פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי "רוני חצי מציאות חצי אגדה"הסיפ...

"רוני חצי מציאות חצי אגדה"הסיפור החדש שלי....

✍️ SEXYman 📅 28/03/2005 17:09 👁️ 2,927 צפיות 💬 226 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 4 מתוך 16
פרק ד
" שמה ?"
" שאני.........."
" שאת מה .."
" שאני חייבת לקנות לך משו"( היא אמרה את זה בלחש וקול כזה ערומומי.. אוף חשבתי שהיא כבר תמיד שהיא מרגישה אליי משו, איזה באסה .. טוב מה שבטוח שאין סיכוי שאני יגיד לה שאני אוהב אותה בזמן הקרוב,צריך לחכות עד שהיא גם תגיד לי משהו שאני לא יצא כזה אכבל )
" מה לקנות לי משהו , את מושגעת?" נבהלתי
" מה משוגעת? אני מרגישה שלא יפה שאני קונה לעצמי דברים... ואתה ככה מסתכל"
" נו אז מה באנו לעשות סיבו ולקנות לך בגדים לא לי !!"
" נו באמת אני לא מגישה עם זה בנוח"
" טוב אני מסכים "
" יששש "חייכה
" אבל רק משהו קטן!!!"
" גינס זה מספיק דבר קטן בשבילך...?"
" מה גיס את מושגעת זה יקר.."
" טוב יאלה תפסיק עם משחקי הכבוד שלך.." " תרים רגע תחולצה .!."( היא אמרה)
" טוב .."
( הרגמתי תחולצה , והיא כזה חייכה ואמרה 😊
" חחי איזה ריבועים.. זה גינס של לי קופר נכון?"
" כן למה ?"
"טוב יאללה בוא אני יקנה לך גינס משם"
( נתתנתי לה נשיקה קטנה עם השתיים ואמרתי לה טוב יאלה.. הלכנו כל הדרך יד ביד והיא כל שניה הסתכלה אליי ויייכנו כזה ביחד)
מדדתי בהתחלה תגינסים הזולים של ה200 שקל... והיא ישר דחפה אותי לאלו ב500.... נורא התביישתי אבל דווקא זה כיף כזה שיש ידידה מליונרית. לקחתי תמידה שלי... והיא אמרה פשש גינס פצצה קח אותו..
נכנסתי להוריד אותו ושכבר יצאתי היא חיכתה לי עם אותו גינס במידה שלי ו2 תחתונים עם כרטיס ברכה קטן שהיא כתוב
" גילעד מתה עלייך אתה הידיד הכי טוב שי זה מגיע לך"( מה ידיד חשבתי לעצמי? מה אני רק ידי בשבילה)
" תודה נשמה שלי.. ונתנתי לה חיבוק..."
פתאום צילצל הפלאפון שלה זה היה הנהג שלה הוא אמר שהוא לא יוכל להגיע שניסע ברכבת.. רוני מזה התעצבנה .. אבל אמרתי לה שזה מזה סבבה לנסוע ברכבת זה גם לא דרך ארוכה ..😊 היא עשתה כזה פרצוץ עצוב 😢 וביחד קנינו כרטיס והלכנו לכיוון הרכבת, הדרך לכיוון רחובות הייתה ציק צק... שיצאנו מהרכבת חיכתה לנו אימא שלה באוטו ורוד עם גג נפתח... היה קשה להבין מה האימא ומי הבת.. כי האימא נראתה נורא צעירה ... לאימא של רוני קראו גורדן. היא אמריקאית.
" שלום כוסון מה שמך?"האימא שאלה
" גילעד .."
" שלום שלום.. אז אתה ורוני חברים?"
" חח בנתיים לא.."
" בנתיים?"
" כן בנתיים"
רוני הסתכלה עליי בפרצוץ מובך... אבל אחרי שניה היא צחקה..
"אתה בא אליי או שאתה הולך הביתה ?" שאלה רוני
" אני ילך הביתה .. בטח אימא שלי כבר דואגת"
" טוב בסדר, בוא ניצא היום בערב לפיצריה , ותלבש את מה שקניתי לך. חיי"
" טוב סבבה , אבל הפעם על חשבוני"
" נחיה ונראה "
" באמת נחיה ונראה " ( עניתי לה וצחקנו כזה )
טוב כאן אני גר , בי רוני ..
" מה ככה אומרים בי לבת שלי בלי נשיקה?" שאלה גורדן
" חחח טוב, " נתנתי לה נשיקה בלחי ..
" מה בלחי , אתה עושה צחוק?" הופתעה גורדן..
" נו אמא באמת את מביכה אותו"
" סתם צחקתי ביתי.."( ביתי- הבת שלי)
" יאללה בי נתראה בערב "
" אני יאספוף אותך ב9 בלימוזינה "
" סבבה ביוש"
( חחחח צחקתי בלב , איזה כיף היה היום.. הספקתי הרבה , הגעתי לבית ספר, הכרתי ילדה , התיידנו, התאהבתי בה , עשינו שופניג ביחד , הכרתי תנהג שלה , היכרתי תאימא שלה בסוף כבר מחר נתחתן.. חיחיחי)
הלכתי לטפוס מנוחה קטנה אחרי היום הקשה התעוררתי ב8 התקלחתי התארגנתי שמתי תגינס החדש , וחיכתי למטה ... אחרי איזה דקה רוני הגיעה בימוזינה ואספה אותי ננתי לה נשיקה בלחי .. ושירדנו מהלימוסנה את מי ראנו...

