חחחחחח יש לנו מורה למתימטיקה גם לה לא חסר,
שתבין רוב הכיתה אצליינו לא יודעים רוסית ,
הידיד הכי הכי הכי טוב שלי לא יודע רוסית,
נו מה אתה רוצה מהמסכן?!,
הוא חצי מרוקאי וחצי תימני,
מה לו ולרוסית?!,
אז הטיפשה מדברת איתו ברוסית,
וזה תמיד שואל אותי מה היא אומרת לו,
אני הפרשנית שם,
וכמה שאנחנו אומרים לה שהוא לא יודע רוסית,
ולא מבין מה היא רוצה מהחיים שלו היא לא קולטת,
ממשיכה לדבר איתו רוסית,
וכנ"ל בכיתה שלנו,
היא מדברת רוסית עם כולם,
מסבירה ברוסית חופשי,
רוב הכיתה ,
לא מבינים כלום!!,
הם מסבירים לה ואומרים לה והיא לא,
סתומה!! חחחחחח,
וגם היא תמיד נופלת עלי,
יש לה מצב רוח קרבי אז אני אשמה,
צורחת עלי חופשי
חח את רוסיה? ואצלנו חצי מהבית ספר רוסים...
מצטער כאילו אצלנו באים מכמה ישובים מהאזור ...
אז כמעט הרוב בבניי עייש זה רוסים או תימנים.. אז כל המורות לאנגלית שלנו רוסיות..
וחצי מהבית ספר רוסי אז כל היום קללות ברוסית שאני לא מבין כלום !!
ודרך אגב מיקה רוסית חיחיף)
כה אני חצי רוסיה וחצי רומניה,
מה העדה שלך?,
וואלה?,
אני לא צריכה את זה,
אני יודעת לקלל ברוסית חלק,
יורדת כל הזמן על אחותי הקטנה ,
לא הבנתי ת'מילים האחרונות,
אתה מה?
חחחח כתבתי שמיקה רוסיה מיקה ילדה מהפורום... גם באה מבני עייש .. אבא שלה ראש המועצה שמה תנו ריספקט.. וכן כן היא איתנו בפורום.. חיחיח בטח כולכם מתרגשים....
ואני 3 רבעים ימני ורבע טריפולי
וואלה,
מה הניק שלה?,
באמת ריספקט!!,
וגם לי ריספקט!!,
שעוד לא הגעתי לבית-משוגעים עם הצרחות של האחים התאומים בני הפחות משנה שלי!!,
והאחות הקטנה בת ה-10 שהתחביב שלה זה לשגע אותי,
כך זה כשיש אחים ואחיות קטנים ואין אחים ואחיות גדולים 😉 ,
אני הכי גדולה,
סבבה מאמי
QUOTE (ילדונות_17 @ 03/04/2005) וואלה,
מה הניק שלה?,
באמת ריספקט!!,
וגם לי ריספקט!!,
שעוד לא הגעתי לבית-משוגעים עם הצרחות של האחים התאומים בני הפחות משנה שלי!!,
והאחות הקטנה בת ה-10 שהתחביב שלה זה לשגע אותי,
כך זה כשיש אחים ואחיות קטנים ואין אחים ואחיות גדולים 😉 ,
אני הכי גדולה,
סבבה מאמי
חח אני הכי קטן.. אבל לפני שנה שנתיים הייתי משגע תחים שלי..
כי הייתי פונק תמד הייתי מציק להם, ואז שהם היו כאים אליי להרביץ לי הייתי עושה הצגה לאבא שלי שהם מרביצים לי וזה
ואז אבא שלי היה נותן לי תמחשב תכמן חיחיחי
אבל זה מה כיף אחים קטנים יש לי בן דוד בן שנתיים וחצי ואני מת ליו הוא כזה בונבון שאפשר למות קבלי איזה מאמי אפשר לטרוף אותו הוא יודע לדבר כמו אחד בן 5... איןןן אני מת עליוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו אז הוא קצת משגע אותי אבל עדיין ... אני מת עליו:
http://img170.exs.cx/img170/8058/f10000163po.jpg
http://img170.exs.cx/img170/3186/f10000205dm.jpg
וזה הניק שלה: mikosh
איזה מתוקקקקקקקקק,
באמת לאכול אותו!!!!!!,
ת'אמת,
למרות הריבים,
אחים ואחיות מתים אחד/ת על השני/ה למרות שלפעמים שוכחים את זה,
וואלה,
ריספקט!!!
את חייבת לשמוע אותו כדי להבין ד כמה הוא מתוק !!!!!!!
וצדקת בכל מיקרה אחית רבים ומשלימים אחרי שניה
ויאלה עפתי למיטה אני מת מעייפות התרוצצתי כל היום בגשם בי נשמה לילה טוב ...
נ.ב יש לי תאיי סי שלך? ואם לא תביאי נדבר שם חבל סתם להציף פה
אוקי,
שיהיה לך לילה טוב מאמי,
ביי,
וצודק 😉
חח לא משנה ואת מזכירה לי שחקנית........או איזה מפורסמת לא יודע .. גררררררררר אוף את דומה למישהי אבל למי?
וואלה?,
היחידה שאמרו לי שאני דומה לה זה לאמא שלי,
והיא לא שחקנית ולא מפורסמת,
אז אין לי מושג 😉
קראתי ת'סיפור והוא מהמם!!
תמשיך [=
אוהבת,חן.
אז אולי בגלל שהסתכלתי עלייך כל שניה אני כבר חושב שאת מפורסמת