שלום... מה שלומכם אנשים, אחרי שהפסקתי לכתוב תסיפור האמיתי שלי הראשון, החלטתי שאני יכתוב סיפור שהמצאתי מהראש , ככה יהיה יותר כיף, יותר מעניין , יותר אקשן..( ככה אפשר שזה יהיה סיפור מופרח שלא קורה בדרך כלל בחיים הרגילים)
הסיפור מתחיל כך:
הקדמה:
הכל בתחיל בבית הספר שהיגעה אלינו בכיתה ח' ילדה חדשה מחולון,היא פשוט הייתה פצצה היה לו גוף מושלם... רזה תחת עגול ומלא, שיער חום גולש, עיניים כחולות מושכות, אין היא הייתה מושכת כל עין, וקראו לה ר=ו=נ=י [בהתחלה רציתי לקרוא לזה רובי אבל אמרתי זה יראה חיקוי, את קראתי לזה רוני😊 ]
הבחורה הייתה מתלבשת בשיא האופנה , היא לא הייתה באה עם חולצת בית ספר , אבל ההיתה משקיעה בלימודים כל הזמן היא הייתה באה עם מחשופים
( ובטח את שואלים המורים העירו? בטח שהם העירו אבל אבא שלה היה איש חשוב באילת שעזר להקים את בית הספר, אז כל הזמן שהעירו היא התקשרה לפאפא ותוך שניה הכל הסתדר ,היינו מחליפים מורה כמעט כל חודש)
וכל הקנאות בבית ספר עשו לה שם של זונה , אבל אף פעם השמועות לא הגיעו אליה כי פחדו ממנה יש לה הרבה כוח,אבל לרוני לא היה לא חברה אחד , היה לה ידיד הכי טוב ...( ומי הוא?) אני!
אבל הייתי צריך תמיד לספוג את כל השמועות ולשתוק, כי לא רציתי שזה יגיע אליה היא נורא רגישה,ולא רציתי שהבובה היפ שלי תישבר😊...
אהבתם תהקדמה .. רוצים המשך? רוצים להציע הצעות.. בבקשה ... בהמשך היום אני יתחיל את הסיפור עכשיו קדימה אנשים תגובות😊
נשמע נחמד ביותר...
תמשיכייייי 😊
מבטיחה לקרואא!
חח מאמי נראה סיפור יפה תמשיךך.......
תודה בנות.... אני חושב עדיין על כיוון לסיפור😊
בסוף עלה לך משהו...
לא זקוק לעזרתי יותר?
המשךךךךךך,
אבל תסיים ת'סיפור הזה הפעם אה?!
ניראה סיפור יפההההה
שים המשךך
מוואה ענקיתתת 😛
חמוד חחח אבל יותר ארוך פעם הבאה
עצה קטנה... אם אתה כבר כותב סיפור ואתה גם במקרה בן נצל את זה 😉
רוני חצי אגדה חצי מציאות.
פרק א..
טרררררר טררררר ... צלצל השעון המעורר בפלאפון( והמצד השני אני שומע את אימא שלי המתקלחת, קום היום בית ספר..)
"נו אימא תני לי עוד חמש דקות?"
" טוב אבל אם אתה לא ק אחר כך, אני שופכת עלייך מים !!"
" טוב תודה אימא, מת עלייך" ...( ובחמש דקות האלו נכנס לי חלום, אני רואה בחורה בשמלה ורודה ושיער חום... אבל עם הפנים שלה היה מסכה, היה לה גוף מהמם.. התקרבתי אליה באתי לההוריד לא תמסכה לראות את הפנים המהממות שלה, היו לה עיניים כובשות בצבע כחול ירוק... התקרבתי לנשק אותה ... בופ חצי דלי של מים היה עליו)
" תגידי אימא מה את משוגעת?"
" יש לך בעיה הזהרתי אותך!, טוב יאללה כנס להיתקלח לפני שאבא שלך קם הוא יגמור לך את כל המים החמים"
"טוב , אימא איפה הגינס החדש?"
"תלוי"
" מה תלוי? אני צריך ללבוש אותו!!"
" בסדר מה אתה בלחץ, אני יכניס אותו למייבש"
" טוב תודה אימא שרוף עלייך"
( ורצתי להיתקלח ... עשיתי מקלחת קצרה איזה 5 דקות והייתי בחוץ.. דפקתי גינס חדש מלי קופר, חולצת בית ספר שחורה ,העמדתי תשיער השטני שלי.. ריסקט זה טבעי!!... ויאלה יצאתי לכיוון הבית ספר.)
פתאום שמעתי מישי צועקת..
" גילעד , גילעד ג-י-ל-ע-ד.."
שהסתובבתי ראיתי את תאיר... ילדה מהכיתה שלי .. לא ראיתי אותה איזה חודשיים..
" תאיר מה המצב נשמה , לא ראיתי אותך חודששים כבר , מה קרה לא שומעים ממך..?"( ונשקתי לה בלחי)
" אל תשאל איפה הייתי.."
" לא שואל!!"
נו אל תיהיה מניאק.."
" טוב , איפה היית?"
