יאאא כפרות עליךךך איזה סיפור מושלםםםםם
תמשיך יפיופיייי
לאב יו-=> לילושית
יא איזה חולה...חחח...מסכנה היא צריכה טיפול דחוףףף..!!!
טלוש מאמי המשך דחוווףףף!!
סיפור משגעעע...!!
מווואאהה שלי!
לכל אלה שמתכננות על טל אז ככה..
אף אחת ממכן לא מתקרבת אליו
אני והוא חברים[כמה זמן טל?רבע שעה?]
טל לאב יו חבר שלי=)
•^הילוש\נולי^•
ושים המשך
😊
גרררררר חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי הילה ..!
שלולה
"..יא איזה חולה...חחח...מסכנה היא צריכה טיפול דחוףףף..!!!
טלוש מאמי המשך דחוווףףף!!
סיפור משגעעע...!!
מווואאהה שלי! .."
חחחח כמו תובל.. מזכירה את תובל משגעות..(אני מדבר על תובל, כאילו לא הייתי כב בערך, אבל כבר לא!!)
SEXYman גרררררררררררררררררררררררררררררררר
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😁
מתה עלך
----הילו-----
אה לגנוב ... אני גנבתי תגרררר משלי
הזכויות שמורות לשלי .... !!!
ופשוט כיף להגיד גרר
וגם אני חולה עלייך... קיפוש
וואי מה היא מפגרת שתילך לטיפול שישלחו אותה למוסד לחולי נפש
חח סיפור מהמם..
תמשיך מאמי.
אוהבת מלא,חן.
QUOTE (SEXYman @ 03/04/2005) אז אולי בגלל שהסתכלתי עלייך כל שניה אני כבר חושב שאת מפורסמת
חמוד,
ת' מאמי
נ.ב. סיפור מדהים,
מחכה בקוצר רוח להמשך 😉
טלללללללללו קבל משפט חמוד
---לא סוודר ולא מעיל יחממו אותך תמיד---------
גררררררררררר קר לי=[[[
ושים המשך
~הילו~
אמאאאאאאאא איזה משוגעת הילדהההההההההה 😢
טללללללל שים המשך נשמה
מוואה ענקיתתת 😛
סיפור מושלםםם....
אההה..וד"א...ההודעה שהייתה לי לפניי כמה ימים..משהו על החתיך וכאלה..
אז לא חשובבב...
כי ראיתי תמונה שלך..כניראה...אבל לא בטוח...אז ל-א ח--ש-ו-ב!!!!!...
תמשיך ..סיפור מהמם!!!..כמה כישרון..וואייי
אורושש.. 😊
מה שלומכם אנשים עוד איזה חצי שעה אני יביא תפרק הבא.. הולך להיות מעניין..
ושלולה שניתי תסוף כי הוא קצת מוגזם( וגם לך מיקה)
אה טוב טל אליי לא מתייחסים?סבבה זוכרת לך 😢