|
|
|
פרק ו
שכבתי על המיטה ונרדמתי .....
אבל בדיוק אחרי חצי שעה קמתי, לא הצלחתי להירדם כל הלילה , עברו בראשי מליוני מחשבות... למה סיפרתי לה? מאיפה היה לי תאומץ? וכו... אבל חשבתי לעצמי מה אני רוצה ממנה מה אני נופל עליה ככה ..הרי אני זרמתי בקטע של ידידים, מה פתאום אני רוצה להיות חבר שלה... לא יודע רצו לי בראש מליוני שאלות.. אפילו אם להיתאבד או לא...
גררררררר כל שניה רצה שאלה אחרת מחשבה אחרת ולאף אחד מהם לא היה לי תשובה.!
רק בשעה 4 בלילה הצלחתי להירדם ישנתי איזה 3 שעות.. וקמתי להיתארגן לבית ספר...נכנסתי להיתקלח , התלבלתי , התארגנתי, שתתי נס אכלתי עוגיה ויצאתי לכיוון בית ספר.. הלכתי כמו חצי מסטול הייתי מזה עייף..
אבל לא יודעהרגשתי שאני כזה קל...
" יאוייאי איזה דפוק אני שחכתי לקחת תתיק..מה אני יעשה אני כבר ליד בית ספר ויש עוד 2 דקות צילצול..."
ישר הלכתי ללוקר מזל שהיה שם דפדפת אחרונה .. לקחתי אותה, ומחבר שלי לקחתי עיפרון ונכנסתי לכיתה כמו דפוק רק עם דפדפת ועיפרון..על השולחן חיכה לי מכתב, היה כתוב מקדימה.. , סורי , מצטערת."
שפתחתי אותה זה היה איזה 10 שורות... ישר זיהתי שזה הכתב של רוני היה כתוב במכתב כך:
" נשמה שלי ..בטח אתה קורא תמכתב ואתה מזה עצבני אליי, אבל כפרה תבין... אתה בשבילי ידיד ,ידיד שאני אוהבת ידיד שאני מעריכה ידיד שאני מתה עליו ידיד שסבבה להיות איתו.. אתה פשוט הכי הכי ידיד.
שהגעתי לפה לא חשבתי שיהיה לי מערכת יחסים כזו טובה כמו שלי ושלך, כי אתה פשוט נשמה שלח בן אדם, יודע להקשיב ויודע לעזור , שהייתי עצובה ידעת להצחיק אותי, וכל זאת קרה רק ביום אחד שתבין התחברנו כל כך... ורק ביום אחד פשוט היה לנו קליק ביחד משהו שתפס אותנו אחד לשני, ואני חושבת שאם זה היה בהיום אחד אז בחודש .. או אפילו בשבוע ניהיה נורא קרובים, אני תמיד רציתי ידיד כמוך וסוף סוף שמצאתי אין סיכוי שאני מאבדת אותו, אני רוצה שנמשיך בקשר שלנו, כי ראיתי איך נהנו בתל אביב ובלימוזינה , ראיתי איך התלהבת מכל הקטע , ובבקשה הלוואי שהתשובה שלך יהיה אני סולח לך...
טוב אני לא רוצה לשגע לך תשכל במכתב אבל רק שתדע.. שלא משנה מה אני יקבל כל תשובה שלך..
אוהבת , רוני... 😁 "
נורא שמחתי מהמכתב , שהיא שפכה לי את כל הלב , לפחות שנינו שפכנו תלב ולא רק אני, גם כככה ישרנו מה שקורה בנינו, אבל איזה באסה שלא יקרה בנינו כלום, אני חייב לנסות לשכוח אותה , אין לי על מה סתם לפנטז עליה , וסתם לפתח כל מיני פנטזיות... או חלומות שלא יתגמו. אבל ידעתי שבתוכי לא יהיה לי קל ממש לשכוח אותה , כי פשוט אני מאוהב כמו שאף פעם לא התאהבתי, אחחחח אבל זהו נסגרה דלת תיפתח חדשה, ושרק דיברתי על זה הדלת ניפתחה ונכנסה המורה..
