חחחחח אחלה...
תכתוב המשך...עכשיווווווו
חחח מה את בלחץ נשמה ... נחכה לעוד תגובות
סיפורררררר מושלםםם...
אחד היפים..
ה=מ=ש=ךךך
חיחי.. חמודד..
אבל יאללה תמשיייך..
פרק ב:
בחיים לא חשבתי שהליידי היפה שלי ( בעצם עדיין לא שלי בהמשך חכו..😊 תריב ככה כמו חיה.. בעתם אני חייב להודות שזה היה נורא SEXY...ש-בת כזאת יפה ופגזית.. תריב בשבילי... (אולי הם רבות עליי? חשבתי לעצמי, אבל אמרתי אה לא הגיוני כי סך הכל עכשיו הכרנו, ומה בשניה היא הספיקה להתאהב בי)
טוב באו נעזוב תמחשבות שלי ונעבור לקרב ..
הקרב : בזירה הורודה רוני " סופארסטאר"
בזירה התכלת ימית.
התחילו בקרב GO!!
( חח מושפע מסרטים)
זה היה קרב הבנות הכי יפה שראיתי ..( כאילו כבר כמה ראיתי)... והינה רוני מלעלה מושכת לה בשיער .. וימית בועטת ומעיפה אותה אחורה .. חרוני שוכת לה תחולצה בחוזקה עד שהחולצה נקרעה .. מרוב בושה ימית רצה לכיוון השירותים בבכי...
( באמת לא היה לי ממש אכפת מימית כי האדום עדיין נשאר על הלחי השלי .. היה לי בא באותה שניה לתפוס את רוני ולדפוק לה נישקה צרפתית .. וזה גםך מה שעשיתי..)
אחח זה הייתה הנשיקה הצרפתית הכי טובה שהייתה לי .. היו לא פשוט שפתיים קטות חדמודות ומלאות... אחח איזה מתוקות הן.. רוני לא ממש הבינה מה אני רוצה ממנה אז היא נשחפפה מול כל בית ספר התנשקנו , אבל זה לא ממש יה נראה טוב , כי רק הגעת וכבר את תופסת לך בחורים..( יצאט לה שם של שמוטה , והכל רק בגללי, אבל מה שאני יודע, שאני מרגיש אליה משו חזק .. לא מה שהיה אצל ימית.. אפילו יותר חזק, הבנתי מהי אהבה אמיתית.. אבל האם בעצם התאהבתי רק בחיצוניות שלה ?? אבל בערך לא ממש כי הכרנו אחד את הני דיברנו ודווקא היה לי נורא סבבה איתה .. אמרתי לעצמי בזמן הקרוב אני יצטרך להגיד לה תמילים הבאות " רוני אנני מאוהב בך נורא , ואני רוצה להמשיך את החיים שלי אבל איתך".. חשבתי אלי להגיד את זה היום בלימוזינה ככה אנחנו לבד .. כי בכל מיקרה הנהג מקדימה והוא לא רואה כלום.. ( זה לא שהייתי פעם בלימונה פשוט חיחי כככה זה בסרטים)
ליבי אמר לי שאני צריך להגיד את זה היום... אבל אמרתי נחכה כמה ימים נראה לאיפה הכל מתפתח..( הפעם דווקא הקשבתי למוחי )
עלינו ביחד לכיתה , לא עברה בקושי דקה המורה נכנסה ואחריה ...ילדה שאמרה שהמנהלת קוראת לי ולרוני..
ידעתי שהמנהלת הולכת לעשות לנו תמוות..
גררר רושם רע ביום הראשון..( אבל לא היה אכפת לי, כל השיחה הסתכלתי רק על רוני..).......
רוצים לדעת מה היה בשיחה? וכו תגיבו
ואי סיפור מושלםם =]
מותק תמשיך =]
אממ האמת שאהבתי יותר את הקודם...
אבל זה חמוד תמשיך 😊
חחחחחחחחח רק הגיעה לבצפר וכבר הולכת מכות?? חחחח 😁
סיפור יפהההה
שים המשךך
למה הפסקת את הסיפור השני?? 😢
מוואה ענקיתתת 😛
חחחחחחח איזה דמיון שתיהיה בריא!!!!1!!!!!!
יאללה מאמי תמשיך!!!
סיפור מושלם!!!!!!