טולטול סיפור מדהיייים!!!
המשךךךךךךך!!!!
QUOTE (קיפיי @ 06/04/2005) טוב טל אולי די עם ה-גררר הזה שלך?
הוא משגע אותי
חלאסס!!!
----חתוולללללללללללללללללללל אוהבת אותך------
~שים המשך~
גרר סורי נדבקתי..
זה מחלה נוראית:
שם המחלה: גררר
מפיצת המחלה : שלי
נוגדן: לא יצרו
פגיעה נפשית: עמוקה
ררצת המחלה : גבוההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
יאללה טלל...מחכים להמשךך....
😊
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםם המשך דחוף דחוף דחוף!!
חח טל...מה היום אמרתי לך!?
בלי גררררר....חחח..
סיפור מושלם מאמי
המשך דחוווףףףף
מווואאהה שלי!
אני אצמל דודה שלי ואז אני נוסע לתל אביב אני ימשיך ב10 בלילה
יאללהההה כבר רבע ל11
הבטחת ב10 😢
חחח ילדה מסכנה בכללל
סיפור מושלם כפרעעע
חולה עליך ועל הסיפור הזהההה
הייתי פה.. לילושית 😊))))
המשךךך..
חח איזה סיפור וואיי..
אורוש.. 😊
בדיוקק..
אני דורשת המשך חחח סתם מאמי..
דבר איתי במסנגר יש לי משוו לומר לך..
מואה
גלושק'ה
יאיאה סורי אנשים בסוף ישנתי אצל דודה שלי ..
אני ימשיך עכשיו
ושוב מצטער מצטער ..אני עכשיו ממשיך................. רק תנו לי קצת זמן למחשבה😊
ופתאום עף מכתב נפל בחדר שלי...
פתחנו אותו לאט לאט ..... ואז דניאל לקחה תמכתב וזרקה לריצפה...
" לא אני לא רוצה לפתוח תמכתב !!!"דניאל..
"אבל למה?"
" אני פוחדת שזה לא עוד מכתה מימית המשוגעת "
" אבל היא מושעת והיא במעצר בית .."
" אז מה אם מעצ בית .. המושגעת הזאת תקפוץ מהחלון בשביל להגיע לפה "
" נו באמת... בואי נראה מזה המכתב הזה .."
" נו תפתח אתה ואם זה משהו רע אני לא רוצה לראות.."
" טוב , אני פותח "
הלכתי לצד פתחתי תמכתב ...... והתלחתי להתפקע מצחוק .חחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחח
ודניאל לא מבינה מה קורה שאני ככה מתפקע מצחוק ... ואני ממשיך וממשיך לצחוק.
" חחח נשמה זה לא ימית ,זאת רוני.."
" מה רוני? עכשיו גם היא רוצה להרוג אותי?"
" לא , היא אמרה שנפתח תדלת , היא מצלצלת כבר 10 דקות...."
" אה חחחחח.... אמרתי לך שצריך להלמיך תמוזיקה , אנחנו לא שומעים כלום.."
" חחח טובב תאשמי אותי . ועשיתי פרצוץ עצוב ." היא באה אליי ונתנה לי נשיקה ארוכה ..
" נו יאלה לך תפתח לה תדלת היא מחכה .."
ירדתי למטה לפתוח תדלת , ורוני הייתה חכי עצבנית , נראתה אחרי אחרי איזה קרב קשה או משהו, הבגדים שלה היו חצי קרועים, ירד לה דם מהיד והיא הייתה עם תיק בית ספר...
" מה קרה? " שאלתי בהלם
" ימית שלחה איזה 5 ילדים מי' שירביצו לי , אחרי שיחקתי אותה חברה שלה , ובעצם הפלתי אותה בפח .."
" לא איזה זבל, זה הכל באשמתנו , הכל באשמתנו, למה בכלל התחלנו את זה .... את נפגעת מזה קשה , צריך להתלונן במשטרה או משהו.."
" לא אני לא רוצה להתלונן, אני לא מלשנית"
" מה משלנית, הם כמעט הרגו אותך !!! ,אני הולך ואת באה איתי .."
דניאל:" לאיפה אתה הולך? ולמה את נראת ככה?"