איך לא היה בא לי ללמוד גיאומטריה, אז סתם לא הקשבתי ,ישבתי ואיך שהמורות אומרות חיממתי תכיסא.. חחיחייחיחי
אחרי שעתיים שבהם השתעממתי הייתה הפסקה וישר הלכתי לחפש את רוני כי היא הייתה בהקבצה אחרת...אחרי איזה 3 דקות אני רואה אותה מרחוק והיא לא הייתה לבד !!!
רוצים המשך תגיבו?
חחח טלוש סיפור מהמםםםם...
ה~מ~ש~ך
טלטל סיפור מהמםםם...!!!!!!!!!!
המשך דחוווווףףף!!!
ותודה על החתימה..ראיתי אותה רק עכשיו... =]]] אהבתי מאוד!
מוואאהה שלי!
מ-ו-ש-ל-םםםםם
שים המשךךךךך
מוואה ענקיתתת 😛
פרק ז
היא לא היתה לבד היא התנשקה עם מישהו מכיתה י.. לא יודע מה השם שלו, אבל הייתי מזה פגוע מכל העניין, אבל בכל מקרה התקרבתי אליה ... והתלחנו בשיחה קצרה:
" אהלן גילעד מה שלומך?"
" סבבה נשמה ואצלך?"
"הכל טוב , תכיר זה חבר שלי אביב."
" אה מזל טוב לזוג החדש , מתי הפקם להכיר ?"
"אתמול שעזבת תפיצריה הוא נכנס לפיצריה וסתם התלחנו לדבר."
אביב -"טוב אני הולך לשחק למטה כדורגל, בי נשמתי !" ( ודפק לא נשיקה צרפתית)
( ישב חשבתי בראש איזה שמוטהה מה היא מספיקה בכמה שעות, אבל ישר הבנתי שזה לא שהיא שרמוטה פשוט היא התאהבה במישהו , ראו לה את זה על העיניים היא הייתה מאוהבת ... אבל מזל שעזבתי תפיצריה ככה היא הכירה חבר, אני בצד אחד מזה שמח בשבילה ככה לפחות אני יוכל לשכוח אותה יותר מר אבל מצד שני , אני רוצה אותה עדיין.... אבל הכל מה' .. בטח לכל דבר יש סיבה.)
ישבתי לידה בספסל והתחלנו לדבר:
" אני רואה שקראת תמכתב?"
" איך את כל כך בטוחה?"
" כל כך בטוחה שקראת תמכתב?"
" כן."
" פשוט הוא ביד שלך.."
" אה נכון .. חיחיחיח ( והתלחנו לצחוק ביחד)"
" ו...?"
" ו.. מה רוני?"
" אתה סולח לי ?"
" לא ממש בערך."
" אופה למה רק בערך.?."
" כי עדיין אני קצת פגוע מכל העניין.."
" נו גילעד פוצי מופי שלי..סולח?"
" כן סולח.."( התחבקנו חיבוק של ידידים)
" תגידי מה שקורה בינך לבין אביב זה רציני?"
" כן נראה לי שאני ממש מאוהבת בו"
" נראה לך?"
" כן נראה לי .. פשוט לא ממ הבנתי מה הלב שלי משדר אליו..."
" אבל לא משנה מה שהו משדר תזרמי אחריו.."
" טוב על עצה , ככה אני יעשה"
" אוף אני מקנא בך"
" על מה?"
" על זה שיש לך משהו משמחזיר לך אהבה "
" אל תדאג יפיוף שלי , תוך שניה אתה מוצא לך בחורה.." ( אבל אני רוצה אותך ! ק אותך!!! רציתי להגיד אבל וותרתי בסוף, טוב כשיו שאני בטוח שהיא מאוהבת בו אני צריך לרדת מכל העניין.. נקודה)
" אתה יודעת עוד שבוע אנחנו יוצאים לטיול שנתי.."
" מה כל כך קרוב?"
" פשוט השנה אנחנו יוצאיפ פעמיים, מפצים אותנו על כמה טיולים שפסנו בגלל כל המחבנים..."
" איזה כיף שתי טיולים שנתיים!!"
" נכון זה מזה סבבה"
" נו אני צריכה למצוא לך חברה !!"
" אה? איך חתיך כמוך יצא לטיול בלי חברה .??!
" נו עזבי איך סיכוי שני מתאהב , במישהי בזמן הזה ?"
"נו איך התאהבת בי ביום?" ( גרר איזה שחצנית? מה היא חשה?)
" את זאת את, מיוחדת.."