רוצים לדעת את מי ראינו תגיבו😊
איזה אמא מגניבה בחיי
תמשיך מותק
חחחחח איזה סיפור מהמם....
הלוואי עליי אוטו כמו של אמא שלה..ג'ורדן...חיחי
אני יסתדר גם עם הלימוזינה...חחחח
יאללה טלוש כתוב המשך!!!

מואה..
לילוש...
חחחחחחחחח איזה טחונה הילדההההההה 😁
סיפור יפה ברמותתתתתתת
שים המשךך


מוואה ענקיתתת 😛
נשמה תגיבו יותר ואני ימשיך..
טלוששש.....
סיפור מושלםםםםם!!!!!!!!!!!!
וכה ליטלוש גם אני רוצה אוטו כזה חח.... 😊
יאללה ילד תמשיך!!!!!
אנשים מת עליכם שאני יחזור הביתה אני ימשיך.....
ומיקה עדיין לא שחכתי חכי😊
חחח מחכה 😊 ...
גם אני מחכה......(לחתימה) חח 😁
יפהה אהבתי...=)

תמשיך..
חחח טלוש...
אתה כותב מדהים!!
סיפור 100מם!!!!!...
המשךךך דחווףף!!!


מווואאהה שלי!! אה ומחר אתה מביא לי קליק קראנץ'..!!! 😊
איזה סיפור ליגההההההההה
גם אני רוצה חברה/ידיד מליונר/ית כזה/כזאת!!!!!!!!!! אוףףףףף למה רק לךך
חחחחחחחחחח לקחתי קשה ת'סיפורר 😛
תמשיך מאמיי אין סיפור יפה לאללה
פרק ה..
והינה הגענו לפירצריה יצאנו מהלימוזינה ..
ומי היו שם? ימית וידידה שלה מירי( מירי היא לומדת בכיתה שלי , והיא וימית חברות כבר מגן חובה😊
( גררר איזה באסה , למה הן היו צריכות להיות, איזה שיט .. גם אחרי הריב של היום לא היה לי חשק עוד לראות את מירי ושאני חושב על זה , עדיין הלחי שלי כואבת... אבל באתי אני ורוני להנות ואף אחד לא יהרוס לנו את זה .)
" נו גילעד בוא נלך לפיצריה אחרת!!"התעצבנה רוני
" נו באמת אנחנו באנו לכאן אז אנחנו נשארים כאן.." " מי בכלל סופר אותם"
" אבל אני לא רוצה להשיאר שם אחרי מה שקרה היום"
" רוני תקשבי לי טוב , אנחנו נשארים , ומי שיעצבן אותך יהיה לו עסק איתי"
" אוחח איזה ידיד אתה מתה עלייך.." ( ונתנה לי נשיקה קטנה על השפתיים..... יאויאיואהיה איזה מבטי קנאה עפו מהשולחן, כל העיניים של מירי היו בחוץ, שימותו הקנאים אין מה לעשות לחשתי לרוני...
אבל שוב למה היא קראה לי רק ידיד היא לא מרגישה אליי משהו.?..)
נכנסו פנימה התיישבנו ואחרי כמה דקות הגיעה המצלרית:
" מה תזמינו היא שאלה..?" ( ואלוהים ישמור היא הייתה כוסית , והיה לה פוו איזה מחשוף כל הפירות היו חשופים, שמתי לב שרוני מסתכלת עליי במבט כזה עצבני .. אז ישר העפתי תפנים שלי מהמחשוף שלה..)
רוני:" אני יקח לי מילשייק "
אני: " אני אותו דבר ..אבל עם הרבה קצפת"
" עוד משהו??"
רוני : " לא "
אני: " תודה "
רוני : " אוף גילעד תראה איך הן מסתכלות עלינו מה יש לפוסטמות האלו?"
אני: "לא יודע את זוכרת מה אמרתי לך מקודם ... ימותו הקנאים.."