רוני:" להתלונן במשטרה ... וידידיחם גדולים של ימית הרביצו לי .."
דינאל:" אני נזק זה מה שאני , אני לא רוצה שום קשר איתם, אני רק פוגעת בכם,היה נעים להכיר אותכם, ואני לא רוצה שתפגעו יותר ממני , רוני אני מתה עלייך את ידידה טובה , וגילעד נשמה שחי אוהבת אותך בכל ליבי ,אבל די לא רוצה שמישהו עוד יפגע בגללי .."
היא התחילה לרוץ לכיוון החדר ,אני תפסתי אותה ..ודפקתי לה נשיקה צרפתית ... ואמרתי לה :
" האהבה שלנו תנצח את הכל, אף אחד מבנינו לא מרים ידיים זה ברור ?"
דניאל:" ברור.." עם דמעות בעיניים"
רוני:" כן , ברור מאוד"
הלכנו שלשתנו להתלונן המשטרה , קיבלנו אותנו בברכה זבכות אבא של רוני , פתחנו תיק נגד הילדים, רני לא יודע איך, אבל היא ידעה תשמות שלהם, אחרי איזה חצי שעה הזמינו את הארבעה לחקירה , והם הושעו מבית ספר ל5 ימים, בסוף ה5 ימים... שדלחו אותם למוסד לעבריינים, אבל רק אחד מהם שלא ממש היה שותף, עבר לבית ספר אחר ימית ומשפחתה עברה לגור באילת, ואחרי 5 חודשים טסו לארגנטינה , בגלל שאימא של ימית ררצתה לחזור לשורשים שלה .... ימית בגיל 16 התפרסמה ושיחקה בטנלבולה
"המתבגרים" בתור שחקנית ראשית וזכתה כשחקנית הכי טובה בסרט של הסידרה..
( הלו הלו.. אל תחשבו שהסיפור ניגמר .. פשוט סיפרתי על העתיד של ימית וידידייה ... כדי לגמור עם הקטע הזה ולעבור קטעים אחרים.. כמו למשל הטיול השנתי😊
רוני הזמינה אותי ואת דניאל לישון אצלה עם התיקים והכל ומחר בבוקר נלך שלשתינו בלימוזינה עם התיקים לטיול השנתי , דניאל בהתחלה לא רצתה כי אימא שלה לא הסכימה אבל בסוף הצלחתי לשכנע אותה , פתאום אימא שלה אהבה אותי ..והעריכה אותי כחבר של הבת שלה😊
היה מזה סבבה כל הלילה בקשי ישנו עשינו מלמות כריות, אינו סרט אימה עד 4 בלילה וב4 ישנו איזה 3 שעות בסבבה שלנו, אני ישנתי עם דניאל שנינו מחובקים ורוני ישנה לידנו במיטה נפרדת..... ב7 קמנו קצת עייפים, אבל שראיתי את הקול העדין של דניאל שהיא קמה מהשינה ... פתאום כולי הייתי רענן היא הייתה נורא יפה אפילו שהיא קמה ...נכנסתי אני להיתקלח במקלחת בקומה השניה ... ודניאל ניכנסה איתי ... רוני הייתה קצת בהלם... אבל בסוף שיפרנו לה על כל מה שהיה בנינו .. והיא מזה שמחה ונורא התלהבה מהקטע שסתתם הכ התחיל מרשימה ובסוף הסתיים באהבה גדולה ...ורוני ניכנסה להיתקלח בגקוזי בחדר שלה ....נפשגנו שלשתנו במסדדרון עם מגבות וחלוקים, וכל אחד הלך לחדר בנפרד להיתארגן ולהתלבש ...שהיינו מאורגנים השעה הייתה 8 וחצי והאוטובוס יוצא כבר ב8 ו 10 כולנו היינו בלחץ איזה באסה הפסדנו תטיול... גרר איזה שיט......עד שצץ לי רעיון גאוני...
אוצים לשמוע אותו? תגיבו
אני רוצה...
תמשיך...
אורוש.. 😊
חחחחחחחחחח טל...איזה קורע...
המשךךךךךךך!!!
מואה..לילוששש