פרק ל'
ופתאום היא רצה לכיוון שלנו עם אולר , אנחנו רצנו למטה לכיוון חדר אומנות והיא עדיין רודפת אחרינו,
נכנסו ישר לכיייון חדר אומנות הוא היה פתוח וריק סגרנו תדלת ,ואני ודניאל מחזיקים תידית, אנחנו מרגישים את החוזקה שהיא מנסה לתפוח וצועקת ..אני יהרוג אותכם.... רוני ישר התקשרה למישהו שיבוא , ( היא התקשרה לשומר שלה)שמנו לב שהיא התעייפה קצת, אז אמרנו " פוו .. איזה מזל" לא עבר שניה והיא התחילה לדפוק על הדלת עם הסכין בין החורים הצלחנו לראות אותה ...... כולנו היינו מתים מפחד כי אין לנו משהו שיגונן עלינו, רק התפלננו לאלוהים שהכל יעבור, ראינו אנשים מתרקבים בין החורים היו אלה השומר והשומר של בית ספר, הם תפו אותה בכוח והיא עדיין משתוללת וצועקת !!!אבל לא וויתרו לה !!! הם גררו אוטתה לכיוון המנהלת , ואנחנו הלכנו אחריהם במרחק קטן... שהיא לא פתאום תשגע ותקפוץ עלינו, המנהלת הזמינה את הוורים שלה , כולנו היינו עדיין ההמומים לאיפה הילדה הזאת יכולה להגיע !!!!! דניאל כולה הייתה משקשקת ( שיקשה התיקון של שלי) לא ידענו מה לעשות .... כי היא עדיין מסתכלת עלינו במבט של נקמה .
אבל מה שהיה לי חשוב זאת הייתה דניאל תפסתי אותה בזרועתיי חיבקתי אותה חזק, והגשתי מדעות כל כפתיי, הבנתי שדניל נורא פחדה מכל הדבר הזה , הרשמתי אותה והסתכלתי לה על הפנים, אבל כל פנייה היו מוטבעות בדמעותייה ,והתחלתי לאט לאט לנגב לה תדמעות, אבל היא לא הספיקה לבכות ועוד ועוד דמעות ירדו לה ..
אני: " הכל יסתדר... הכל יסתדר.. אל תבכי ... הכל יסתדר , את לא אשמה !!"
דניאל:" די שתעזוב אותי, מה היא רוצה ממני... נראה לי אחנו נפרד אתה נמצא בסכנה כל הזמן שאתה איתי ,כי היא רוצה לחסל אותי ,ואני לא רוצה שתםפגע אתה חשוב לי!!!!!!"
אני:"תשמעי לי , אבל תשמעי טוב טוב ,אף אחד /אחת לא תפגע בך , אף אחד לא יגרום לשנינו להיפרד..יש לנו אהבה והיא תנצח ........"
דניאל:" אבל..."
אני:" אבל מה? אבל כלום!!!!!! ששש פשוט אל תגידי שום מילה או מילים שטצטערי עליהם אחר כך !!!
דניאל:" צודק ,אבל עכשיו בוא נלך מכאן אני לא רוצה לפגוש שוב את ימית !!"
אני:" באמת בואי נתרחק... נלך אליי סבבה?"
דניאל:" טוב , אבל בטחמזסכנה רוני ימית תרצה לנקום בה .."
אני:" כן ...אבל אטל תדאגי לרוני היא יודעת להתסדר"
הלכנו שנינו לכיון היציאה של הבית סבפר, הכניסה האחרוית הייתה פתוחה אז ישר ניצלנו את כל העניין וברחנו מאחורה כל הדרך, ראיתי על העיניים של דניאלוש את הפפחד ... שהגענו לכיוון הבית שלי, היא אמרה לי שהיא נורא סומכת עליי...... ומזל שיש לה חבר כזה .. ואני נורא שמחתי😊
נכנסו לחדר שלי והתיישבנו על המיטה שמנו לב שלא סיימנו להכין תתיק אז הכנו הכל סידרנו הוספנו דברים... ושהכל היה מכון ... לקחנו קצת זמן לעצבנו .. להתנשק..
דניאל:" טוב הכנתי לה הכל....... רק שניהיה באוטו אוטובוס .. כי אנחנו נראה לי מתפצלים.."
אני:" נדבר עם רוני היא תתכנן לנו .."
חחחח צחנו ביחד ...
דניאל:" נ.ב לא אמרתי תודה .."
אני:" זאתי התודה שלי..." התקרבי אליה ... והתחלתי לנשק אותה התנשקנו נשיקה ארוכה רטובה ומעינינית...שמעתי את דניאל מנסה להשחיל מילה ..
אז ננתנתי לה לדבר..
"אני מוכנה"..
" מוכנה את בטוחה .."
" כן אני ממש בטוחה ... "
" במאה אחוז?"
" כן.... "
המשכנו להתנשק והיאהתחילה להפשיט אותי ואני אותה ....זה היה כל כך כיף ונחמד ונורא מהנה .. אהבתי את בטירוף... הכנתי לה יד לתחתון והכנסתי לה אמצבעות לאט לאט השלחתי לה תתחתון.. והיא הגיעה לכיוון האיבר שלי עם הידיים שלה
אני:" עצרי...................."!!
רוצים לשמוע המשך.. תגיבו!!!!!!!1