" חיחי תודה , לא נורא אל תתאהב בה , תיהיו חברים ואתה כבר תתאהב בה .."
( מאני זבל, מה אני אחד שזורק , אבל שהיא אמרה זה זה היה נשמע נורא יפה ונורא לא מגעיל... אז בלב שלם הסכמתי)
" טוב , אבל תמצאי מישהי ... טוב לא משנה אני מכיר אותך יש לך טעם טוב "
" טוב אל תדאג נשמה אני עכשיו צאת לחיפושים"
( הרגתי שכאילו היא מנסה שאני ישכח אותה , בטח היא לא מרגישה נוח עם זה שאני מאוהב בה והיא לא , וקשה להות ככה ידידים טובים, נורא שמחתי שהיא לפחות מנסה לעזור לי בנושא זוהי ידידה טובה ואז שאתי ת עצמי.. זוהי באמת ידידה טובה)
ואחרי 15 דקות היא חברה עם רשימה של בחורות.......... יאואה איזה רשימה ..)
רוצים לדעת מה ההמשך תגיבו.................
יאאא טולטול איזה מדהייים!!!
המשך מהררררררר!!!!
מואה...
טוב נראה לי שאני יגמור תסיפור... כתבתי המשך לני כמה שעות חשבתי שאני יחזר יראה תגובות, אבל כלום.. הספור כבר כמעט עובר להיות בדף האחרון.. תגידו אם הוא משעמם ואני יסיים לכתוב אותו.
הוא לא משעמם בכלל...
פשוט יום שבת ואף אחד לא בבית כמעט..
יאללה תמשיך...!!!
סיפור מעלףףף!
חחח תודה ליטל אני ימשיך מחר.... וגרר אם לא תגיבו הלך עליכם.
חחחח טל מפיתאום להפסיק!!!!!!!!!!!!!!!!
סיפור מושלם!!!!
אנשים תגיבו....=]
יאללה המשךךךךךךךךךךךךךךךך
פרק ח
אחרי 15 דקות היא חזרה אליו עם רשימה והתחלנו לבחון כל ילדה :
" יעל?"
" סנובית מדי"
" גילה?"
" שמרנית מדי"
"סיגל?"
" חכמה מדי"
" שרה?"
" אלוהים ישמור השם מזעזע"
"תמנע?"
" פתוחה יותר מדי"
" שלי?"
" תפוסה !!!"
" דניאל?"
" אממ אין ערות, גם יפה גם חכמה גם לא סנוהית גם מיוחדת והכי חשוב לא תפוסה, אבל מה אני צריך לעשות עכשיו?"
" תתחיל לחזר אחריה !!"
" אה? מאיפה לי לדעת מה בת אוהבת?"
" אמממממ... תחמיא לה , תדבר איתה, תקנה לה משהו, תציע לה עזרה, תגרום לה להרגיש שאתה מרגיש אליה משהו."
" טוב אני ינסה , אני מקווה שאני יצליח..."
"אם לא אני פה אני יעזור לך!!!"
" גררר אבל אני לא אוהב אותה זה יהי קשה "
" תאמין לי אתה תתאהב בה "
אחח אני מת על הידידה הזאת, אפילו סידרה לי בחורה לעניין, היא דואגת לי וזה מה שאני אוהב , היא אחלה ידידה פתחה כזאת שכיף לדבר איצה ,מזל שלא התחברנו נהיינו חברים, כי אחר כך היינו יותר מרוחקים מספרים פחות דברים , והקשר היה קצת הנרס, אבל מצד שני אני מכבד תהחלטה שלה,ומקווה שהיא עשתה תהחלטה הנכונה ובחרה תגבר הנכון, הגמר שיתמוך בה ,יעודד אותה ,ידאג לה, ישמח אותה, יזרום איתה.. והיא עכשיו יואהב אותה כמו שאני אהבתי אותה ואם אפשר אז יותר!!
