יאאא אתה רק בן 14 וחצי
וכותב כמו ילד בן 16 ככה
טוב בקיצור אתה כותב מדהייייייים!!
המשך ועכשיווווווווווווווו!~!~!~!
פרק ג
"גילעד , רוני כנסו"( היה זה קולה של המנהלת )
כבר בתוך החדר ימית חיכתה , עם דמעות בעיניים, ולפי דעתי הכל רק משחק, על היא מנסה לעבוד ? .. מה היא רוצה צומי?.. אבל דווקא המנהלת נורא האמינה .. היא התחילה לספר לנו על כבוד , ומוסר , והערכה לזולת.. אבל זה ממש לא הוזז לי תביצה השמאלית( סליחה על ההתבטאות) רק היה מעניין לי מרוני ...כעבור איזה 15 דקות .. רוני קמה ואמרה :
" תגידי , מה הבעיות שלך?"( אני הייתי בשוק איך היא מדברת למנהלת)
" סליחה , אל מי את חושבת שאת מדברת?"
" ממה את חשה ??? את סך הכך מנהלת מזדיינת בית ספר שאבא שלי בנה !!"
" מ ..הה. ..אאא...ב..אא שלך הוא מ...י..ק..י ל..ו...י ( המנהלת גימגמה .ולמי שלא הבין: מה אבא שלך הוא מיקי לוי?) הרגשתי פתאום שיש לרוני הרבה כוח והשפעה אפילו המנהלת לא רוצה להתעסק איתה בגלל אביה, אז הרגשתי נורא כיף לראות איך המנהלת עושה הפליות.. אבל במיקרה הזה זה יצא לטובה ....
" רוני אולי תסבירי לי מה קרה ?" שאלה המנהלת
" בואי אני יסביר לך, ימית הרביצה לילד הכי חמוד בבית ספר לגילעד, והוא כמו גינטלמן לא החזיר לה, אז חשבתי שלהפריד בניהם , אבל באתי להפריד והיא התחילה להכות בי מכות רצח.." ( ואנחנו יודעים שזה לא מה שהיה ..)
" היא קרעה לי תחולצה !" צעקה ימית..
" לא מפתאום,, פשוט נתפסה לה בחולצה בשרשרת שלי והיא נקרעה , או פשוט היא קנתה סתם חולצה מעפנה מהשוק.."הגנה על עצמה רוני!
" רוני אני דווקא מאמינה לך, ימית כנסי לכיתה ובסוף היום בואי תקבלי ממני תמכתב , את מושעת ליומיים עם העתק לתיק האישי " ( אני ורוני הסתכלנו אחד על השני וחייכנו.. אנחנו פשוט צמדד מנצח ... מין מצא את מינו חיחי.... אבל עדיין הבנתי שאני באמת אבל באמת אוהב אותה... שזה לא סתם אהבה חולפת)
אחרי שיצאנו מחדר התפקענו שנינו מצחוק.. ישר שאלתי את רוני:
" מי זה מיקי לוי?"
" א . הוא אבא שלי ב. יש לו הרבה תפקידים והרבה מפעלים ואתה רואה את הבית ספר..?"
" כן .."
" הוא שלי..!"
" שלך??"
"יותר נכון של אבא שלי אבל מה ששל אבא שלי עבר עליי בסוף.. חיחיח"
(הרגשתי שרוני קצת שחצנית מדי .. אבל האמת אולי זה קצת טוב שהאף שלה למעלה , לפחות היא מרגישה טוב עם עצמה וזה מה שחשוב .... אבל שוב חזרה אליי אותה השאלה .. האם התאהבתי במראה החיצוני שלה??... האם מה שעושה לי את זה זה הכוח שלה?... עדיין לא קיבלתי תשובה מהלב, אז עד שאני יקבל תשובה מהלב בנתיים נתיידד..)
הפסדנו שיעור שלם.. השיעור השני לא היה ממש מעניין כי בעצם דיברו על תוכנית הלימודים,שיעור שלישי שיחקנו משחק בכיתה ובשיעור הרביעי סתם כתבנו ציפיות... ובסוף שעה רביעית כבר סיימנו.. רוני הזמינה אותי לבית שלה, ישר הסכמתי כי רציתי לראות איך חייה של רוני שלי...
