פרק ט המשך.
"טוב הבאתי רשימה למה אתה צריך לטיול.. שככה שלא יחסרכלום ונשמה שלי.., טוב אז ככה:
ממתקים
בגדים
פנס ..........."
שהיא סיימה תס' של הפנס הייתי כבר שקוע בעיניים הירוקות המדהימות שלה , הילדה פשוט מושלמת מכל הבחינות... זאתי אהבת חיי.... התרקבתי אליה שמתי לה אמצע על הפה ואמרתי לה .." ששש.."
ודפקתי לה נשיקה ארוכה ורטובה .. נשכבנו על המיטה .... והמשכנו להתנשק ... ניסתה להכניס כמה מילים בין הנשיקות." גילעדד... אנחנו... צריכים... להמשיך ......ברשימה..."
" נמשיך עוד כמה דקות.."
התחלתי לממש את גופה .. ליטפתי את ראשה , את שערה המשגע..... ירדתי לכיוון... אזור החזה .. נגעתי לה בחזה שלה ... והיא בזמן הזה מורידה לי תחולצה ... פתחתי לה כפתורים המכנס .. והורדתי את מכנסיה מעליה .. בזמן הזה היא עצרה אותי ואמרה:
" גילעד אני לא יכולה?"
" למה?" ( שאלתי במופתעות כזאתי..)
" אני לא מכונה .."( באמת נסחפתי קצת..)
" מצטער נשמה אם נספחתי פשוט, חשבתי שזה הזמן הנכון , אבל טעיתי.. פגעתי בך?"
" לא נשמה , פשוט זה לא הזמן המתאים, אני אוהבת אותך רצח, אבל חכה תן לזמן לעשות את שלו.."
" צודקת"( נשכבנו על המיטה מחובקים אני בלי חולצה והיא בלי חולצה ומכנס ... נתנתי לה כמה נשיקות קצרות בפה , ואמרתי לה שהיא נשמתי , אהובתי , חיי , ליבי.........ואנחנו צריכים להישבע לי שתיהיה נאמנה לי כמו שאני היה נאמן לה .).
" אני מסכימה במאה אחוזים"( היא ישר אמרה)
חיבקנו אחד את השני חזק .. עד שפתאום:
הדלת שלי החדר שלי נפתחה וזאת הייתה:
טוב זה היה סוף פרק ט.. תגיבו 4 תגובות וחאני ימשיך ל י'. כי זה היה קצר מדי...
יאאאאא איזה מתחחחחחחח
טל אם אתה לא ממשיך עכשיו אני מתאבדת...
פרק י'
הדלת נפתחה.. וזאת הייתה רוני.
" רוני מה את עושה פה שאלתי?" ( היא כאילו שמה ידיים על העיניים ואמרה " תתלבשו תתלבשו.. אני חכה בחוץ)
" יאוי דניאל איזה פדיחה .."
" כן אה , הלך עליי בטח מחר כבר יצא לי שם של שרמוטה"
" אהבה זה לא להיות שרמוטה .."
" אוף למה דווקא היא הייתה צריכה למצוא אותנו ככה "
" אל תתדאגי היא לא תספר כלום לאף אחד"
" איך את כל כך בטוח?"
" אני בטוח במאה אחוזים"
" טוב אני באמת מקווה"
" טוב אני יכולה להכינס..." נשמעה קולה של רוני..
" כן בטח"( אמרנו ביחד וציחקקנו..)
יאוה בטח הולך להיות כאן שיחה מביחה מאוד , כי רוני אוהבת לחקור , ואחרי שחבר שלה עזב אותה היא מתחברת לקשרים של אחרים, כאילו זה הקשר שלה , אבל היא דווקא נורא עוזרת לי בכל הקטע הזה ונורא שמחה בשבילי , הצעתי לה שאני יעשה לה רשימה ונמצא לה חתן.. אבל היא לא הסכימה כי היא אומרת שהיא מתחילה להרגיש למישהו משהו ובקרוב היא תספר לי
רוני-" אני רואה שהיה מעניין לפני שבאתי? הפרעתי?"( אמרה בקול ערמומי ,רוני)
אני-" לא בכלל לא...סך הכל הכנו עבודה .."( אלק בעבודה )
דניאל-" כן עבודה במו"ט"
רוני -" כן בטח גם שמתי לב לכל המחברות והספרים"
דניאל- " אנחנו מאלתרים ואז כותבים.."
רוני -" ומה כל הקטע שהיתם חצי ערומים.. זה גם קשור למו" ט, מערכות האדם, גוף האדם ? אה?" ( גרר לאיפה היא חותרת)
אני- " כן בערך... חבל שהפרעת לנו באמצע היינו לקראת סוף העבודה .."
דדניאל- "חח גילעדי , לא להיסחף, ולא תסדר תשיער שלך, כאילו עבר עלייך איזה משהו.."
רוני -" אולי כבר תתקלח? "
אני -" חח רעיון טוב .. באמת אני צריך מקלחת.."
