אליה
אני: שיר תקשיבי אני מצטערת על מה שעשיתי אתמול לא התכוונתי אבל זה מעצבן שאת כל הזמן רק מציקה לי
שיר: זה בסדר אליאן אני אשמה שהתגרתי בך!
אני: טוב בקיצור שיר אני רוצה שניהיה חברות ...
מה אמרתי?! אני ושיר חברת אין מצב שיר ואני תמיד היינו אויבות
שיר: גם אני רוצה והיא חיבקה אותי..
הגענו בית הספר וטל היה בכניסה לבית הספר הוא בא אלי ונזכרתי באתמול כל כך שנאתי אותו אבל אהבתי אותו ונתתי לו חיבוק
טל: אליאנוש יפיופה אני מת עלייך
אני: גם אני טלוש אתה החיים שלי..
טל: יאאלה בואי לכיתה יפה שלי..
הייתי מאושרת ביליתי את כל היום עם טל הייתי כל כך שמחה וחזרנו ביחד הביתה עם ספיר הלכנו אלייה ופשוט מרוב אושר רצינו לעשות את הדבר האהוב אלינו שופינג!!
הגענו לקניון קנינו בגדים
היא: חצאית מיני שחורה וחולצה של לי קופר לבנה ושחורה ומגף שחור
אני: חצאית מיני ורודה וחולצה של דיזל ורודה ומגף בדיוק כמו של ספיר רק ורוד..
יצאנו מאושרות וכל אחת חזרה הביתה
ואז אח שלי התקשר אלי
+נ+ב -- > מתקשר..
אני: היי יניב מה אתה רוצה?
יניב: סעמק בואי עכשיו הביתה חוצפנית!!
אני: טוב טוב ואה ואה ה אתה לחוץ?!
יניב: בואי ותסתמי ביי!!
אמרתי לספיר שאחי לחוץ והוא רוצה שאני יבוא הביתה אז רצתי פשוט רצתי הביתה הייתי לחוצה הגעתי פתחתי ת'דלת
ויניב ישר קפץ אליי
יניב: את יודעת מה מצאו היום בשירותים של השיכבה שלכם?!
אני: מה מצאו ?
יניב: את טלוש הזה מעשן!!
אני: מהה?!
יניב: כן כן זה מה מצאו בקיצור אל תתקרבי אליו!
אני: אבל יניב אני אוהבת אותו
יניב: מעמניין לי ת'תחת אני לא רוצה שתהיי נרקומנית
אני: חחחחח אתה גם כן מבין מהחיים שלך!!
יניב: עופי מפה מפגרת לכי תהיי כמו טל טיפשה!!
רצתי לחדר ובכיתי בכיתי כיאילו העולם חרב נרדמתי וכשהתעוררתי הרגשתי מישהו מלטף אותי..
תגיבו!!!!!! אתם לא אוהבים ת'סיפור תגידו לי שאני ידע עם להפסיק לכתוב..
יאאאאא בטח טל ידרדר אותההה
אל תפסיקי תסיפור מאמיי
יש כאלה שפשוט מתעצלים להגיבב
אבל הסיפורר שלך מעלףף!!
המשך בובהה
אוהבת אותך פולל
בתאלושששש =]]
מ=ה=מ=םםםם
אל תפסיקי את הסיפור הוא מושלםםםם
שימי המשךך בובה
מוואה ענקיתתת 😛
בננות תקשיבו רע לי ואני לא מצליחה להמשיך ת'סיפור אני לא יפסיק אותו משרוצה להמשיך אותו שתיכנס לאיסיקיו שלי
293110866
אוהבת חנושש.. 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