" רוני אכפת לך שאני יתקשר מאצלך לאימא שלי להודיע לה?"
" לא בשמחה בכל מקרה זה לא עולה לי כסף"
( שהתקשרתי לאימא שלי היא לא ממש אהבה תרעיון שאני הולך למישו אחרי בית ספר, אבל עם כמה מילים טובות שיכנעתי אותה..)
ניכנסו ללימוזינה הלבנה הכל היה פשוט דבר מדהים.. כל הכיסאות היו מרופדות ומתנדנדות ... ונפתחות לספות.
על הריפצה היו 4 טלוויזיות.. באמצע הלימוזינה היה מיני בר.. ובחלק השני של הלימוזנה היה 4 מחשבים ניידיים 2 מחשבי כף יד.. ווד כמה דברים שלא ממש הצלחתי להבין מה הם..בדרך הנסיעה נורא התפעלתי מכל הדברים.. ( זה לא שאני גר במקום נדוש , אני גר במצב כלכלי בנינוני.)
באמצע הנסיעה היא אמרה לי שאנחנו בדרך לתל אביב , ואמרה לי שפשוט הנהג של אבא היה צריך לרפוץ לתל אביב אז בוא ננצל את זה עכשיו.
התחנה הראשונה שלנו הייתה עזיראלי .. הסתובבנו איזה שעתיים עשינו חיים נכנסו לחניות התשגענו וחרשנו על הכרטיס של אבא שלה ...😊
ואז שנינו הרגשנו שהבטן שלנו מקרקרת... אז החלטנו ללכת לתקוע לאפה באווזי.. ( כל הזמן רק הייתי מהופנת בעיניים שלה .)
"רוני יש לך כאן טחינה !"
" איפה?"
"על השפה"
התקרבתי לנקות לה טטחינה .. היינו במצב לא נעים...היינו קרובים אחד לשני.. באתי לנשק אותה ורוני אמרה :
" גילעד ?"
"מה נשמה?"
" אני מרגישה ש......."
" שמה ?"
" שאני..........
רוצים לשמוע מה היה בהמשך...תגיבו😊
פדשש כמה תגובות( בציניות)
ש........??
המשךך
מוואה ענקיתתת 😛
חחחח קראתי הכל עכשיו ואני חייבת להגיד לך ש.....
זה אחלה סיפור די מצחיק אבל כיף ליקרוא אותו!!!
חחח סוף סוף סיפור עם הבט גברי.. =]]
תמשיךךךך
אוהבת הכי בעולם מאמיי
מואהההההההה ענקיתת 😛
יאאא איזה יפפפפפההה..
המשך מהר מוכשר שליי..!! חח...
מווואה..שלי
חחח תודה ....
בת-אלושקה... הרבה אמרו לי ..
ושלי מת עלייך נשמה החתימה שלך עוד מעט תיהיה מכונה
טלוש מהמםםםםם
יאללה תכתוב המשךךךך!!!
תמשיך לכתוב ומהררר אני במתחחח
נושיתתת
אוקי עוד חצי שעה ני ממשיך..
טלושקהה חח =]
סיפור מהמםםםםם~~~~~!!!!!!!!!!!!
ילדון מוכשר!!!
יאללה תחזור מהחנות ותמשיך חח........
נ.ב.
מקווה שתימצא את האביר על הסוס הלבן חחחח 😊
QUOTE (mikosh @ 30/03/2005) טלושקהה חח =]
סיפור מהמםםםםם~~~~~!!!!!!!!!!!!
ילדון מוכשר!!!
יאללה תחזור מהחנות ותמשיך חח........
נ.ב.
מקווה שתימצא את האביר על הסוס הלבן חחחח 😊
מיקה אני יקרע אותך.. חכי מה אני יעשה לך מחר.......
נ.ב לילדה יש הפרעות לא להשים לב אליה
חחחחחחחחחח
מיקה קרעת אותי.... ואת שלולי [היא אצלי איזה כייף חיחי]
יאללה טל תכתוב המשך... יא פאקצה...חחח סתם
מואהה...