חחחחחחחח .. יהיה מעניין שידיו ואני ימשיך נשמות..
אוף אני מחכה לטיול השנתי שלנו...
יאללה שחודש חמישי יגיע .. חיחיחיחיח גררררררר מהררררררררררררררררררררררררררררררררר
סיפור אדיררררררררר אהבתי לאללה!!!!!=]]
תמשיך פליזזז
ואל תגמור אותו בבקשהה בבקשהה ;]
המשךךךךךךךךךך,
סיפור מושלםםםםםםם
חחחחחחחחחח...
גלושקה-איך את יודעת שהוא חתיך???...
אתה באמת חתיך???...חחחחחחחח..
מתה על הסיפור שלך!!! כל כך יפההה..איזה כישרון כתיבה!!!..
חבל על הזמן.תמשיך!!! 😊
חחחחחחחח תודהנשמה ולא הבני תהחלה ..
"חחחחחחחחחח...
גלושקה-איך את יודעת שהוא חתיך???...
אתה באמת חתיך???...חחחחחחחח......."
לא הבנתי מה אמרת כאן?
יאאא..
אור תגידי את מפגרת.. חחח סתם סתם כפרה..
סתמי ומהר תעשי טובה
ותדברי איתי באייסיי...
טל מאמי.. תסכל בהודעות הפרטיות שך.. שלחתי לך אחת..
יאלה סיפור מושלםם
מתה עליו..
תמשיךך כפרה..
פרק ט
פתחתי את היומן שלי וראיתי שזהו סימנתי את כל הדפים שלפני הטיול והינה מחר הטיול נורא שמחתי ככה לצאת לטיול שנתי בתחילת השנה להתגבש כולם.... ולצאת עם אהובתי דניאל... כן כן אהובתי הבנתי שאני באמת אוהב אותה .. וכל הרעיון של רוני היה טוב כי ככה הכרתי את דניאל והיא נתנה הזדמנות נוספת לקשר שלנו, רק חל שהכל התחיל מסתם רשימה , אבל אסור שדניאל תדע את זה כי זה יראה לה נורא מגעיל...
שניה אני צריך להפסיק עם המחשבות שלי הטלפון מצלצל... " .. החברה שלך מתקשרת אלייך.."( צילצול של ESC נורא יפה)
"דניאל נשמתי מה שלומך?"
" הכל סבבה יפיוף שלי , מתארגן לקראת הטיול השנתי.?.."
" כן אה מכין כבר תתיקים..ואת סיימת כבר?"
" כן לפני שעה ... חחיחיח"
" אז אז תבואי אליי תעזרי לי .. בכל מקרה אימא שלי לא פה אני צריך עזרה של אישה , ובמקרה שלך זה עזרה של יפיופה.."
" חחח אני מסמיקה , טוב אני מתאגנת לקראת החתיך שלי ויוצאת..."
" טוב תבואי מהר ... כי אני כבר מתגעגע.."
" חח מתה עלייך עוד 15 דקות אני אצלך.."
" להת'"
" ביוש"
אחח אני פשוט שרוף על הילדה הזאת, אין זאת האהבה הכי הכי שהייתה לי בחיים ואף אחת לא תהרוס לי אותה בשום מובן של המילה .. גרר למה פתחתי פה לשטן !!!
אלוהים אתה שומע אותי ... שמור עליי ועל דניאל.. שהאהבה שלנו תפרח ותשגשג ..
ושכל הקנאים ימותו !!
דניאל היא נורא מקובלת בשיכבה .. והרבה היו רוצים להיות חברים שלה אבל היא קשה להששגה מהמקרה שעשית לה . אני מרגיש נורא אש םכי הרסתי לי חצי מהילדות שלה ,אבל עכשיו אני מרגיש שאני צריך לפצות אותה ולתתת לה את היחס הכי טוב שבן יכול לתת לחברה שלו.!1
גילעד .....................................? היתה זאת הצעקה של דניאל..
" נשמה תחכי שניה אני יורד לפתוח לה תדלת ..."
רצתי מהר וקפצצתי מהדרגות..חיחיחי בתלהבות... פתחתי לדינאל תדלת...
והתחבקנו והתנשקנו נשיקה ארוכה .... אחח לא יודע כאילו לא דיברנו איזה חצי שנה ... כל שניה בלעדיה זה סוף העולם..
"טוב הבאתי רשימה למה אתה צריך לטיול.. שככה שלא יחסרכלום ונשמה שלי.., טוב אז ככה:
ממתקים
בגדים
פנס ..........."
בפנס כבר הייתי שקוע בעיניים היחפות שלה.... שמעו אני הולך אני ימשיך תחצי בערב כי אני נוסע מצער ככה הפסקתי באמצע כי אין לי כוח לשמורתסיפור..😊
יפהה..
אהבתיי..
סיפורר מושלם..
יאאאא טולטול איזה מתחחחח!!!
שאתה חוזר אתה כותב המשך ארוווווווך...
סיפור מדליק...
מואה..לילוש..
טלוש אני עכשיו נוסעת..
כשאני חוזרת אני מקווה ליראות המשך=]]
טל תקשיב שניה משהו חחחחחחחחחחחח
אין לי מושג איך שולחים כאן הודעה פרטית בע לא מסתדר לי
קיצר אתה ילד ממש יפה בא לך לשים פה תאייסי שלך? 😁
יאאא מאמי אני מאוהבת בסיפור שלךךךך
תמשיךךךך..!!!
לילושיתתתת
QUOTE (קיפיי @ 03/04/2005) טל תקשיב שניה משהו חחחחחחחחחחחח
אין לי מושג איך שולחים כאן הודעה פרטית בע לא מסתדר לי
קיצר אתה ילד ממש יפה בא לך לשים פה תאייסי שלך? 😁
תודה נשמה .... אם אני ישלח לך הודעה פרטית את תצליחי לקרוא אותה?