רוני :"חחחחח .. אכן זוכרתת.. ושחכתי להגיד לך.. אתה נראה כוסון אחובלעולה היום.."
אני: " מה רק היום?.." עשיתי פרצוץ עצוב
רוני" כל הזמן אבל היום לא יודע הפנים שלך כאלה זוהרות"( רציתי להגיד לה בגלל שאני מאוהב בך, אבל לא היה לי תאומץ ..)
אני: " גם את נראית פגז היום.. אחלה גינס ..מאיפה הוא?"
רוני: " מדיזל, פשוט אבא שלי מכיר תבעלים אז כל הזמן הוא מביא לי גינסים חדשים בחינם !! ובתמורת לזה אבא שלי מפרסם אותו בחינם.."
אני : " .. מה זאת אומרת מפרסם??"
רוני: " אבא שלי וחבר שלו מנהלים את העיתון ידיעות האחרונות"
אני : " אה וואלה מגניב .."
רוני :" נו הבטן שלי מקרקרת איפה המילשייק?"
( עוד לא הייתי צריך לענות והינה המילשייק הגיע..)
אני : " בתיאבון נשמה שלי .."
רוני :" אופה אני עדיין לא שלך" ( ופתאום ידעתי שאני צריך להגיבה,אז לקחתי נשימה ארוכה ועניתי לה ..)
אני : " בקרוב תהיי שלי "
רוני :" מה ? אמרו לך שאתה קצת חוצפן.."
אני : " להגיד את מה שבלב זה להיות חוצפן"
רוני :" עכשיו אתה רומז לי שאתה מאוהב בי ?"
אני : " למה רומז אני יגיד לך בבירור ... רוני מאז שהגעת אני לא מפסיק לחשוב עלייך, הראש שלי והלב שלי תמיד חושבים עלייך.. אני רוצה להמשיך איתך את החיים.. שלי "
רוני :" וואט? אווייאיה זה שוב קרה .."
אני : " מה קורה?"
רוני : " תקשיב רגע גילעד , אני לא מרגישה אלייך כלום, אני אוהבת אותך נורא אבל בתור ידיד , הרגשות שלי אלייך זה רק בקטע של ידידות, אני נורא מעריכה אותך... אבל בנתייים אני לא מרגישה כלום"
( כולי נהייתי ורוד כחול סגול צהוב ... התביישתי נורא .. הייתי נורא נבוך..)
אני : " אז למה תמיד שנישקתי אותך נישחפת?"
רוני : " כי חשבתי שאני מרגישה אלייך משהו אבל בסוף הבנתי שרק בכידיד "
אני : " את יודעת מה , אני לא מאשים אותך, אני מאשים ת עצמי איך יכולתי להתאהב בך, את סתם משחקת לי בלב .שלום ולא להתראות"
שמתי 20 שקל על השולחן ופשוט יצאתי .. " גילעד חכה אל תלך .." שמעתי מרחוק את הקול של רוני.. אבל כבר בעיניים שלי עמדו דמעות.. הרגשתי כמו ילדה שחבר שלה עזב אותה ... שהגעתי הביתה סגרתי תדלת.. שכבתי על המיטה ונרדמתי ..... 😊
אהבתם המשך?... יאלה תגיבו..
אויייייי איזה חמוד הוא.....
המשך
" הרגשתי כמו ילדה שחבר שלה עזב אותה ... "

חחחחחחח רק שתדעו גם במציאות זה ככה... [יעני בגלל שחבר עוזב אותו חיחי]
סתם צוחקת...
טלוש אתה כותב סוווווווף הדרך....
יאללה המשךךךךך!!
מואהההה!~!~!
נשמה אני כבר ממשיך😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך