גם אני מאד אהבתי ת'סיפור
תמשיך
אוהבת*-*אולוש*-*
עכשיו קראתי את כל הסיפור,והוא ממש יפה [=
דרך אגב פעם ראשונה שאני קוראת פה סיפור של בן,ויש לך ממש אחלה סיפור.
אז שים המשך ד==ח==ו=ף!!!
אוהבת המון,חן.
את ההמשך נראה לי יביא בערב יש לי פול שיעורים
וואיי...באמת סיפור שווה!!!...תמשיך אותו בבקשה!!! 😯
דיבתי אם קארין עכשיו וסיפרתי לה שאני כותב סיפור עליה ועליי...(נ.ב אנחנו חברים עכשיו)
והיא מזה התעצבנה עליי.... אז נראה לי שאני לא ימשיך לכתוב, אני ינסה לשכנע אותה בי אנשים.
דיי עכשיו שאתה אומר שאתם חברים עוד יותר אני במתחחחח
פליז תכתוב המשך...
נוו יופי...
עצה לפעם הבאה.. רוצים לכתוב סיפור תשאלו בהתחלה את האנשים שקשורים לסיפור עם הם מסכימים
חחחח
קיצר תנסה לשכנע אותה
אוהבת*-*אולוש*-*
יאללה תשכנע אותה שתיתן לך להמשיך...
פליזזזז....
לא הבנתי לאן נעלם כל הסיפוררררר
אי\ה סיפור זה היה אני חדש.?
הסיפור זה היה בעבר הרחוק, רציתי להתוודות על כל המעשים שעשיתי בעבר שלי , אבל זה היה לי נורא קשה לספר הכל את כל מה שעשיתי את כל שאני רוצה לשכוח, הלוואי שהייתי יכול להמשיך לספר לכם, אבל פשוט משו בתוכי לא נותן לי להמשיך, אולי במשך השנה אני ימשיך תסיפור מקווה שאהבתם תדרך כתיבה שלי ואת הסיפור עצמו( למרות שהפרחתי אותו קצת)
גם קשה לי להמשיך כי אני כבר לא בעניין הזה בכלל, זה קטע שהייתי מת לשכוח אותו אבל הוא חרוט לי בלב , גם ככה אותה אהבה נכזאבת , ששברה אותי בכלל, אבל אני מכיר את התפגם
" תן לזמן לעשות את שלו" ובאמת אנהי יחכה ויתן לזמן לעשות את שלו... אולי אני יככתוב סיפור אחר שלא נוגע לזה ..... ככה לפחות תמשיכו להנות מהסיפורים שלי( חח איזה שחצן אני)...
מצטער שפגעתי בכל האנשים( שאני לא יזכיר אותם עכשיו) במעשים שעשיתי.
חחחחח...אתה חושב בצורה בוגרת לילד בן 14 וחצי...
בכל אופן...זה טוב שאתה מודע לטעויות..ותמשיך לכתוב כי יש לך כישרון...כי לא כל סיפור חייב להיות אמיתי..אני למשל המצאתי הכל...סתם פנטזיות פרועות שלי..
זה חלק מדרך התבטאות עצמית...