את טל הוא עמד כולם ישבו בספסל והוא סיפר לכולם מה עשינו ביחד את כל הסודות שלנו
אני: טלללל!!! איך אתה יכול?! חשבתי שאתה אוהב אותי..
טל: אליאן חכי..
רצתי לא יודעת לאן אבל רצתי, רציתי אחרי רץ טל!
טל: אליאן תעצרי בבקשה!
אני: לך חתיכת מנוול אתה שקרן וטיפש!
העטתי את הריצה שלי עד שהתחלתי ללכת ואז התיישבתי על ספסל בכיתי טל בא
טל: בבקשה אליאן תקשיבי לי..
אני: אין לי מה להקשיב לך אתה סתם ילד אני לא שמה עלייך טל: אליאן הייתי שבור
ואז ראיתי את אילנה רצה לעברנו צעקתי לה
אני: אילנה מאמי למה רצת אחרי?!
אילנה: מזה למה?! את לא תתקרבי לטל רק רע הוא עושה הזבל הזה טל עוף מפה בה ביי..
חייכתי ואמרתי לו ביי
הוא הסתובב כמה פעם וכשהוא הפסיק התפרצתי בכיתי בכיתי לא הפסקתי לבכות
אילנה: למה את בוכה עליו הוא סתם טיפש!
אני: אילנה קשה לי אני אוהבת אותו והוא פגע בי
אילנה: בנים סתם דפוקים ..
אני: חייכתי אלייה נוו.. גם אלוש שלך דפוק?
אילנה: אלי עדיין לא סגור עם הוא בן או בת ..
צחקנו שתיינו..
ואז בא אלי.. התפקענו מצחוק..
אני: מדברים על החמור והנה הוא מגיע..
אלי: אני חמור?!
אילנה: מה פתאום חמוד מאמי.. ונתנה לו נשיקה בפה
הם היו כל כך חמודים ביחד הם אהבו אחד את השני כמו בעל ואישה..
אלי: תגידי אליאן למה את בוכה מאמי??
אני: כי.. טל... אמר...לכולם...
אלי: מה הוא אמר??
אני: הוא אמר לכולם מה שהיינו עושים ביחד בכיתי..
אילנה: טוב אלוש אני ואילאנוש נזוז בה ביי מאמי דבר איתי..
אלי: ביי אליאנוש אני ינסה לדבר עם טל..אילנוש מת עלייך ונתן לה נשיקה..
נתתי לאלי נשיקה בלחי והלכנו..
שתקנו כל הדרך הביתה נהגענו לקצה הרחוב ואז נפרדנו נתתי נשיקה לאילנה ואמרתי לה שאני אוהבת אותה!
נכנסתי לרחוב שלי ולייד הדלת חיכתה לי הפתעה..
חןןןןןןןןן
מתה עלייךך שווה שליי תודה על הסיפוור הוא כזה מהמם!!
אני חולה עלייך ואת חייבת להמשיךךךךךך
לא אוהביםםם?!?!?!?!?!?!?! תגיבוו נוו פליזזז...😢 😢
אילנושש גם אני אוהבתת אותךךך!!!
המשך
מאמי תביני זה שלא מגיבים זה לא אומר שלא אוהבים יש כאלה שפשוט עצלנים
אוהבת מלא
+*+הילוש+*+
חנושה...
מתות עלייך אני +אילנו'ש........
חח תרשמי ת'המשך אנחנו מתות עלייךך והסיפור ממש מעניין!!
תגיבווווו😢 😢 😢 😢 😢
מגעילים!!!!!!!!!!!!
מי רוצה מכות?!?!?
עכשיו!!! מי שלא מגיב לחנושה שלי מקבל מכותהה... יש מבין.!?!
ע=כ=ש=י=ו!
😁 חח אוהבת..!!!
זה היה טל הוא בא לבקש סליחה..
טל: טוב אליאן אל תסלחי לי אבל לפחות תקשיבי לי..
אני אוהב אותך אני רוצה שנחזור
אני: טל אני אוהבבת אותך אבל אני רק נפגעת מזה אתה, ניסיתי סיגרייה בשביל ואתה כלום לעשית בשבילי עם חברות שלי רבתי בגללך אני כבר לא יודעת מה לעשות איתך אתה רק עושה לי רע! מה עשיתי לך למה אתה עושה את זה?!?
כשאוהבים לא עושים את זה אתה לא אוהב אותי בכלל..-כל כך שמחתי שאמרתי לו את זה אבל הייתי עצובה כי רבתי איתו כל כך אהבתי אותו הוא היה האהבה הראשונה שלי והוא עדיין..
טל: אני מצטערת על הכל אני יעשה אותך מאושרת בבקשה תחזרי אליי אני מרגיש ריק בלעדייך..
אני: טוב מאמי אני אוהבת אותך-מה אמרתי?! למה אני תמיד מתפשרת על מה שלא טוב לי אוףף טוב פעם הבאה אני יגיד לו..
אז נפתחה הדלת וזה היה אח שלי ניר..
הוא תפס אותי ודחף אותי פנימה ונעל את הדלת..
ניר: אתה לא מבין מה אני אומר לך אה??
טל: אני אוהב אותה מה אני יעשה..
ניר: שתינו יודעים טוב מאוד שלא
טל: אתה אולי חושב שלא אני יודע שאני אוהב אותה..
ניר: טוב ממש.. תקשיב לי אני אומר לך אתה לא מתקרב אלייה זה אומר אתה לא מתקרב אלייה מבין?!
טל:אני יתקרב אלייה אני אוהב אותה שמעת?! אוהב אותה..
פתאום שמעתי ט=ר=א=ח
טל: אני הולך ביי!!
אני:ביי טל..
נפלתי על הריצפה ובכיתי למה הוא עושה לי את זה אני אוהבת אותו הוא יודע את זה..
ניר ניכנס וראה אותי וניגש אליי..
ניר: את עוד תודי לי על זה..
אני: ממש לא אתה הורס לי את החיים מגעיל אחדד..
דחפתי אותו ועליתי לחדר שלי הדלקתי את המערכת ושמעתי את השיר מעמקים
"ממעמקים באת אליי בואי אליי בשובך שוב האור יחזור לעיניי..." ואז נשמעה דפיקה בדלת...
נוו אני כתבתי את זה בישבילכם ואתםם אפילו לא שמיםם לבב לזהה אוףף איזה חראותתת
מהמםםםם
חןןןן זה שלא מגיבים ילדים זה לא אומר שהם לא אוהבים ת'סיפור פשוט אין להם כח להגיב.....!!
שימי המשךךך כפרה
מוואה ענקיתתת 😛
תשני קצתת זה מזכיר לי ת'סיפור של נושיתת..פשוט לומר לא
אבלל סיפור יפהה...המשך בוביתת 😊