רוני -" סתם צחקתי , אבל באמת אחרי גמירה צריך מקלחת"
דינאל-" גרררר רוני זהרי שאני לא יקפוץ עלייך.."
רוני- " טוב איזה קשים מה קרה 😢"
אני -" טוב נכנסתי להיתקלח ... נשמות שלי בא לכן להכין לי בנתיים תבגדים.."
דניאל ורוני-" חחח בשמחה .."
והתחילו לריב אני ידר אני יסדר אני יסדר..
נכנסתי למקלחת ... ושמתי לב ששחכתי לקחת תחתון.. אז שמתי לי מגבת קשרתי אותה סביבי.. ויצאתי לקחת..
אני -" בנות שחכתי לקחת תחתון.."
רוני -" אני -- יביא לך....---- "
דניאל-" לא אני יביא לך................... אני חברה שלך..."
רוני -" ואני ידידיה שלו !!"
כל אחת לקחה תחתון ובאה לקראתי, דניאל לקחה את התחתון של LEE COOPER שאני אוהב שהיא קנתה לי אתמול... ודניאל הביאה לי תתחתון השני שהיא קנתה לי לפני שבוע מ LEE COOPER האמת לדניאל יש טעם יותר טוב .. אז התקרבתי אליה ניצמדתי אליה ולקחתי ממננה תתחתון.. פתאום המש-מו שלי עמד .. אז הן התחילו לצחוק עליי הוא עומד לך וזה .. אז רצתי למקלחת... חיחי
במקלחת יש כזה תריס שרואים ממנו בצד אחד ובצד השני שלו לא רואים.. אז ראיתי את אהובתי ואת רוני מתחילות להכין תדברים..
והצלחתי להבין מה הן אומרות כי הדלת הייתה פתוחה כזאתי חצי..שמעתי אותן מדברות על מה שהיה שהיא תפסה אותנו והן כאלה התחברנו נורא ...
אחרי איזה 10 דקות של מקלחת חמה .. יצאתי לבחוץ לחפש לי בגדים בתחתון בוקסר הם הסתכלו עליי כאילו אני איזה אליל... ודניאל צעקה " כוסון שלי !!"
.. והתקרבה אליי והצטרפנו... שאני עם תחתונים.. חיפשתי מכנס ללבוש וחולצה וסם זרקתי עלייי חולצה לבנה וגינס ... שיצאתי כל התיק היה מסודר ומוארגן.. למופת... חיבקתי את שניהן חיבוק ידידותי כזה ונתנתי לרוני נשיקה בלחי ולדניאל בפה ..
רוני :" גם אני רוצה בפה"
דניאל:" אופה תרגיעי הוא חבר שלי ..."
רוני :" טוב .. אופה ... אני מגעגעת לאביב והתחילה להיות עצובה .."
אני ודניאל קפצנו עליה עם כריות והתחלנו לריב קרב כריות.. להרים קצת תמצב רוח, הכל היה סבבה , עד שפתאום שמעתי צילצול בדלת שירדנו למטה היה מכתב שהיה כתוב בגזרי עיתון.
" גילעד , אני יגרום לזה שלא תיהיה מאושר עם דניאל"
כולנו היינו בהלם.. דניאל תחילה לבכות..
ולצעוק "למה אלוהים? במה חטאתי? אני בסך הכל רוצה להיות מאושרת"
רוני אמרה לי שהיא תיגש אליה ואני ישבתי על פתח הדלת ועלו בי מחשבות..
אחרי 6 תגובות אני ממשיך קדימה..
😁 🙄 🙄 תיקנתי את כל השגיאות..
וילדנות את מזאת כוסית התמוה שימי עוד תמונות שלך~1121;2;2;2;2;2;123
ת' מאמי,
בנתיים אין לי סורק אז אין לי איך לשים עוד תמונות שלי
טוב אני מחכה ! חייח
ומה כתוב מאחורה על המכנס?
חחח כמוני... גרר הקבצה ב' רק בגלל שלא היה מקום בג'
אני לא מבין מה המורה שלי רוצה ממני בשיורים היא חושבת שאני חכם..
ובכל מיקרה זה בדרום? לפי כל ההרים?
זה היה בטיול שנתי,
ואני בעיקרון מהצפון,
מבריזה תמיד בשעורי אנגלית,
יש לנו ת'מורה הכי מעצבנת שיש בעולם הזה!!
לי למזל ידשש מורה יותר נורמלית
כי שנה שעבר הייתה לנו מורה
רוסיה זקנה עם חצי רגל בקבר..
עיוורת... בקושי רועה משהו כתב חרטומים..
חירשת לא שומעת מה אומרים לה אז צריך לצעוק
ולא חסר הכל היא גם הייתה מדברת כמו סתומה אז בא לי לדפוק לה כאפה
ונוסף לכל היא תמיד הייתה מעירה לייייייייייייייייייייייייייייייייייי שרמוטה
ועניתי לה והיא לא שומעת למזלי כי לפעמים קיללתי אותה