חחחח..איזה סיפור יפה!!!..אני משמ אוהבת אותו!!!..בבקשה תמשיך אותו..הוא נשמע מעניין ביותר..וגם אני אוהבת את סגנון הכתיבה שלך..למרות שאתה בן..וזה אל אמור להיות ככה!!!.. 😛
דיייי אתה כותב מהמם יחסית לבן...יפה יפה
המשךךךךךךךך!!!!
SEXYman איך קוראים לך נשמה??
אתה כותב מדהיםםםם
שים המשךך
מוואה ענקיתתת 😛
QUOTE " שמעי אני נמצא באותו מצב שלך? ואני צריך עזרה"
" מה אתה אוהב את רון?!"(היא שאלה במופתעות)
חחח נשפכתי בקטע הזה...
וואלה מאמי תמשיך את הסיפור.. מדהיייים..
ואם יש לך איסיקיו תוסיף אותי: 236654380
😂
(: 😁
וד"א יש לה שם יפה.. קרין קרין קרין איי רק שאני כותבת בלי א'..
קרין.
QUOTE (Kariniiii @ 27/03/2005) QUOTE " שמעי אני נמצא באותו מצב שלך? ואני צריך עזרה"
" מה אתה אוהב את רון?!"(היא שאלה במופתעות)
חחח נשפכתי בקטע הזה...
וואלה מאמי תמשיך את הסיפור.. מדהיייים..
ואם יש לך איסיקיו תוסיף אותי: 236654380
😂
(: 😁
וד"א יש לה שם יפה.. קרין קרין קרין איי רק שאני כותבת בלי א'..
קרין.
חחח תדה לכולכם... עוד איזה חצי שעה אני ישים תפרק הבא..
וקרין... אלוהים ישמור , ל הבנתי מה בדיוק משנה קארין עם א או בלי .. אצל כלח אחת זה שונה.. יש לזה משמעות?
" לא נראה לי שאני ימשיך תסיפור"
חחח אתה הורג אותי אתה!!
"אם החולצה שמבליטה לה את כל הפירות.."
חחח איזה כיף זה לקרוא סיפור של בןןן
תמשיךך מואהה חולה עליךך!! 😛 😊
חחח תודה ..... תמשיכו בתגובות😊
חחחח אחלה סיפור
תמשיך
אוהבת*-*אולוש*-*
תודה אנשים על כל התגובות.. אתם באמת אוהבים תסיפור?
אני אישית כן,
יאללה תמשיךךךךךךך
וואי אתה כותב מדהיייים!!!
איך קוראים לך??