סיפור מהמם..
ה~מ~ש~ך...
😊
וואי טל הקטע האחרון מזה דוחה... איכסססס
טוב ניסלח לך...
סיפור מדהיייים
המשךךךך!!!
מואה..לילוששש!!
סיפור מושלללםםם
תמשיך נשמההה
לאביו.. לילושית 😊
QUOTE (L-I-T-A-L @ 05/04/2005) וואי טל הקטע האחרון מזה דוחה... איכסססס
טוב ניסלח לך...
סיפור מדהיייים
המשךךךך!!!
מואה..לילוששש!!
שלי ומיקה קראו את זה אבל אמרת למיקה לשנות.. כאילו שאני והיא אמרה לא לא!!
ותודה על התגובות
המשךך..פלייזזז..
וואיי וואיי...איזה מתח..חחח..
הגעת לקטע מעניין!!.. 😊
חחחח נכון טל טוב שלא שינית.........
סוף סוף משו מעניין חח סתם 😊
סיפור מהמםםםם המשךךךךךך
פרק מ
אני:" עצרי...................."!!
דניאל:" מה קרה?"
אני:" אין קונדום!!"
דניאל:" אה הבהלת אותי ..."
אאני:" וטוב שכך מזל שלא המשכנו , והיינו נסחפים ומגיעים למקומות לא רצויים כמו הרין וכו'.."
דניאל:, לא נוררא בוא נמשיך, נקח גלולות של יום שאחרי.."
אני:" נו באמת יהיה ללנו הרבה בזדמניות , אבל עכשיו לא אאם אין קונדום לא !! זה מסוכן, שמעתי מה ד"ר יסור אמרת שזה חומר נורא חזק שאפשר לקחת רק פעמיים בבחיים או פעם אחד!!! וזה לא שאת במצוקה , פשוט זה מפחיד לחשוב שאני יהיה אבא!"
דניאל:"אתה לא תיהיה אבא, אני יקח תגלולה ..."
אני:" אני אוהב אותך ואני לא רוצה לפגוע בך , כל בן היה מסכים להמשיך, אבל גרררר אני פוחד שתכנסי להיון!!"
דניאל:" אני לא יכנס .... "( ועשתה כזה פרצוץ של אוף איתך !!)
אני:" טוב נשמתי חיכנו לזה הרבה זמן אזס בואי נמשיך..." ( זה היה פשוט מהנה , פעם רשונה עם בת שאני נורא אוהב , אחרי זה היינו קשורים אחד לשני נורא נורא , שלא היה אכפת לנו מכלום..)
אחרי הסקס שככבנו על המיטה שנינו ערמים וחיבקנו אחד תשני , הרגשתי קצת פח אחרי המעשה כי גררר אולי היא תיכנס להריון ... ולי היייתי צריך להפסיק ולא להמשיך, כי קצת אחריות מצידי ....
שנינו היינו חצי עייפים, אז נכנסו שנינו למקלחת והתלחקנו באמבטיה ביחד , עשינו אמבטיית קצף והיה מזה כיף, שנינו לבד בתוך אמבטיית כסף עם אהבה גדולה מסביב ונוסף לכל ערומים........ התקרבתי לשבת לידה , והיא אמרה לי שהיא נורא נהנתה והיא נורא אהבה שאיך ניסתי שלא לשכב מתוך דאגה , כי עדיין מה שאמרתי זזה נכון , אבל היא הייתה נורא יפה שהיא בלי בגדים יש לה גוף הורס שאני לא יפרט כעת... ניסנו אחר כך להיתנשק מתחת למחים אבל לא הצלחנו כי נחנקנו ורק התפקענו אחרי זה ...
יצאנו מהמים ואני ניבתי ותה והיא ניגבה אותי , התלבשנו וינמנו לשעה , שקמנו ראינו שהשעה כבר 3 אז לוויתי את דשניאל לכיוון הבית שלה אבל אחרי שיכנועים קלים , השתכעתי להישאר אצלה, ושם היה דבר ששוב חזר על עצמו ! מתחת לדלת חיכה מכתב , " כל המשחק רק מתחיל"
ושוב חזר כל הפחד החרדה הכאב במבוכה וכו.................
אבל אני ומית שמנו על זה זין כי אחרי התאחדנו היום לא היה אכפת לנו מאף אחד ,נכנסו הביתה שלה בסתלבט מחובקים ,ואימא שלה אמרה לי שלום כזה מעצבן , כי היא ידעה שבגדתי בה , דניאל החזירה לה פרצוץ עצבנו ועלינו לכיוון החדר :
אני:" דיאל תגידי הכל מוכן לטיול?"
דניאל:" כן הכל, מבגדים עד לסוללות"
אני:" אה סבבה , ואת עוברת דירה?"
דניאל:" לא למה?"
אני:" כי לקחת מזוודה ענית חשבתי כבר מה קרה ..😊"
דדניאל:" חחחחחחחחח סך הכל כמה בגדים.."
אני:" ... רק כמה?"
דניאל:" נו מה את רוצה אני בת .."
אני:" חחח טוב מאמי " ונתנתי לה נשיקה בפה"
ופתאום עף מכתב נפל בחדר שלי...
פתחנו אותה , וגרר מה היה בו!!!
תגיבו!!
וואיי!!!..
איזה בן אדם אחראי!!!...
ממש כל הכבוד!!!...
תמשיך פליזוש!!..
אורוש.. 😊
יאא איזה חולת נפש הימית הזאת!
המשךך
תודה על תגובות אבל תנו עוד 3 אני ממשיך
יאאא סיפור מדליק יפה וחמודיי
תמשיךך נורא אהבתיי!!
אורין..
תמשיך בבקשה!!!
התאהבתי בסיפור שלך!!!
פשוט התמכרתי..
אתה חייב להמשיך!!!
אורוש.. 😊
טוב טל אולי די עם ה-גררר הזה שלך?
הוא משגע אותי
חלאסס!!!
----חתוולללללללללללללללללללל אוהבת אותך------
~שים המשך~