אני הלכתי לישון.. אני נורא עייף.. אבל אם יהיו לי נדודי שינה אני יקום וימשיך לכתוב תסיפור בי תודה על כל התגובות.😊
סיפור מהמםםםם
תמשיך
אוהבת*-*אולוש*-*
חחחח איזה חמודדדד אהבתי ת'סיפור
ועוד משהו סוף סוף יש סיפור מנק' מבט של בן שזה יותר מעניין
תמשיך לכתוב אהבתי!
אהבתי מאמוש שים המשך ילה בהיי
:]
בן כמה אתה מותק?
איזה מהמםםםםםםם
המשך מהר!~!~!
וואי מ=ה=מ=םםםםם
שים המשךך מאמי
מוואה ענקיתתת 😛
תודהה על כל התגובות .. המשך הסיור כבר בדרך אליכם..
שמע...יש לך בונוס ממני...
בן שכותב סיפור...נחמד ביותר...
אני מסכימה עם NoAnGeL_ שזה נחמד לקרוא משהו מזווית ראיה של בחור...
ד"א, בן כמה אתה???
ותמשיך לכתוב..נראה מעניין... 8*)
" לא נראה לי שאני ימשיך תסיפור"
מהמםםםם
תמשיך
אוהבת*-*אולוש*-*
מה קרה היום אתה עייפים: תנו תגובןת
למרות שזה קצת ברור מה היא חשבה חחח תמשיך יפה!!