וואי איזה מהמםםםםםםם
המשך מהררררררר!!
עוד 3 תגובות ואני שמה המשך!!
יאאלה מהרר זה הולך להיות סיפור כזה מסובך!! 😉
המששששששששששךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךך!! חנושששששששש
סיפרו מהמהמהםם!!
😂
יניב:היי אליאן בואי הנה תכירי זה רן..
אני:היי רן נתתי לו נשיקה בלחי והלכתי עצובה ומבואסת
לא הזכרתי אבל יניב בכיתה ט' ואני בכיתה ז'
רן הוא חבר שלו והוא נראה פיצוץ עניית תכלת ושיער שחור סיני..
אז איפה היינו אה כן..
עליתי לחדר והייתי מבואסת נורא..
פתאום מישהו דפק בדלת..
אני: מי זה?!
רן: היי חמודה זה אני רן..
אני: כנס..
רן: היי מאמי מה קרה למה בכית?
אני: עזוב עניין של בנות..
רן: תגידי לי עם זה קשור בבן אני יכול לעזור לך..
אני: טוב נו אז ילד אחד היום נידלקתי עליו ולא נראה לי שהוא רוצה אותי..
רן: אוי נו באמת איזה ילד טיפש לא ירצה אותך את כל כך יפה והוא הסתכל לי בעניים ואני לו ופשוט חייך חיוך כובש כזה..
אני: תודה עזרת לי ונתתי לו נשיקה וחיבוק..
ואז הטלפון צילצל זה היה מספר חסוי..
החסוי: הלו אליאן את פה?
אני: כן ..
החסוי: תקשיבי את רוצה שאני יבוא אלייך?
אני: מי זה?
החסוי: אהה חחח את לא מזהה את הקול שלי עדיין זה טל..
אני: אהה טלוש מה קורה מאמי??
טל: הכל טוב חיי מה איתך??
אני: וואלה משתפר יאאלה מאמי בוא אלי עוד חצי שעה..
טל: טוב חיים שלי אני עף להתארגן
הדלקתי מוזיקה הורדתי ת'ג'ינס ות'חולצה והמוזיקה עשתה לי חשק לרקוד אז רקדתי כמו משוגעת ואז נכנס לחדר...
רן הוא ראה אותי חצי ערומה ישר לבשתי חולצה והוא התחיל לצחוק צחקתי איתו והוא שאל אותי נו מה נסגר עם הבן הזה?
אני: קוראים לו טל..והוא בא אלי עוד מעט חיבקתי אותו והוא אותי הרגשתי כל כך מוגנת בידיים שלו כל כך שלווה והלב שלי פשוט קפץ רק שהוא התקרב אלי..
רן: מאמי אני חייב לעוף והוא נתן לי נשיקה בלחי והלך לחדר של אח שלי..
בנתיים התלבשתי ואז הגיע טל
אני: כנס כבר..
טל: חח טוב מאמי
למדנו שעה וחצי ככה..ואז כבר נמאס לו..
טל: אין לי כח לשבת על הכיסא יותר..
אני: שב על המיטה שלי חח..
טל: טוב בסדר..
התיישבנו על המיטה..
טל: נו אז מה את עושה היום בערב?!
אני: ואייי אויייי שכחתי הייתי אמורה ללכת לספיר אחרי בית הספר!!
טל: תרגיעי תתקשרי אלייה עכשיו ותסבירי לה..
התקשרתי לספיר
מחייג ל-- > ספ!ש החצ+ השנ+ של+
אני: הלו..
ספיר: היי מה קרה מותק איפה היית למה לא באת?
אני: לא תאמיני מה היה רבתי עם שיר מכות והרחתי מהר עם טל שלא תלך ותלשין זאתי..
ספיר: חח פושעת יאאלה הפעם אני סולחת לך שלא באת מחר את יושנת אצלי..
אני: טוב במילא חופש פסח אמא שלי לא תעשה לי בעיה..
ניתקנו..
טל: את רואה? את תמיד נלחצת מכל דבר..
אני: חח נכון נאנחתי ונשכבתי לאחור
כך עשה גם טל..
טל הסתכל לי בעניים ואמר לי את מוצאת חן בעיניי מהרגע הראשון שראיתי אותך..אמרתי לו: גם אתה בעיניי..
ואז הוא פשוט בא לנשק אותי ...
המשמשמשמששךשךשךשךשךךש!!
עווווווווד!!! ממש עכשיווווווווווווווווווווווווווו
אני דורשת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😁
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
דחוףףףףףףףףףףףףףףףףף 🙄
עוד אין המשך?!?! 😢 😢
אני יהיה עצופית!!! 😢
שימי המשךךךךךךךךךךךךךךךך
😁
המשך ומהר לפני שאני ידקור את עצמי
נשמעע טובבבבבבבבבבבבבבבב
המשך כפרות