"לא נראה לי שאני ימשיך תסיפור"
לאא, לא רוצה ו..!! רוצה המשךךךךך!!! @__@
Dora
חח.. נחכה שיגיבו ואז אני ימשיך😊
סיפור אמיתי? כאילו סיפור שלך?
טוב לא משנה זה גם ככה נשמע מעניין..תמשיךך..
הסיפור נורא אמיתי.. אפילו קצת שניתי אותו!
אהה טוב סבבה..
טוב תמשיךך..חח
" לא נראה לי שאני ימשיך תסיפור"
המשךךךךךךך דחוףףףףףף,
סיפור מושלם!!
תודה ... תמשיכו להגיב אניעוד מעט ייכתוב את פרק ג..
*זכות הקריאה*
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פליייייזזזזז
Dora
" לא נראה לי שאני ימשיך תסיפור"
המשךךךךךךךך!!
נדלקתי על הסיפור חיחי