ממממ...
זה ממש לא הולך להיות דומה לסיפור של נושית ממש לא אבל על אותו עיקרון
המשךךךךךךךך!!!
ד~חוף!!
הסיפור נעשה יותר ויותר מענייין!
חן תרשמי ת'סיפור את לא צריכה תגובות!!!!!
הסיפור שלך הוא הכי טוב משל כולנו ביחדד..!! 😊 😛 😁
המשךךךך דחוףףף דחוףףףףף
לאה 😯
: 😊 חנווווווווווווושש אנחנו רוצות המשךךךךךךךך
אנחנו אוהבות אותך ואת הסיפור שלך בובהה
טוב אני סוגרתת ת'אשכולל אפ'חד לא מגיב וזהוו יאאלה אני יפתח סיפור אחררר...
חנו'ששש אל תסגרי ת'אשכול בובהההההה 😢
פליזז נשמתיייי
מוואה ענקיתתת 😛