עכשיו המטרה שלי זאת דניאל, אולי זה נשמע אכזרי להתחיל אם מישהי שאני לא אוהב , ובכלל לפתח בנינו משהו אם אני לא מרגיש איה כלום, אבל האמת שאני נורא מחבב את דניאל ובכיתה ז אהבתי אותה נורא , אבל גרר היינו חברים ונפרדנו בגלל שבדתי בה , את זה לא סיפרתי לרוני אבל יהיה בטח קשה לדניאל לתת בי המון, אבל עדיף שרוני לא תדע שעזבתי מישהו בגלל שגדתי בה כי היא יכולה לחשוב עליו דברים אחרים כידיד , אבל ידעתי שאיך שהו עם הקסם שלי החן שלי המשיחק שלי והחיוך שלי אני יצליח לכבוש את דניאל, לקחתי אוויר גדול אמרתי 3 פעמים שמע ישראל והלכתי לדבר עם דניאל...
"דניאל מה שלומך נשמה ?" ונשקתי לה ללחי
" סבבה גילעד , מה קרה אנחנו מדברים?"
" לא סתם..."( במבט של מבוכה ..)
" נו תגיד מה רוני עזבה אותך?"( אוף הילדה אוהבת לתקוף, אבל אני לא יחזיר לה)
" לא קשור , פשוט חשבתי שאנחנו צריכים להתחיל דבר , כי עבר הוא עבר..."( ובאמת זה היה מזמן)
" אתה באמת צודק , למרות שאני לא ממש בטוחה שהשתנת ! אבל אני רוצה שתספר לי מה קרה באותה לילה?" ( יאיאה מה אני עושה ,אבל אני חיייב לספר תאמת ליישר את כל הצדדים)
" אני באמת השתנתי, וזה היה כך: שירה עשתה מסיבה , והייתי שיכור מכל השתייה שם אז התנשקתי עם שרה , למרות שלא רציתי לא שלטתי בעמצי נשבע לך, והשאר כבר פתיחו משמועות ששכבנו ונשבע לך שהיה רק נשיקה .."( וטזה היה באמת !!!)
" טוב אני מאמינה לך, אבל תדע שאני נורא נפגעתי .."( שמתי לב על העיניים שלה שהיא דוברת אמת )
" מצטער נשמ שנפגעת מכל העניין.." וקמתי אליה לתת לה חיבוק , היא דחתה אותי ... והתרחקה מהמקום..
שיט התחלה לא טובה ,לפחות דיברנו והשלמנו, והכל ... אבל היא נפגעה מכל הקטע שבאתי לחבק אותה ,כאילו אני בא לנחם איזה אבל ,גרררררר לא יודע לא שלטתי על עצמי הרגשתי שהיא עוד שניה בוכה ..ישר רצתי אחריה ...טפסתי אותה ואמרתי לה " מצטער .."
היא חיבקה אותה והתחילו לרדת לה דמעות... ששלתי אותה " למה ..?"... היא אמרה שהיא עדיין מרגישה אליי משהו, והיא עד עכשיו פגועה מכל העניין וקשה לה לצאת מזה ..
לא רצתי להמשך לפגוע בה ... אז טפסתי אותה ודקתי לה נשיקה צרפתית .. ומרתי לה שאני עדיין מרגיש אליה משהו .. אבל חשבתי שזה לאא הגיוני .. אבל עכשיו שהכל יסתדר אני רוצה שנמשיך.... הנשיקה היתה שוחפת התגעגעתי לשפתיים שלה !!
כעבור שבוע :
( בשבע הזה קרו הברה דברים.. אני ודניאל מימשנו את אהבתנו... למרות שאני לא ממש אוהב אותה אבל הרגשות שלי חוזרים וכבר הצלחתי לשכוח את רוני .. כי זה פשוט הייתה הדלקות ולא אהבה כמו שחשבתי .. הטיול השנתי קרב .. ורוני ואביב כבר נפרדנו כי הוא בגד בה ושכב עם מישהי מיא'.. רוני לקחה את זה בקלות ולא הראתה לאף אחד שהיא נשברה , אבל דיברתי איתה היא הראתה לי כמה היא שבורה אבל הוצאתי אותה לקניות והכל הסתדר.. בקניות פגשנו את דניאל והיא חשבה שיש לי משהו עם רוני אבל הבהרנו לה שהכל זה רק ידישדות... והכל הסתדר .. והינה כב מחר הטיול .. אז אני נרדם יש לי יום עמוס מחר...
ביוש אנשים..
אהבתי תסיפור? תגיבו !!
טלושששש איזה מהמםםםםםםם!!!
יאללה אני כבר מתה לדעת מה יהיה בטיול השנתי...
תמשייך!!!
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|