" נסעתי עם אחי לטיול בר מצווה , איזה כיף היה הכרתי שם ילדות בגיל שלי, אין על אמריקה, היינו בהווליוד.. מקום בן זונה , ופגשתי תכוכב שלי ליאונרדיו.."
( מטיטניק היא מתה עליו, כל השנים היא הייתה מדברת עליו, עכשיו בטח היא תחחיל לשגע לי תשכל עליו.. הינה תראי עד 5 שניות בדיוק!
5..4..3..2..1..)
" איזה חתיך הוא!!!!!!!!!! אין עליו, הוא פשוט יפה חמוד שחקן טוב .........................................."
" טוב באמת חבל ששאלתי..."
( והינה הייננו כבר בכניסה של הבית ספר.. תאיר הלכה לחברות שלה ואני הלכתי לחברים שלי)
פתאום הגיעה מלימוזינה לבנה ארוכה .. ונוצצת ... הנהג ירד ממנה פתח את הדלת האחורית .. וירדה ילדה מדהימה בדיוק כמו בחלום שלי ... הם ממש היו דומות..( דפקתי לעצמי כאפה לראות שאני לא בחלום, ובשביל להיות בטוח ... שיפשפתי תעיניים לראות שאני לא חולם... ולא לא חלמתי..)
היא התקרבה לכיוון השער .. והיה לה גוף משגע , כל הבנים נשארו עם פה פעור..כולם כמו כלבים עם הרוק בחוץ... בורק אני ניגשתי אליה .
" רוצה אני יעזור לך .. יסחוב לך תתיק?"
" אווי תודה ,איזה גינטלמן..!"
" אין על מה"
( ופתאום פרצנו שנינו בצחוק קטן. חיייחיח)
"מה שמך?"היא שאלה "
" גילעד, ואת?
" ר=ו=נ=י=!=!=!"
" שם יפה, בדיוק כמוך"
" חחח אני כבר יתחיל להסמיק"
"תגידי באיזה כיתה את?"
"שניה אני ישאל את אבא שלי "( היא הוציאה תפלאפון שלה , אין לי מושג של איזה חברה זה היה פלאפון מזה מיוחד דור 3.. אבל משו בן זונה ...)
"נו מה הוא אמר?"
" ח2"
" איזה קטע גם אני !"
( רציתי לצעוק יש.. אבל לא רציתי להיראות יותר מדי מתלהב )
"לפחות הכרתי בן אדם סבבה היום,.."
" את מתכוונת אליי?"
" את רואה עוד מישו חוץ ממך"
" חוץ מכל הבנים, יותר נכון הכלבים.. שלא מרידים ממך תעיניים, לא!"
" תגיד היום אני נוסעת לתל אביב לעשות שופיניג לקנות בגדים לשנה החדשה , בא לך לבוא"
( פתאום ניזכרתי שיש לי לנחם אבלים, קרוב משפחה שלי נפטר, וכל המשפחה נוסעת אבל לא יודע לא רציתי לפספס הזדמנות כזאת, מוחי אמר לא לא לא !!! וליבי אמר כן כן כן !!, אבל נזכרתי מה אותו בן אדם היה אומר לי לך אחריי ליבך)
" כן סבבה , ניסע ברכבת?"
" חחח מה רכבת? ניסע בלימוזינה בסבבה .."
" תגידי איך הגעת לבית ספר הזה?"
" פשוט אבא שלי הוא מייסד הבית ספר הזה ,והוא רצה שאני ילמד כאן,למרות שנאה כמו איזה כלא נשים מוכות"
" חחח יאוה איזה ליידי.."
"מה , לא שמעתי"
" לא משנה .."
( וכך התחלנו לדבר איזה חצי שעה, מזה התיידדנו התלחנו לדבר על פוליטיקה ועד לאהבות...אבל פתאום חברה שלי לשעבר עברה ליידנו, וכזו הסתכלה עלינו במביטי קנאה, רוני שמה לב אליהן ושלה אותי..)
" תגיד מי הכונפות האלו?"
" סתם עברה שלי לשעבר.."
"חח היית חבר של הכונפה הזאתי לא הייתי מאמינה עלייך חחח"
( ואני כמו דפוק במקום להעמיד אותה במקום, כי היינו חברים חצי שנה אבל ניפרדנו בגלל סיבות שלא נפרט כעת, התחלקתי לצחוק)
" חחחחחחחחחחח"
" חחח"
" חייחי טוב עוד שניה יצאו לי דמעות מצחוק "
חברה שלי לשעבר חשבה שאנחנו צוחקים אליה , היא התקרבה אליי , במבט כזה כועס, ודפקה אחו שרמוטה כאפה .. מצלצלת... שכל הלחי שלי הייתה אדומה ..
( לא רציתי להחזיר לה , אבל גם לה הייתי צריך להחזיר לה .. כי רוני הנשמה קפצה עליה והתחיל קרב בניהן..
אהבתם תפרק הראשון רוצים לשמוע תהמשך .. תגיבו!
חחחחח מהמםםםם
טחונה הילדה...
סיפור אמיתי?
המשךךךךךךך
לא אמיתי סתם המצאה חיחיחי