QUOTE (ניקול111 @ 28/03/2005) חחחחח...אתה חושב בצורה בוגרת לילד בן 14 וחצי...
בכל אופן...זה טוב שאתה מודע לטעויות..ותמשיך לכתוב כי יש לך כישרון...כי לא כל סיפור חייב להיות אמיתי..אני למשל המצאתי הכל...סתם פנטזיות פרועות שלי..
זה חלק מדרך התבטאות עצמית...
את צודקת , אבל אצלי זה יותר מסובך תפני אליי בפרטי ואני יסביר לך.....





